יום שבת, 4 בינואר 2020

סדרת טיפול וטיפוח לשיער MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק

בשורה משמחת לבעלות תלתלים ולשיער יבש ופגום!!!

נא להכיר!!! את סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק שהגיע הישר ממרוקו, וכוללת את שמן הארגן המופק מאגוזי עץ הארגן ונחשב לאחד השמנים הטובים בעולם. 

סדרת הטיפוח לשיער MOROCCAN PURE MAGIC היא סדרת הדגל של בית ג'ויה קוסמטיק, המכילה פורמולה יוקרתית העשירה בשמן ארגן, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות, הסדרה הזו היא כל מה שהשיער צריך כדי להיות זוהר, בריא, חזק ובניחוח חו"ל.


סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק .
צילום: נדיה היבא


המוצרים בסדרה שבהם התנסתי לאחרונה הם ללא מלח וללא פראבנים. ומטפלים היטב  בכל סוגי השיער, בעיקר בשיער מתולתל ובשיער יבש ופגום. המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים.

הסדרה מכילה מספר מוצרים, אני התנסתי ב-3 מוצרים שעליהם אספר לכם.


מוצרי הסדרה החדשה מסייעים בחיזוק סיב השערה, בנייה ושיקום מראה השיער, תורמים לאיזון רמת ה-PH בעור הקרקפת, משחזרים את הרכות הטבעית של השיער ומעניקים לו לחות, גמישות וברק.

שמן הארגן נחשב לשמן הטוב והיקר בעולם.  הוא עשיר בוויטמין E מזין, מחדש, מרענן ומחייה את העור,  ומכיל חומצות שומן חיוניות כמו: אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9.
שמן הארגן ידוע במיוחד  כמטפל בנשירה והחייאת שיער דהוי, מונע  יובש וקשקשים ומחזיר את החוזק והברק של סיב השערה. בגלל  סגולותיו  החיוביות משתמשים בו בתחום הטיפוח.

כבר המלצתי בעבר, וממליצה כאן שוב: כדי לקבל את המקסימום אפקט בשיער השתמשו עם מוצרים מאותה הסדרה. (אל תשתמשו במספר מותגים בו זמנית).

אז אלו מוצרים יש בסדרת MOROCCAN PURE MAGIC ?


שמפו  Moroccan Pure Magic מבית ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא
שמפו   מבית Moroccan Pure Magic ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא
שמפו 500 מ"ל Moroccan Pure Magic
שמפו  מפנק , בעל ריח נעים ומשכר, ללא מלח וללא פראבנים, מסייע בבנייה מחודשת של השערה, שומר עליה מהשורש ועד הקצוות ועוזר לשמר תוצאות של תהליכים כימיים כמו החלקה והבהרה לאורך זמן. תורם לאיזון רמת ה-PH הטבעית של עור הקרקפת וכך שומר אותה בריאה.

מתאים לשיער: לכל סוגי השיער, גלי, צבוע, יבש, פגום, עבה, מתולתל או מקורזל, לאחר החלקה או הליך כימי.

מחיר מומלץ באתר  89.00 ש"ח
המוצר קיים גם בגודל 1,000 מ"ל
נמכר במספרות המקצועיות ובאתר בלבד.

חוות דעתי: השמפו מגיע בבקבוק עם לחצן  נוח לשימוש,  והוא מקציף נהדר. לאחר החפיפה השער נותר רך, נעים, גמיש, מלא נפח לא יבש ומלא ברק, כמו שיצאתי מהמספרה.   לשמפו ריח מאוד נעים שמשאיר את השער מבושם לאחר החפיפה. כבעלת שיער מתולתל, יבש וחסר ברק  זה בדיוק מה שהשער שלי צריך. 


מסכת לחות  Moroccan Pure Magic
מבית ג'ויה קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא


מסכת לחות Moroccan Pure Magic
מבית ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא

מסכת לחות 500 מ"ל Moroccan Pure Magic
מסכת לחות והזנה לשיער יבש ופגום בעלת הנוסחה הייחודית והמתקדמת ביותר, מכילה שמן ארגן וחומצות שומן החיוניות לשיערך. שמן הארגן עשיר בוויטמינים העוטפים את השערה ומספקים לה את הלחות וההזנה לה היא זקוקה.

מתאים לשיער: לכל סוגי השיער, גלי, צבוע, יבש, פגום, עבה, מתולתל או מקורזל, לאחר החלקה או הליך כימי.

מחיר מומלץ באתר ₪144.00
נמכר במספרות המקצועיות ובאתר בלבד

חוות דעתי: המסכה מגיעה בקופסה עם מכסה קלה לשימוש . המסכה בצבע  סגלגל, סמיכה עם ריח נהדר מושלם בדיוק כמו השמפו מרחתי על השיער לאחר החפיפה  בשמפו, ולאחר כחמש דקות  שטפתי את השיער שנותר עם ריח ורכות מושלמים בדיוק כמו שאני אוהבת. המסכה העניקה לשיער לחות ורכות מוגברת, ומראה קטיפתי בריא ומלא ברק.  אין ספק ששמן הארגן עושה עבודה נפלאה ומעניק שיקום נהדר לשיערי.


סרום  Moroccan Pure Magic מבית ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא


סרום  Moroccan Pure Magic מבית ג'ויה קוסמטיק. צילום: נדיה היבא

סרום  120 מ"ל Moroccan Pure Magic
הסרום המושלם מיוצר משמן הארגן, אחד השמנים הטובים בעולם, ונועד להשיב לשיער את הברק הטבעי והרכות שאבדו לו.

מתאים לשיער: צבוע, יבש, פגום.

מחיר מומלץ באתר ₪119.00
נמכר במספרות המקצועיות ובאתר בלבד.

חוות דעתי: להשלמת הטיפול וטיפוח השיער (אי אפשר בלי) השתמשתי בסרום שמגיע בבקבוק עם לחצן נוח לשימוש. הריח  המושלם שמאוד אהבתי זהה לשמפו ולמסכה. פיזרתי את הסרום בעזרת הידים על השיער באופן אחיד. השיער נותר רך, עם מראה בריא וברק, נעים למגע, מלא חיוניות וקל לעיצוב  ועם הרגשה נפלאה של שיער מטופח בדיוק כמו שאני אוהבת.



התנסתי בסדרה במשך שבועיים. האמת שאת השינוי  בשיער ובתלתלים ראיתי וגם הרגשתי כבר אחרי החפיפה השנייה. לאחר שימוש בסדרה אני יכולה לומר שזאת אחת הסדרות האיכותיות והטובות ביותר שאני מכירה שהעניקה לשיער המתולתל שלי רכות, יופי וגמישות תוך טיפול ושיקום הנזקים שנגרמו עם הזמן, והגיל. 

הטיפול בשיער בשלושת המוצרים יחד הייתה מושלמת. במיוחד שהסדרה כולה מבוססת על תמצית שמן ארגן טהורה, המעניקה לשיער רכות עשירה, משקמת קצוות מפוצלים ומקלה על סידור ועיצוב שיער  ומחזירה את הברק לתלתלים.


סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק .
צילום: נדיה היבא
לרכישת הסדרה והכירות עם המוצרים: כנסו כאן לאתר
קוד הטבה: pure-moroccan
10% הנחה בנוסף למבצעים הקיימים באתר + דוגמיות התנסות לשלושה מוצרים מהסדרה. בלעדי באתר joya-act.co.il ועד לתאריך 31.12.2019 !

ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה (או ג'ויה קוסמטיקס, אם תרצו), פועלת משנת 2000 והוקמה ע"י אשר גלאי וצורי לוזון, מוותיקי תחום הקוסמטיקה והביוטי בארץ. במעבדות ג'ויה עוסקים בפיתוח ובייצור מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים. החברה חרטה על דגלה מקצועיות ואיכות ללא פשרות. כל המוצרים מיוצרים במפעל חדשני הממוקם בחולון, הכי כחול-לבן ומקומי. אנו מייצרים מוצרים תחת מותג החברה JOYA וגם מספקים ללקוחותינו מפעל ייצור מקצועי העומד בסטנדרטיים בינלאומיים מחמירים (ISO 22716 GMP). כל מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים (ומרביתם אפילו טבעוניים).

בג'ויה קוסמטיקס עושים הכל די להיות הכי טובים בתחום שבו הם עוסקים. בחברה שמים לב לכל פרט קטן ושמים את כל הלב בכל מוצר שיוצא מהמפעל וזאת כדי שהלקוחות ייצאו מרוצים וירגישו שעושים עבורם את המקסימום.


סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק .
צילום: נדיה היבא


סדרת MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיק . 
צילום: נדיה היבא
ערכה, כתבה, צילמה וערכה את הסרטון: נדיה היבא

עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...