יום חמישי, 9 בינואר 2020

בשורת אופנת שמלות הערב לנשים תגיע מקומפלקס T&E הגדול ביותר שבשפרעם

היזם זאייד זאייד פתח לאחרונה קומפלקס אופנת נשים הגדול ביותר בישראל בשפרעם- קומפלקס T&E.

סיפור החיים של זאייד זאייד במידה מסוימת הוא סיפור מהאגדות - בחור צעיר (בן 39) פתח לאחרונה בשפרעם את מתחם אופנת העלית לנשים הגדול ביותר בישראל משתרע על שטח של 2,000 מ"ר מעוצב בסגנון חנויות העלית בבוורלי הילס – מתחם האופנה T&E.

מתחם האופנה T&E שנפתח לפני מספר חודשים בשפרעם בהשקעה של כ- 12 מיליון ₪ כולל למעלה מ- 10,000 דגמי שמלות וביגוד עלית לנשים שמלות כלה מעשרות מותגי אופנה בעולם של מעצבים מצרפת, איטליה, ניו יורק, לוס אנגלס , אוסטרליה ועוד...


זאיד זאיד במתחם האופנה T&E צילום: משרד יחסי ציבור
מספר אדריכלים עמלו על עיצוב מתחם האופנה וכבר מחוץ למתחם הוצבו 2 מסכי טלוויזיה ענק שיובאו במיוחד מחול ואין כמותם בארץ שמקרינים 24 שעות ביממה תצוגות אופנה, עלות המסכים כ- 500,000 ש"ח .

בקומה השנייה במתחם יש סלון כלות של מעצבי על עם סטודיו בו נמצאות מעצבות ותופרות להתאמת השמלות, חדרי המדידה הם סלונים פרטיים אישיים השומרים על פרטיות מוחלטת של הלקוחה כאשר מחוץ לתא המדידה ישנן כורסאות שיוכלו לשבת חברות, וקרובי משפחה לתת חוות דעת.

גם על הגברים חשב זאייד במקום נבנה בר משקאות לגברים כדי לאפשר להם לשתות משקה טוב או אספרסו (ללא תשלום) לצפות על גבי מסכי טלוויזיה גדולים במשחקי כדורגל או אירועי ספורט ולתת זמן וספייס לנשים לבחור ולמדוד שמלות מבלי להרגיש לחץ שצריך לסיים את הקניה.


זאיד זאיד  ושריל סנדברג עם הסמנכ''לית העולמית  צלם זאיד זאיד . צילום: משרד יחסי ציבור
זאייד לא חלם שתוך מספר חודשים מהפתיחה מדי יום יגיעו למתחם האופנה T&E מאות נשים מכול רחבי הארץ ומכל המגזרים, גם נשים חרדיות ונשים שמגיעות בשאטלים ביחד, והמקום הפך לשיחה בקרב נשים רבות גם בשיחות סלון וגם באתרי אינטרנט.

לאחרונה התחילו להגיע ל T&E גם תיירות במיוחד מצרפת ארץ האופנה לרכוש שמלות לאירועים משפחתיים.

אין ספק שזאייד מיתג את שפרעם כמרכז אופנה וגם עסקים אחרים בעיר נהנים מאוד מהתנועה הגדולה שבעיר כי באותה הזדמנות מבצעים קניות בעוד חנויות בעיר ומבקרים במסעדות.

זאייד בוגר הפקולטה להנדסה וניהול בטכניון, החל את דרכו כמנהל זוטר במפעל לעדשות ראייה השוכן במגדל העמק. כעבור פחות משנה טס לאחותו בטקסס בארה"ב. במשך ארבעה חודשים הוא הסתובב בקניונים ובחנויות אופנה ושם התאהב בתחום.


זאיד זאיד במתחם האופנה T&E צילום: משרד יחסי ציבור
 לדברי זאיד: "התחלתי לעבוד בחברה שהציע שמלות ערב ביוסטון. לאחר שלושה חודשים החלטתי החלטה לא פשוט בשל הכסף, לחזור לארץ , אימי עודדה אותי ואמרה לי שמי שיודע להצליח מצליח בכול מקום. חזרתי לארץ ומצאתי עבודה בחנות בקסטרו בהרצליה, בשנת 2004 מוניתי לסגן מנהל סניף הרשת בגראנד קניון בחיפה.

לימים הכיר בקניון תושבת שפרעם אשר סיפרה לו שלדודים שלה יש חנות אופנה בעיר בשם" T&E" ושהם מעוניינים למכור אותה. החנות שלהם הייתה מתקדמת לעומת כול מה שהיה באזור של זאייד שנראה כמו בשנות ה – 60 התאהב במקום אך הם ביקשו סכום אסטרונומי 98 אלף דולר. שנה לאחר מכן טוני ואדוארד הבעלים של T&E צלצלו אליו וביקשו לשבת עמו למו"מ זאייד לווה את הכסף ורכש את החנות.

לאחר מספר שנים שניהל את החנות הזאת החליט להקים את הקומפלקס הענק ולהפוך את מתחם T&E למתחם הגדול בישראל לאופנת עלית לנשים.


זאיד עם סיון קלינגבייל צלם מורג ביטן
בוועידת הקניונים שנערכה לפני כשבועיים באילת הוזמן זאייד זאייד להופיע בפני בעלי ומנהלי הקניונים ומנהלי חברות האופנה הגדולות בפנאל ראיונות עם העיתונאית סיון קלינגבייל.

בין מאות הנוכחים באולם בזמן הריאיון עם זאיד זאיד , היה גם משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון שבאופן ספונטני קרא לעבר זאיד: " הייתי במתחם והתרשמתי מאוד, כל הכבוד לך".

לאתר מתחם האופנה https://te-fashion.co.il/

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...