מותג שעוני היוקרה השוויצרי LONGINES (לונג'ין), מקבוצת רולטיים, משיק בימים אלו שעון צלילה, העמיד ל300 מטר תחת השם: Longines Hydroconquest 43. השעון החדש מעוצב באסתטיקה אלגנטית, המותאם לקהל הצוללנים, כאשר גוף השעון עשוי פלדת אל חלד בקוטר 43 מ"מ, ספיר קריסטל וטבעת ההיקפית ("באזל") העשויה מחומר קרמי ומגיעה בצבעים שחור או כחול. השעון בעל צמיד פלדה או רצועת גומי שחורה או כחולה עם אבזם פלדה. כמו כן השעון מגיע בחוגה שחורה ,כחולה או אפורה, אינדקסים ומחוגים בציפוי חומר זרחני.
סיימון בייקר ללונג'ין, מחיר החל מ7390 שח, צילום יחצ חול
עוד מיוחד בשעון הוא המנגנון: מנגנון מכני אוטומטי של לונג'ין עם 21 אבני רובי, הפועם 25,500 פעימות לשעה ומחזיק עתודת אנרגיה ל 64 שעות. המנגנון מציג: שעות, דקות שניות ותאריך. מחיר לצרכן החל מ 7,390 שח ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס הפרוסות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות להרשמה למועדון הלקוחות ולפרטים נוספים: www.impress-stores.co.il
לונג'ין לרשת אימפרס, החל מ-7,390 צילום יחצ חול (13)
גלריית UNITY ART House הממוקמת ברחוב רזיאל 6 ביפו, זו גלריית אמנות קהילתית, המופעלת ע"י עמותת יוניטי ארט, אשר נוסדה ללא כוונות רווח על ידי מריה פרייגר, במטרה לסייע ולתת במה לאומנים ישראלים, שהגיעו מחבר העמים וברית המועצות לשעבר ולתמוך בהם במגוון תחומים. בגלריה שפתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום, מתקיימות תערוכות מתחלפות באופן שוטף (תערוכות יחיד או קבוצתיות) תוך שילוב של תכנים מקוריים כמו: הרצאות פסטיבלים, ירידים, סדנאות פעילות לילדים ועוד.
גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (1)
גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (2)
הגלריה משלבת מספר רחב של עבודות אומנות, מתחומים שונים וטכניקות מיוחדות כמו: ציורי קפה, ויטראג', אומנות מזכוכית, פיסול וכדרות, יצירת בובות, תכשיטים, אופנה ועוד. בימים אלה מוצגת בגלריה תערוכת הקרמיקה של האומנית נטלי פלדמן. התערוכה מציגה יצירות בטכניקות שונות של חרס. בין הפרויקטים הבולטים של העמותה בשיתוף עם הגלריה: פרויקט בינלאומי "קול העולמות" בשיתוף עם אקפלה ממוסקבה, עם מוזיקה בלב", "תערוכת "שורשים וסיפורי ארץ ישראל" , תערוכת "הצלחה, "יצירה ואהבה" (פסטיבל בשיתוף עיריית תל אביב, חברת YES ומשרד הקליטה), פסטיבל אופנה ומעצבים "טיים אוף סטייל", תערוכת התקווה לרגל 70 שנים למדינת ישראל, תערוכת Fun expo 2018, 2019 בגני התערוכה ועוד.
גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (3)
גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (4)
בין הפרויקטים העתידיים: תערוכת Fun expo 2020, תערוכה "50 גוונים של אישה" אשר חוגגת את הנשיות על כל צורותיה. התערוכה מציינת צעד משמעותי בסיפור הנשי בחברה בכלל ובחברה הישראלית בפרט. התערוכה חושפת ומחזקת את הכוח הנשי במלוא תפארתו באמצעות ציורים, פסלים. כניסה: ללא תשלום
גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (5)
גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (6)
גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (7)
ערכה: נדיה היבא הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
היזם זאייד זאייד פתח לאחרונה קומפלקס אופנת נשים הגדול ביותר בישראל בשפרעם- קומפלקס T&E. סיפור החיים של זאייד זאייד במידה מסוימת הוא סיפור מהאגדות - בחור צעיר (בן 39) פתח לאחרונה בשפרעם את מתחם אופנת העלית לנשים הגדול ביותר בישראל משתרע על שטח של 2,000 מ"ר מעוצב בסגנון חנויות העלית בבוורלי הילס – מתחם האופנה T&E. מתחם האופנה T&E שנפתח לפני מספר חודשים בשפרעם בהשקעה של כ- 12 מיליון ₪ כולל למעלה מ- 10,000 דגמי שמלות וביגוד עלית לנשים שמלות כלה מעשרות מותגי אופנה בעולם של מעצבים מצרפת, איטליה, ניו יורק, לוס אנגלס , אוסטרליה ועוד...
זאיד זאיד במתחם האופנה T&E צילום: משרד יחסי ציבור
מספר אדריכלים עמלו על עיצוב מתחם האופנה וכבר מחוץ למתחם הוצבו 2 מסכי טלוויזיה ענק שיובאו במיוחד מחול ואין כמותם בארץ שמקרינים 24 שעות ביממה תצוגות אופנה, עלות המסכים כ- 500,000 ש"ח . בקומה השנייה במתחם יש סלון כלות של מעצבי על עם סטודיו בו נמצאות מעצבות ותופרות להתאמת השמלות, חדרי המדידה הם סלונים פרטיים אישיים השומרים על פרטיות מוחלטת של הלקוחה כאשר מחוץ לתא המדידה ישנן כורסאות שיוכלו לשבת חברות, וקרובי משפחה לתת חוות דעת. גם על הגברים חשב זאייד במקום נבנה בר משקאות לגברים כדי לאפשר להם לשתות משקה טוב או אספרסו (ללא תשלום) לצפות על גבי מסכי טלוויזיה גדולים במשחקי כדורגל או אירועי ספורט ולתת זמן וספייס לנשים לבחור ולמדוד שמלות מבלי להרגיש לחץ שצריך לסיים את הקניה.
זאיד זאיד ושריל סנדברג עם הסמנכ''לית העולמית צלם זאיד זאיד . צילום: משרד יחסי ציבור
זאייד לא חלם שתוך מספר חודשים מהפתיחה מדי יום יגיעו למתחם האופנה T&E מאות נשים מכול רחבי הארץ ומכל המגזרים, גם נשים חרדיות ונשים שמגיעות בשאטלים ביחד, והמקום הפך לשיחה בקרב נשים רבות גם בשיחות סלון וגם באתרי אינטרנט. לאחרונה התחילו להגיע ל T&E גם תיירות במיוחד מצרפת ארץ האופנה לרכוש שמלות לאירועים משפחתיים. אין ספק שזאייד מיתג את שפרעם כמרכז אופנה וגם עסקים אחרים בעיר נהנים מאוד מהתנועה הגדולה שבעיר כי באותה הזדמנות מבצעים קניות בעוד חנויות בעיר ומבקרים במסעדות. זאייד בוגר הפקולטה להנדסה וניהול בטכניון, החל את דרכו כמנהל זוטר במפעל לעדשות ראייה השוכן במגדל העמק. כעבור פחות משנה טס לאחותו בטקסס בארה"ב. במשך ארבעה חודשים הוא הסתובב בקניונים ובחנויות אופנה ושם התאהב בתחום.
זאיד זאיד במתחם האופנה T&E צילום: משרד יחסי ציבור
לדברי זאיד: "התחלתי לעבוד בחברה שהציע שמלות ערב ביוסטון. לאחר שלושה חודשים החלטתי החלטה לא פשוט בשל הכסף, לחזור לארץ , אימי עודדה אותי ואמרה לי שמי שיודע להצליח מצליח בכול מקום. חזרתי לארץ ומצאתי עבודה בחנות בקסטרו בהרצליה, בשנת 2004 מוניתי לסגן מנהל סניף הרשת בגראנד קניון בחיפה. לימים הכיר בקניון תושבת שפרעם אשר סיפרה לו שלדודים שלה יש חנות אופנה בעיר בשם" T&E" ושהם מעוניינים למכור אותה. החנות שלהם הייתה מתקדמת לעומת כול מה שהיה באזור של זאייד שנראה כמו בשנות ה – 60 התאהב במקום אך הם ביקשו סכום אסטרונומי 98 אלף דולר. שנה לאחר מכן טוני ואדוארד הבעלים של T&E צלצלו אליו וביקשו לשבת עמו למו"מ זאייד לווה את הכסף ורכש את החנות. לאחר מספר שנים שניהל את החנות הזאת החליט להקים את הקומפלקס הענק ולהפוך את מתחם T&E למתחם הגדול בישראל לאופנת עלית לנשים.
זאיד עם סיון קלינגבייל צלם מורג ביטן
בוועידת הקניונים שנערכה לפני כשבועיים באילת הוזמן זאייד זאייד להופיע בפני בעלי ומנהלי הקניונים ומנהלי חברות האופנה הגדולות בפנאל ראיונות עם העיתונאית סיון קלינגבייל. בין מאות הנוכחים באולם בזמן הריאיון עם זאיד זאיד , היה גם משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון שבאופן ספונטני קרא לעבר זאיד: " הייתי במתחם והתרשמתי מאוד, כל הכבוד לך". לאתר מתחם האופנה https://te-fashion.co.il/ ערכה: נדיה היבא הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור עקבו אחרי גם ב: באינסטגרם בדף הפייסבוק : נדיה היבא בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?! במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת
בשורה לחובבי החטיפים שישמחו לגלות שבימים אלה הושקו במבה ביס, ביסלי ואח של ביסלי בסדרת טעמים חדשים מכל העולם!!! אסם ממשיכה לחדש ולהפתיעה, ומשיקה סדרות חטיפים במהדורות מיוחדות שיפנקו ויחממו אותנו בימי החורף הקרים כשאנחנו מתחת לשמיכות.
אסם שוב מפתיע ומשיקה חטיפים חדשים במהדורות מיוחדות לחורף 2020. צילום: נדיה היבא
החטיפים החדשים שאותם ניתן למצוא על המדפים:
חדש על המדפים - במבה ביס של אסם. צילום: נדיה היבא
חדש על המדפים - במבה ביס של אסם. צילום: נדיה היבא
🌸במבה ביס - כשמה כן היא. במבה בטעם קלאסי בגודל ביס, המיועדת לחובבי הבמבה בכל הגילאים. הבמבה החדשה תושק בשתי גירסות של 60 ו-80 גרם, ותשמור על טעמה המוכר והאהוב. חטיף אפוי, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. כשרות:במבה ביס - כשר - פרווה חמץ, בד"צ - העדה החרדית ירושלים, רבנות ראשית קריית גת מחיר מומלץ לצרכן: 2.50-6.90 ש"ח
חדש על המדפים - ביסלי Mexico טאקו לוקו של אסם. צילום נדיה היבא
חדש על המדפים - ביסלי Mexico טאקו לוקו של אסם. צילום נדיה היבא
ביסלי ואח של ביסלי בחוויית טעמים מסביב לעולם. 🌸ביסלי Mexico טאקו לוקו. ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. 🌸אח של ביסלי Japan ווסאבי קאוואי . ללא גלוטן וצבעי מאכל. 🌸אח של ביסלי פאד תאי קוואסן בסגנון תאילנדי. ללא גלוטן וצבעי מאכל. שלושת חברי המשפחה יושקו באריזת 60 גרם. כשרות:ביסלי ואח של ביסלי, - בד"צ - העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית שדרות מחיר מומלץ לצרכן: 2.50-4.90 ש"ח
חדש על המדפים - אח של ביסלי פאד תאי קוואסן בסגנון תאילנדי של אסם. צילום: נדיה היבא
חדש על המדפים - אח של ביסלי פאד תאי קוואסן בסגנון תאילנדי של אסם. צילום: נדיה היבא
לדברי גלית מילוא, מנהלת תחום החטיפים באסם: "אסם הייתה ושואפת להיות תמיד, חברה שדואגת לחדש, להפתיע ולגוון במוצריה. המגמות הבולטות בקטגוריית החטיפים הן שילוב בין מרקמים וחוויות אכילה שונות, מפתיעות ומרגשות עם טעמים ממדינות שונות ברחבי העולם. מותגי אסם המובילים בקטגוריית החטיפים ממשיכים לרגש ולחדש, עם מגוון שפונה לכולם ומעניק חווייה מפנקת. כל המוצרים החדשים המושקים בחורף, עומדים בתקנות סימון המוצרים של משרד הבריאות".
חדש על המדפים - אח של ביסלי Japan ווסאבי קאוואי של אסם. צילום: נדיה היבא
בשורה משמחת לבעלות תלתלים ולשיער יבש ופגום!!! נא להכיר!!! את סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק שהגיע הישר ממרוקו, וכוללת את שמן הארגן המופק מאגוזי עץ הארגן ונחשב לאחד השמנים הטובים בעולם. סדרת הטיפוח לשיער MOROCCAN PURE MAGIC היא סדרת הדגל של בית ג'ויה קוסמטיק, המכילה פורמולה יוקרתית העשירה בשמן ארגן, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות, הסדרה הזו היא כל מה שהשיער צריך כדי להיות זוהר, בריא, חזק ובניחוח חו"ל.
סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק . צילום: נדיה היבא
המוצרים בסדרה שבהם התנסתי לאחרונה הם ללא מלח וללא פראבנים. ומטפלים היטב בכל סוגי השיער, בעיקר בשיער מתולתל ובשיער יבש ופגום. המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים. הסדרה מכילה מספר מוצרים, אני התנסתי ב-3 מוצרים שעליהם אספר לכם.
מוצרי הסדרה החדשה מסייעים בחיזוק סיב השערה, בנייה ושיקום מראה השיער, תורמים לאיזון רמת ה-PH בעור הקרקפת, משחזרים את הרכות הטבעית של השיער ומעניקים לו לחות, גמישות וברק. שמן הארגן נחשב לשמן הטוב והיקר בעולם. הוא עשיר בוויטמין E מזין, מחדש, מרענן ומחייה את העור, ומכיל חומצות שומן חיוניות כמו: אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9. שמן הארגן ידוע במיוחד כמטפל בנשירה והחייאת שיער דהוי, מונע יובש וקשקשים ומחזיר את החוזק והברק של סיב השערה. בגלל סגולותיו החיוביות משתמשים בו בתחום הטיפוח. כבר המלצתי בעבר, וממליצה כאן שוב: כדי לקבל את המקסימום אפקט בשיער השתמשו עם מוצרים מאותה הסדרה. (אל תשתמשו במספר מותגים בו זמנית). אז אלו מוצרים יש בסדרת MOROCCAN PURE MAGIC ?
שמפו Moroccan Pure Magic מבית ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא
שמפו מבית Moroccan Pure Magic ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא
שמפו 500 מ"ל Moroccan Pure Magic שמפו מפנק , בעל ריח נעים ומשכר, ללא מלח וללא פראבנים, מסייע בבנייה מחודשת של השערה, שומר עליה מהשורש ועד הקצוות ועוזר לשמר תוצאות של תהליכים כימיים כמו החלקה והבהרה לאורך זמן. תורם לאיזון רמת ה-PH הטבעית של עור הקרקפת וכך שומר אותה בריאה.
מתאים לשיער: לכל סוגי השיער, גלי, צבוע, יבש, פגום, עבה, מתולתל או מקורזל, לאחר החלקה או הליך כימי. מחיר מומלץ באתר 89.00 ש"ח המוצר קיים גם בגודל 1,000 מ"ל נמכר במספרות המקצועיות ובאתר בלבד. חוות דעתי: השמפו מגיע בבקבוק עם לחצן נוח לשימוש, והוא מקציף נהדר. לאחר החפיפה השער נותר רך, נעים, גמיש, מלא נפח לא יבש ומלא ברק, כמו שיצאתי מהמספרה. לשמפו ריח מאוד נעים שמשאיר את השער מבושם לאחר החפיפה. כבעלת שיער מתולתל, יבש וחסר ברק זה בדיוק מה שהשער שלי צריך.
מסכת לחות Moroccan Pure Magic
מבית ג'ויה קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא
מסכת לחות Moroccan Pure Magic
מבית ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא
מסכת לחות 500 מ"ל Moroccan Pure Magic מסכת לחות והזנה לשיער יבש ופגום בעלת הנוסחה הייחודית והמתקדמת ביותר, מכילה שמן ארגן וחומצות שומן החיוניות לשיערך. שמן הארגן עשיר בוויטמינים העוטפים את השערה ומספקים לה את הלחות וההזנה לה היא זקוקה.
מתאים לשיער: לכל סוגי השיער, גלי, צבוע, יבש, פגום, עבה, מתולתל או מקורזל, לאחר החלקה או הליך כימי. מחיר מומלץ באתר ₪144.00 נמכר במספרות המקצועיות ובאתר בלבד חוות דעתי: המסכה מגיעה בקופסה עם מכסה קלה לשימוש . המסכה בצבע סגלגל, סמיכה עם ריח נהדר מושלם בדיוק כמו השמפו . מרחתי על השיער לאחר החפיפה בשמפו, ולאחר כחמש דקות שטפתי את השיער שנותר עם ריח ורכות מושלמים בדיוק כמו שאני אוהבת. המסכה העניקה לשיער לחות ורכות מוגברת, ומראה קטיפתי בריא ומלא ברק. אין ספק ששמן הארגן עושה עבודה נפלאה ומעניק שיקום נהדר לשיערי.
סרום Moroccan Pure Magic מבית ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא
סרום Moroccan Pure Magic מבית ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא
סרום 120 מ"ל Moroccan Pure Magic הסרום המושלם מיוצר משמן הארגן, אחד השמנים הטובים בעולם, ונועד להשיב לשיער את הברק הטבעי והרכות שאבדו לו.
מתאים לשיער: צבוע, יבש, פגום. מחיר מומלץ באתר ₪119.00 נמכר במספרות המקצועיות ובאתר בלבד. חוות דעתי: להשלמת הטיפול וטיפוח השיער (אי אפשר בלי) השתמשתי בסרום שמגיע בבקבוק עם לחצן נוח לשימוש. הריח המושלם שמאוד אהבתי זהה לשמפו ולמסכה. פיזרתי את הסרום בעזרת הידים על השיער באופן אחיד. השיער נותר רך, עם מראה בריא וברק, נעים למגע, מלא חיוניות וקל לעיצוב ועם הרגשה נפלאה של שיער מטופח בדיוק כמו שאני אוהבת.
התנסתי בסדרה במשך שבועיים. האמת שאת השינוי בשיער ובתלתלים ראיתי וגם הרגשתי כבר אחרי החפיפה השנייה. לאחר שימוש בסדרה אני יכולה לומר שזאת אחת הסדרות האיכותיות והטובות ביותר שאני מכירה שהעניקה לשיער המתולתל שלי רכות, יופי וגמישות תוך טיפול ושיקום הנזקים שנגרמו עם הזמן, והגיל. הטיפול בשיער בשלושת המוצרים יחד הייתה מושלמת. במיוחד שהסדרה כולה מבוססת על תמצית שמן ארגן טהורה, המעניקה לשיער רכות עשירה, משקמת קצוות מפוצלים ומקלה על סידור ועיצוב שיער ומחזירה את הברק לתלתלים.
סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק .
צילום: נדיה היבא
לרכישת הסדרה והכירות עם המוצרים: כנסו כאן לאתר קוד הטבה: pure-moroccan 10% הנחה בנוסף למבצעים הקיימים באתר + דוגמיות התנסות לשלושה מוצרים מהסדרה. בלעדי באתר joya-act.co.ilועד לתאריך 31.12.2019 ! ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה (או ג'ויה קוסמטיקס, אם תרצו), פועלת משנת 2000 והוקמה ע"י אשר גלאי וצורי לוזון, מוותיקי תחום הקוסמטיקה והביוטי בארץ. במעבדות ג'ויה עוסקים בפיתוח ובייצור מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים. החברה חרטה על דגלה מקצועיות ואיכות ללא פשרות. כל המוצרים מיוצרים במפעל חדשני הממוקם בחולון, הכי כחול-לבן ומקומי. אנו מייצרים מוצרים תחת מותג החברה JOYA וגם מספקים ללקוחותינו מפעל ייצור מקצועי העומד בסטנדרטיים בינלאומיים מחמירים (ISO 22716 GMP). כל מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים (ומרביתם אפילו טבעוניים). בג'ויה קוסמטיקס עושים הכל די להיות הכי טובים בתחום שבו הם עוסקים. בחברה שמים לב לכל פרט קטן ושמים את כל הלב בכל מוצר שיוצא מהמפעל וזאת כדי שהלקוחות ייצאו מרוצים וירגישו שעושים עבורם את המקסימום.
סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק .
צילום: נדיה היבא
סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק . צילום: נדיה היבא
חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה לשדרג את המרק החורפי עם קרוטונים פריכים ומתובלים, העשויים מלחם פשתן טרי. הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה).
הלחם אינו מכיל תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים. הרכבו הייחודי הופכת אותו לבחירה מצוינת עבור ספורטאים, טבעונים וכל המעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. הלחם גם עשיר בסיבים תזונתיים התורמים לבריאות ומקנים תחושת שובע, המסייעת בשמירה על משקל תקין. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. מחיר: 26-22 ש"ח לאריזה במשקל 400 גרם.
מרק עדשים עם קרוטונים מלחם פשתן. צילום: PIXABAY
מתכון לקרוטונים פריכים מלחם פשתן, תוספת נהדרת למרק חורפי ומנחם מצרכים: 8 - 10 פרוסות לחם פשתן טרי של "ביכורים", חתוכים לקוביות קטנות יחסית 3 - 5 כפות שמן זית איכותי 1/2 - 1 כפית שום גבישי 1/2 - 1 כפית אורגנו יבש 1/2 כפית מלח 1/4 כפית פלפל שחור אופן ההכנה: 🍞 לחמם תנור ל- 120 מעלות. 🍞 לערבב את כל המצרכים בקערה. 🍞לשטח את קוביות לחם הפשתן המתובלות בשכבה אחת, על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אם יש צורך, לשטח בשתי תבניות. 🍞 לאפות כחצי שעה. מדי פעם לבדוק אם הקרוטונים עשויים מספיק. כשהם נוקשים – הם מוכנים. 🍞 להוציא ולצנן. לשמור בכלי סגור הרמטית.
מרק עדשים כתומות עם קרוטונים מלחם פשתן. צילום: PIXABAY
מרק עדשים כתומות עם כורכום, כמון, שום, בצל, שמן זית וקרוטונים מלחם פשתן של "ביכורים" מצרכים: 2 כוסות של עדשים כתומות, מבוררות, שטופות ומסוננות 1 בצל לבן בינוני, פרוס דק 5 שיני שום 1/2 כפית כורכום 1/2 כפית כמון 1/2 כפית מלח 1/2 כפית פלפל 2 כפות שמן זית איכותי 2 כפות שמן קנולה 7.5 כוסות מים להגשה: * חופן נדיב של קרוטונים מלחם פשתן של "ביכורים", מוכן עפ"י ההוראות * מעט שמן זית * מיץ לימון סחוט, טרי * מעט ירק קצוץ (פטרוזיליה, כוסברה, שמיר או בצל ירוק)
אופן ההכנה: 🍞 לחמם סיר וכשהו חם, להוסיף את 2 סוגי השמן. 🍞להוסיף את הבצל. כשהוא מתחיל להזהיב, להנמיך ללהבה בינונית, להוסיף את השום ולהזהיבו (להימנע מהשחמתו). 🍞 להוסיף את העדשים והמים, והביא לרתיחה. לתבל ולערבב. 🍞 להנמיך את הלהבה, לכסות את הסיר ולבשל כ-20 דקות, עד שהעדשים התרככו היטב. 🍞 להסיר מהאש. כשהמרק פושר, לטחון בעזרת מוט בלנדר. להגשה: לחמם שוב את המרק, ולתקן תיבול. להגיש עם זילוף של שמן זית איכותי ומיץ לימון. להוסיף קרוטונים ולהגיש.
חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים תעניק חסות ל"בית האח הגדול" שתעלה בערוץ 13. במסגרת החסות יוצגו קולקציות מוצרי אלוני לעיצוב הבית כולו, בין היתר: אריחי חיפוי, ריצוף וכלים סניטריים לעיצוב כל חללי הבית והחוץ כולל: מטבח, כניסה לבית, שירותים, חדר רחצה, חצר, פינת עישון ועוד. הקולקציה מציעה אינטרפטציה מרהיבה המשלבת בין אלמנטים דרמטיים, אלגנטיים מאוד ובין צבעוניות קלילה יותר, רעננה המסמלת את האביב הממתין בסוף העונה.
אלוני בבית האח הגדול - צילום אסף לוי (1)
לדברי טלי לוין מנכ"ל חברת אלוני: "האח הגדול הוא פרויקט לא סטנדרטי – לא ברמת תמהיל המוצרים, לא ברמת לוחות הזמנים ולא ברמת הליווי הצמוד הנדרש הכולל תיאומי אספקות, ביקורים בשטח וליווי של הצוות המתכנן והמבצע. ההתנהלות בתוך הפרויקט מעידה על יכולתה של אלוני להתנהל גם מול לקוחות שמחפשים דברים מיוחדים מעבר למיינסטרים, אם זה הקולקציות המגוונות והמקוריות שאלוני מציעה, או בזמני אספקה לא שגרתיים. הקונספט שמאפיין את בית האח בעונה הקרובה דרש התאמה של מוצרים בעלי צבעוניות עזה, לא סטנדרטים וזה מקביל לרצונות המשתנים של לקוחות הרשת שמבקשים לתרגם חזון עיצובי חלומי לכדי מציאות בשטח. לדבריה: "האח הגדול הוא פרויקט מורכב בכל פרמטר והאתגר שהוא הציב אפשר לאלוני לחשוף את אופי ההתנהלות של החברה, שמאפיין את היומיום שלה מול לקוחות אדריכלים ומעצבים בסקטור הפרטי ומול פרויקטים מסחריים. הראיה האסטרטגית של מתן מענה לכל כמיהה, חלום או פנטזיה עיצובית של לקוח, דורשת מאיתנו להקפיד על קולקציות לא שגרתיות ולייצר נגישות וגמישות שיאפשרו לנו לעמוד בהצלחה גם בפרויקט המורכב ביותר. הגישה הזאת מבדלת את אלוני בשוק המקומי, ושיתוף הפעולה עם האח הגדול היא הזדמנות להמחיש אותה הלכה למעשה. על אף שמדובר בפרומט טלוויזיוני, בית האח הגדול היה מבחינת אלוני פרויקט לכל דבר וכל חלל מציג את הפתרון המושלם לצרכים. "
אלוני בבית האח הגדול - צילום אסף לוי (2)
לדברי ענת פרץ דוידי מנהלת השיווק בחברת אלוני: " ההחלטה של חברת אלוני להיכנס לשיתוף פעולה עם פורמט הריאליטי הטלוויזיוני, 'האח הגדול', התבססה על האתגר האסטרטגי שמציבה לעצמה החברה, בו השמים הם הגבול התחתון. אנו מובילים פרויקטים מורכבים ביותר, שכוללים לוחות זמנים מאתגרים, התאמה מורכבת של מוצרים שדורשים מערך שירות מיומן שיתמוך את התהליך. הבחירה באח הגדול אפשרה לנו להביא את היכולות הללו לידי ביטוי" ערכה: נדיה היבא הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור עקבו אחרי גם ב: באינסטגרם בדף הפייסבוק : נדיה היבא בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?! במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת