יום שני, 20 ביולי 2020

סנו מקסימה משיקה קפסולות חדשות ומרוכזות לכביסה המסירות כתמים ביעילות ומרעננות את הכביסה לאורך זמן.

סנו מקסימה, מותג הכביסה מס' 1 בישראל משיק קפסולות חדשות מרוכזות לכביסה המסירות כתמים ביעילות, מבשמות ומרעננות את הכביסה לאורך זמן.

כל קפסולה מחולקת לשני תאים נפרדים. בתא אחד חומרים פעילים ואנזימים החודרים לעומק הסיב  ומסירים לכלוך וכתמים, ובתא השני בושם מיוחד שפותח בטכנולוגית שחרור איטי המרענן את האריג לאורך זמן. 


סנו מקסימה משיקה קפסולות חדשות ומרוכזות לכביסה המסירות כתמים ביעילות ומרעננות את הכביסה
לאורך זמן. צילום: נדיה היבא 
סנו מקסימה משיקה קפסולות חדשות ומרוכזות לכביסה המסירות כתמים ביעילות ומרעננות את הכביסה
לאורך זמן. צילום: נדיה היבא
מעטפת הקפסולה מתמוססת במגע עם המים בתהליך הכביסה ומרכיבי הקפסולה משתחררים ומתחילים בפעולה כפולה ועוצמתית של ניקיון יסודי ורעננות לאורך זמן.

השימוש בקפסולות מקסימה קל ונוח ומאפשר מינון מדויק של חומרים ותוצאות אופטימליות בכל כביסה ללא צורך במדידה.

בסדרה שני ריחות נהדרים:
• קפסולות מקסימה לכביסה בצבע וורוד, בניחוח פרחוני FLORAL BURST ("פלורלבורסט")
• קפסולות מקסימה לכביסה בצבע ירוק, בניחוח רענן FRESH BREEZE ("פרש בריז")

• 40 קפסולות מקסימה לכביסה באריזה, לשימוש קל ונוח – ללא צורך במדידה או מזיגה.

• בכל קפסולה אנזימים וחומרים פעילים החודרים לעומק הסיב להסרת לכלוך וכתמים.


סנו מקסימה - קפסולות ורודות חדשות ומרוכזות לכביסה  
 צילום: נדיה היבא

סנו מקסימה - קפסולות ורודות חדשות  מרוכזות לכביסה. צילום: נדיה היבא
מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ש"ח (לפי אתר זאפ)
להשיג ברשתות השיווק הגדולות

באתר חברת סנו ניתן למצוא טיפים ומידע על מוצרי החברה, שימוש נכון ויעיל והדרכה בעולמות התוכן. www.sano.co.il
בפייסבוק www.facebook.com/sano.co.il

ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

תורת המכירות של קובי יהודה - 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך

כיצד הופכים את משבר הקורונה להזדמנות עסקית ולומדים להיות אשפי מכירות?
הספר מלמד אתכם איך להכפיל את מחזור המכירות ולהעביר את המסר בצורה אפקטיבית.

משבר הקורונה הוא מכה לעצמאים אבל גם הזדמנות יקרה ללמוד ולאמץ כלי עבודה חדשים, שיאפשרו שיקום של העסק והרחבתו ביציאה מהמשבר. 

קובי יהודה – מנטור המכירות של אנשי העסקים וארגונים, מפרסם דווקא עכשיו את "תורת המכירות – 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך" ומזכיר לנו שמכירות הן מיומנות נרכשת ומפתח להרחבת מעגל הלקוחות ופנייה לקהלים חדשים. 

תורת המכירות של קובי יהודה - 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך
ספר חובה לכל בעל עסק, איש מכירות או אנשי ציבור ופוליטיקאים, שצריכים להעביר מסר חשוב ואפקטיבי לטובת גיוס לקוחות לצד ניהול זמן ואנרגיות– כך שיישאר זמן גם לחיים אישיים. 

קובי יהודה הוא מנטור למכירות מהמובילים בתחום, חי למעלה מ-16 שנה את עולם המכירות וחוקר את התחום והשפעתו במישור העסקי והאישי."המטרה שלי היא לתת טיפים ולהציע כלים בגישה חדשה ושונה, המאפשרים לכל אחד להפוך לסוכן מכירות טוביותר לעסק שלו ולסגור יותר עסקאות. להתמודד עם סירוב וללמוד איך להפוך את המילה 'לא' לתמריץ שמעודד להמשיך".

קובי יהודה (בן 35, ר"ג) הוא הנדסאי אלקטרוניקה בהכשרתו, שהתמחה במכירות בחברות הגדולות במשק הישראלי, ביניהן ביטוח ישיר, פוקס, וקסטרו, ולאחר מעל עשור כשכיר יצא לעצמאות והפך למנטור מכירות המעניק ייעוץ, אימון, הדרכה וליווי, הרצאות וקורסים למחלקות מכירה בארגונים, צוותי שירות ומכירות אנשי עסקים ועצמאיים, אנשי ציבור ופוליטיקאים, שרוצים לדעת איך להעביר את המסר שלהם.

קובי יהודה נחשב למטאור בעולם העסקים. הוא החל את דרכו באורט בהכשרה מקצועית להנדסאות אלקטרוניקה (11 יח') – מסלול שסיים בהשראת סבתו, ("המרצה שלי אמר לי בפנים כי לעולם לא אצליח".. הוא משחזר), שכבר בגיל 13 הושיבה אותו בסלון והסבירה לו כי יוכל להיות כל דבר שירצה בחיים, אבל קודם.. שיסיים מסלול הנדסאות. הסבתא המיתולוגית של קובי היא מקור השראה והיתה דוברת 8 שפות, ספורטאית וקוראת ספרים, שקדנית, חובבת טאיצ'י ומדיטציות שנפטרה בגיל 94 וממשיכה להוות מקור השראה גם היום.

קובי יהודה עם ספרו החדש צילום יחצ
את דרכו המקצועית החל קובי בתחום המכירות בחברות אופנה ארציות, כמו פוקס וקסטרו והוכר כמוכר מצטיין. אבל כשעבר תחום והצטרף למכירה טלפונית בביטוח ישיר, גילה שבגלל שהגיע מרקע שונה משאר המוכרים הוא חייב לנסח לעצמו תסריט שיחה אחר ורק בזכות אחד המנהלים, שלקח אותו תחת חסותו, סיים את קורס ההכשרה."הייתי עושה 200 שיחות ביום, עבדתי 12 שעות ולקח לי זמן להבין שאני צריך תסריט שיחה אחר. שאתה חייב להעביר את התשוקה והאותנטיות שלך בשיחה אחרת זה לא עובד", הוא מסביר.

אימו שידעה למכור את כולם אך לא את עצמה, נעזרה בכישורים המנטליים והמקצועיים של קובי, וכעבור זמן מה הצליחה להגשים את עצמה כמעצבת תכשיטים. אמושהיתה המודל להשראה עבורו, חלתה לפתע בסרטן ונפטרה מהמחלה. רק בשבעה של אמו הבין קובי שאם אמו הצליחה למכור את עצמה, הוא יכול לעזור לכל עצמאי/ת למכור את עצמם אפילו "שלא נולדו אנשי מכירות", ויצא לעצמאות. את הסדנה הראשונה העביר בחברת הביטוח בה עבד ומאז הוא לא נח לרגע.. בזמנו הפנוי הוא רץ חצי מרתון, מתאמן בחדר כושר, חובב קולנוע, סטנדאפים, מסעדות וברים, מתאמן בטאיצ'יומדיטציות בהשראת סבתו ועוד.

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10- הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ש"ח
219 עמודים
כריכה רכה
הוצאת מדיה 10
מהדורה ראשונה-2020

ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות מאתר החברה
http://www.media-10.co.il/

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי ציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

בכירי המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) העניקו תעודת הוקרה על תרומתה של ד"ר להבית אקרמן

ביום חמישי האחרון (16.7) הוזמנה ד"ר להבית אקרמן לטקס חגיגי לרגל קבלת תעודת אות הוקרה על תרומתה למרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ותמיכתה בצוות בית החולים, במהלך הגל הראשון בקורונה.

בטקס נכחו מנהלת המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא): ד"ר אסנת לבציון- קורח– מנהלת המרכז הרפואי שמיר והגברת סיגל אדר - מנכ"לית אגודת ידידי המרכז הרפואי.

מנהלת המרכז הרפואי שמיר ד"ר אסנת לבציון-קורח אמרה: "במערכה זו ניכרת ביתר שאת חשיבותה של רפואה מצוינת עם צוות רפואי מובחר, ציוד רפואי מתקדם אך בד בבד גם כוחו של הפרט ושל הערבות ההדדית" עוד הוסיפה "תודה לד"ר להבית על הרתמות לסייע לצוותים שבחזית המאבק והענקת 150 טיפולי עור ויופי ללא תשלום לאנשי הצוות בהם רופאים, אחיות ומתנדבים של ביה"ח".

מימין סיגל אדר, להבית אקרמן ואסנת לבציון- קורח צילום יחצ ביהח שמיר 
ד"ר אקרמן סיפרה שהרעיון עלה כשהיא עצמה התנדבה בחמ"ל הקורונה בקופ"ח כללית, ונחשפה לעבודה סביב השעון של הצוותים הרפואים בבתי החולים עם הכללים הנדרשים: לעטות מסכות וציוד מגן, מה שגרם לה להבין איזה נזק נגרם בעיקר לעור הפנים והצוואר, יחד עם הצטברות של שעות ארוכות על הרגליים, עבודה תחת לחץ ולילות בלי שינה, מה שמשווה לעור הפנים מראה עייף וחסר חיוניות".

בסיום הפגישה ציינה סיגל אדר "הצוותים הרפואיים התרגשו לקבל את הטיפול המפנק בימי משבר אלה של מגפת הקורונה וחלקם אף מצאו את הזמן להגיע כבר לקליניקה לקבל את הטיפול".

כשד"ר אקרמן הבינה שהיה ביקוש לטיפולים, העניקה במעמד האירוע עוד 100 טיפולי פנים ולא וויתרה וביקשה להזמין את שתי המארחות לטיפול אישי בקליניקה ...

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

בית האופנה GOLBARY משיק קולקציה שיקית וקיצית של אקססוריז מרעננים לים ולבריכה

הקיץ כבר פה ואת חופש הקיץ נחליף מטיסה לחו"ל לחופשה ישראלית, אז מומלץ להכין את הפריטים הנכונים לחוף הים או לבריכה.

בית האופנה גולברי,משיק בימים אלה קולקצייה עשירה ומגוונת של אקססוריז מרעננים, עדכניים ונכונים לקיץ 2020. 

מדובר בקולקצייה העשוייה במלוא תשומת הלב, הכוללת מגוון רחב של פריטים,בדגש על צבעי הקיץ והדפסים חדשים, כמו: מגבות חוף בהדפסים טרופיים, כובעי מצחייה קיציים ונהדרים מעוטרים בסרט משובץ או כובעים רחבי שוליים, תיקי יד מקש או תיקים בהדפסים גיאומטרים בשילובי צבעים נועזים.

גולברי -  מחיר תיק 50 שח צילום עמיר צוק  
גם הצבעים נותנים יד ליצירת המערך הקייצי ובאים לידיי ביטוי בקולקציה במלוא תפארתם: צהוב עוצמתי, אדום בוהק, ירוק, כחול רויאל ועוד.

ועכשיו במבצע: עד 70 אחוז הנחה על הפריטים כולל אקססוריז - קיץ 2020

ניתן להשיג בסניפי רשת גולברי
ובאתרhttps://www.golbary.co.il/

גולברי- כובעי קיץ 2020 במבחר דגמים וצבעים - מחיר 40 שח צילום ניר יפה  
גולברי - תיק ים 50 שח צילום ניר יפה  
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...