יום חמישי, 2 בינואר 2020

חברת אלוני תעניק חסות ראשית לבית האח הגדול ותעצב את חלל הבית

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים תעניק חסות ל"בית האח הגדול" שתעלה בערוץ 13.

במסגרת החסות יוצגו קולקציות מוצרי אלוני לעיצוב הבית כולו, בין היתר: אריחי חיפוי, ריצוף וכלים סניטריים לעיצוב כל חללי הבית והחוץ כולל: מטבח, כניסה לבית, שירותים, חדר רחצה, חצר, פינת עישון ועוד. הקולקציה מציעה אינטרפטציה מרהיבה המשלבת בין אלמנטים דרמטיים, אלגנטיים מאוד ובין צבעוניות קלילה יותר, רעננה המסמלת את האביב הממתין בסוף העונה.

אלוני בבית האח הגדול - צילום אסף לוי  (1)
לדברי טלי לוין מנכ"ל חברת אלוני: "האח הגדול הוא פרויקט לא סטנדרטי – לא ברמת תמהיל המוצרים, לא ברמת לוחות הזמנים ולא ברמת הליווי הצמוד הנדרש הכולל תיאומי אספקות, ביקורים בשטח וליווי של הצוות המתכנן והמבצע. ההתנהלות בתוך הפרויקט מעידה על יכולתה של אלוני להתנהל גם מול לקוחות שמחפשים דברים מיוחדים מעבר למיינסטרים, אם זה הקולקציות המגוונות והמקוריות שאלוני מציעה, או בזמני אספקה לא שגרתיים.

הקונספט שמאפיין את בית האח בעונה הקרובה דרש התאמה של מוצרים בעלי צבעוניות עזה, לא סטנדרטים וזה מקביל לרצונות המשתנים של לקוחות הרשת שמבקשים לתרגם חזון עיצובי חלומי לכדי מציאות בשטח.

לדבריה: "האח הגדול הוא פרויקט מורכב בכל פרמטר והאתגר שהוא הציב אפשר לאלוני לחשוף את אופי ההתנהלות של החברה, שמאפיין את היומיום שלה מול לקוחות אדריכלים ומעצבים בסקטור הפרטי ומול פרויקטים מסחריים. הראיה האסטרטגית של מתן מענה לכל כמיהה, חלום או פנטזיה עיצובית של לקוח, דורשת מאיתנו להקפיד על קולקציות לא שגרתיות ולייצר נגישות וגמישות שיאפשרו לנו לעמוד בהצלחה גם בפרויקט המורכב ביותר. הגישה הזאת מבדלת את אלוני בשוק המקומי, ושיתוף הפעולה עם האח הגדול היא הזדמנות להמחיש אותה הלכה למעשה. על אף שמדובר בפרומט טלוויזיוני, בית האח הגדול היה מבחינת אלוני פרויקט לכל דבר וכל חלל מציג את הפתרון המושלם לצרכים. "

אלוני בבית האח הגדול - צילום אסף לוי  (2)
לדברי ענת פרץ דוידי מנהלת השיווק בחברת אלוני: " ההחלטה של חברת אלוני להיכנס לשיתוף פעולה עם פורמט הריאליטי הטלוויזיוני, 'האח הגדול', התבססה על האתגר האסטרטגי שמציבה לעצמה החברה, בו השמים הם הגבול התחתון. אנו מובילים פרויקטים מורכבים ביותר, שכוללים לוחות זמנים מאתגרים, התאמה מורכבת של מוצרים שדורשים מערך שירות מיומן שיתמוך את התהליך. הבחירה באח הגדול אפשרה לנו להביא את היכולות הללו לידי ביטוי"

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...