יום שני, 20 ביולי 2020

בכירי המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) העניקו תעודת הוקרה על תרומתה של ד"ר להבית אקרמן

ביום חמישי האחרון (16.7) הוזמנה ד"ר להבית אקרמן לטקס חגיגי לרגל קבלת תעודת אות הוקרה על תרומתה למרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ותמיכתה בצוות בית החולים, במהלך הגל הראשון בקורונה.

בטקס נכחו מנהלת המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא): ד"ר אסנת לבציון- קורח– מנהלת המרכז הרפואי שמיר והגברת סיגל אדר - מנכ"לית אגודת ידידי המרכז הרפואי.

מנהלת המרכז הרפואי שמיר ד"ר אסנת לבציון-קורח אמרה: "במערכה זו ניכרת ביתר שאת חשיבותה של רפואה מצוינת עם צוות רפואי מובחר, ציוד רפואי מתקדם אך בד בבד גם כוחו של הפרט ושל הערבות ההדדית" עוד הוסיפה "תודה לד"ר להבית על הרתמות לסייע לצוותים שבחזית המאבק והענקת 150 טיפולי עור ויופי ללא תשלום לאנשי הצוות בהם רופאים, אחיות ומתנדבים של ביה"ח".

מימין סיגל אדר, להבית אקרמן ואסנת לבציון- קורח צילום יחצ ביהח שמיר 
ד"ר אקרמן סיפרה שהרעיון עלה כשהיא עצמה התנדבה בחמ"ל הקורונה בקופ"ח כללית, ונחשפה לעבודה סביב השעון של הצוותים הרפואים בבתי החולים עם הכללים הנדרשים: לעטות מסכות וציוד מגן, מה שגרם לה להבין איזה נזק נגרם בעיקר לעור הפנים והצוואר, יחד עם הצטברות של שעות ארוכות על הרגליים, עבודה תחת לחץ ולילות בלי שינה, מה שמשווה לעור הפנים מראה עייף וחסר חיוניות".

בסיום הפגישה ציינה סיגל אדר "הצוותים הרפואיים התרגשו לקבל את הטיפול המפנק בימי משבר אלה של מגפת הקורונה וחלקם אף מצאו את הזמן להגיע כבר לקליניקה לקבל את הטיפול".

כשד"ר אקרמן הבינה שהיה ביקוש לטיפולים, העניקה במעמד האירוע עוד 100 טיפולי פנים ולא וויתרה וביקשה להזמין את שתי המארחות לטיפול אישי בקליניקה ...

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...