יום שלישי, 30 ביולי 2024

סנה סוקול קוטפת קמפיין ראשון לרשת SCOOP

 כוכבת תוכנית הפריים טיים 'רוקדים עם כוכבים', בקשת 12, הרקדנית סנה סוקול, שבלטה עוד בתוכניות הראשונות של העונה, קוטפת קמפיין אופנה ראשון, ותשמש כפרזנטורית לרשת SCOOP, לעונת סתיו-חורף 2024/5. סקול תשלשל לכיסה 150 אלף ₪, עבור הקמפיין החדש.

סוקול, שנכנסה לרוקדים עוד בשנת 2022 וסומנה כהצלחה מסחררת והיורשת הלא רשמית של אנה אהרונוב. העונה עשתה פתיחה מרשימה כאשר רקדה את הסשן הראשון בפרק הבכורה לצידו של טל מורד, כשהשניים מהר מאוד דורגו בראש הטבלה והבטיחו לעצמם את התואר 'המבטיחים של העונה'.זאת ועוד שהפכו השניים (סוקול ומורד) לחביבי הקהל, כשהעסיקו את הצופים במערכת היחסים בניהם ובשאלה הכי נשאלת- האם נרקם שם קשר זוגי, רומנטי.

סנה סוקול לרשת סקופ צילום אור דנון  
סנה סוקול לרשת סקופ צילום אור דנון  
סנה (25) שהגיעה מריקודים סלונים, דוגמנית, הידועה גם ככוכבת רשת - קוטפת את קמפיין האופנה הראשון שבכיכובה, שתמורתו תשלשל לכיסה כ-150אלף שח, לצילומי סתיו חורף 2024-5.

הקמפיין בכיכובה צפוי לעלות לקראת ספטמבר 2024, לרגל השקת הקולקצייה החדשה, בתקציב הנאמד בכ- 1.5 מיליון ש"ח, ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 12, ערוץ 13, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, קמפיין דיגיטלי רחב, פעילות ברשתות החברתיות ופרסום בנקודות המכירה.


לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP
: "ההחלטה לקחת פרזנטורית מעולם הריקוד נובעת מ - 2 סיבות עיקריות, התוכנית רוקדים עם כוכבים שהפכה ללהיט בקרב הצופים בישראל, והסיבה השנייה היא חיפשנו כוכבת שיודעת לעשות שימוש נכון בעקבים, מרגישה איתם בנוח ובאופן טבעי. סוקול בעלת כישרון יוצא דופן לריקוד, והיא מצויידת במכלול הערכים של SCOOP: הצלחה, נשיות, אלגנטיות ואופנה".

סנה סוקול לרשת סקופ צילום אור דנון  
סנה סוקול לרשת סקופ צילום אור דנון  
סנה סוקול על הבחירה בה כפרזנטורית: "מחמיא לי מאוד שרשת נעלי SCOOP בחרו בי כפרזנטורית לעונה הקרובה, זוהי טבילת האש ראשונה שלי כשגרירה ואני רואה בזה זכות גדולה. אני חובבת נעלים ידועה ואני חושבת שארגיש לגמרי בנוח על המסלול החדש.....".

רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז. הרשת מונה 71 סניפים בפריסה ארצית. בעבר העסיקה הרשת פרזנטורים מובילים כמו: רותם סלע, דניאל גרינברג, אנה זק, הזמרת אודיה אזולאי, יאנה יוסף, דר זוזבסקי, רוסלנה רודינה, שגיא ביטבוקס, עומר ברזני ועוד.

קרדיט לצילומים:  אור דנון - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

לרגל יום הבירה הבינלאומי רשת טיב טעם משיקה את בירה Jem’s כמחווה לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון

לרגל יום הבירה הבינלאומי, נערכה אתמול (יום שני ה 29.7) מסיבת עיתונאים בהשתתפות בכירי טיב טעם: חגי שלום - מנכ"ל הקבוצה, יחד עם הנהלת מבשלת הבירה הישראלית Jem’s בראשות דניאל אלון, הנהלת חברת ישרקו, עיתונאים ואנשי תקשורת והשיקו בירה במהדורה מיוחדת, כמחווה לחיילי צה"ל.

באירוע הייחודי הושקה 
- בירה במהדורה מיוחדת לצה"ל ולכוחות הביטחון-בירת ג'מס , ש 10% מהרווחים ייתרמו לשיקום חיילי צה"ל, נפגעי מלחמת חרבות ברזל. כמו כן נחשפו באירוע עוד כ- 500 בירות מסוגים שונים מרחבי הארץ והעולם.

בירה ג'מס במהדורה מיוחדת לצהל צילום דוד מויאל 
בירה ג'מס במהדורה מיוחדת לצהל צילום דוד מויאל 
יום הבירה הבינלאומי הוא חגיגה שמתרחשת ב 2 לאוגוסט. החגיגה נוסדה ב-2007 בסנטה קרוז (Santa Cruz), קליפורניה, ומאז הפכה מאירוע מקומי קטן במערב ארצות הברית לחגיגה עולמית המתפרשת על 207 ערים, 50 מדינות ו-6 יבשות. 

מטרת יום הבירה היא להתאסף עם חברים וליהנות מטעמה של הבירה, לחגוג ולשמוח יחד עם האנשים העוסקים בבישול והגשתהבירה. כמו כן הכוונה היא להשתמש בבירה כדי לאחד את העולם, על ידי חגיגה משותפת של כל הבירות של כל העמים ביום אחד. הפופולריות של יום הבירה הבינלאומי נובעת בין היתר משתיית בירות חדשות מכל העולם והשקות מיוחדות.

רשת טיב טעם, המפעילה מחלקות יין, בירה ואלכוהול עשירות, המציעות מעל 500 סוגי בירות מהארץ והעולם, תחגוג במהלך חודש אוגוסט השקות חדשות של בירות ומוצרים משלימים, אירועים, הנחות ומבצעים מיוחדים.

בירה ג'מס במהדורה מיוחדת לצהל צילום דוד מויאל 
בירה ג'מס במהדורה מיוחדת לצהל צילום דוד מויאל 
השנה, טיב טעם בשיתוף מבשלת הבירה הישראלית ג'מס, מפתיעים בהשקה יוצאת דופן: בירה במהדורה מיוחדת, הנקראת: Jem’s IDF- כמחווה לחיילי צה"ל. במסגרת השיתוף פעולה הוחלט כי 10% מהרווחים של הבירה החדשה ייתרמו לשיקום חיילי צה"ל, נפגעי מלחמת חרבות ברזל, בשיתוף עם התאחדות הטיפוס בישראל.

הבירה החדשה מבוססת על הטעם הכי פופולרי בישראל, לאגר כהה, עם 5% אלכוהול. הבירה קלילה ומאוזנת, בעלת טעם נגיש לקהל הישראלי. הבירה מיוצרת מרכיבים טבעיים, לא מפוסטרת וללא חומרים משמרים או תהליכים תעשייתיים.

הבירה תשווק ברשת טיב טעם במחיר:15.90 ₪ ליח' ובמבצע של 2 יח' ב 25.90 ₪ בלבד. (בסניפי סיטי בירה בודדת תימכר ב 16.5 ₪.)

כמו כן יערכו במהלך חודש אוגוסט ברשת טיב טעם מבצעים, הנחות והטבות על בירות מובילות מהארץ ומהעולם, לדוגמא: 4 פחיות בירה של המותג הבלגי המוביל בעולם MARTES (מרט'נס) על שלושת הלאגרים יימכר ב 20.90 ₪ במקום 24.90 ₪.

יוסי שליו במחלקת הבירה טיב טעם צלם אלעד גוטמן 
מימין אביבית לוי נעים חגי שלום דניאל אלון ויוסי שלו צילום אסף לב  
לדברי יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר של טיב טעם: "רשת טיב טעם מפעילה בסניפי הרשת הגדולים מחלקות אלכוהול רחבות אשר כוללת מגוון עצום של יינות, מוצרי אלכוהול ובירה לסוגיה, כאשר הרשת משווקת יותר מ-500 מוצרי בירה שונים בכל סוגי האריזות והגדלים. הבירות מובחרות, איכותיות וכוללות סוגים וטעמים שונים מישראל ומרחבי העולם: גרמניה, ספרד, צ'כיה, רוסיה, אוסטריה, ארה"ב, מזרח אירופה ועוד".

דניאל אלון, מנכ"ל ג'מס: "אנו מתרגשים מאוד להשיק את הבירה המיוחדת הזו, שהיא גם מבטאת את הערכה שלנו לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, וגם הדרך שלנו להנגיש את עולם בירות הקראפט הישראליות לציבור הרחב. ג'מס IDF היא בירת לאגר בסגנון הפופולרי בארץ, קלילה לשתייה ומאוזנת מאוד מבחינת הטעמים, כך שהיא תתאים מאוד לחובבי הבירה הישראלים".

השקת בירה ג'ימס שנערכה בסניף טיב טעם שברמת החייל. צילום: נדיה היבא

השקת בירה ג'ימס שנערכה בסניף טיב טעם שברמת החייל. צילום: נדיה היבא
מנתוני רשת טיב טעם: שוק הבירה בישראל כולל 3 שחקנים מרכזיים: טמפו (גולדסטאר, מכבי ומותגי קבוצת היינקן) החברה המרכזית (קרלסברג, טובורג) ויקבי כרמל (סטלהקורונה ושאר מותגי AB InBev ו-Molson Coors). שוק זה מוערך בכ- 1.3 מיליון HL (130 מיליון ליטר). בשנים האחרונות, מאז 2019, שוק הבירה סטגנטי בגודלו. כ- 80% מצריכת הבירה היא בשוק החם (לצריכה ביתית). זו מגמה שהולכת ומתחזקת מאז מגיפת הקורונה, ומוביל אותה השוק החם המאורגן שחלקו בעוגה עלה מ- 24% לכ-35% משוק הבירה ב- 10 השנים האחרונות.כ- 85% משוק הבירה הוא לאגר, בירה קלילה ומאוזנת עם5% אלכוהול.

את כל המוצרים ניתן להשיג בכל סניפי רשת טיב טעם ובאתר האונליין www.tivtaam.co.il

קרדיט לצילומים: אסף לב, אלעד גוטמן, דויד מויאל-התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא

 



"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...