יום שני, 21 באוקטובר 2019

תערוכה חדשה במוזיאון נחום גוטמן לאמנות: סטייקיישן: גילויו של המוכר

תערוכה חדשה במוזיאון נחום גוטמן לאמנות - סטייקיישן: גילויו של המוכר.
אירוע הפתיחה יערך ב-7.11.2019 בשעה 20:00.

מדובר בתערוכה קבוצתית בהשתתפות: ציקי אייזנברג, דניאל פלאי, רימאן חנדקלו, רוני קרפיול, פאינה פייגין (גיאורגייש), גיא ברנרד רייכמן.
אוצרת התערוכה: טלי קיים.


סטייקיישן - גילויו של המוכר - ציקי אייזנברג - הטיול 
בשיא המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008 נולד טרנד תיירותי חדש המעודד נופש מקומי, ואפילו חופשה של ממש, בתוך הבית. שמו של הטרנד, סטייקיישן, מורכב מהמילים Stay (להישאר) ו-Vacation (חופשה). הוא מאתגר אותנו לפגוש מקום מוכר כאילו הייתה זו פגישתנו הראשונה עמו; להיות תיירים בארצנו, לגלות עולמות חדשים מעבר לפינת הרחוב.

ממכתבים שהשאיר אחריו, כמו גם מספרי המסעות שכתב (״בארץ לובנגולו מלך זולו״, ״שביל קליפות התפוזים״ ו״הרפתקאות חמור שכולו תכלת״), עולה כי נחום גוטמן היה חלוץ גישה זו בישראל. כבר בשנות הארבעים של המאה הקודמת נהג נחום גוטמן לבלות שבועות שלמים במחנות ציור שיזם ברחבי הארץ כדי לרענן את מכחולו.

ניתן אם כן להתייחס אל נחום גוטמן כאל ״אמן הרזידנסי העברי הראשון״; זה שסימן את אחת המגמות הרווחות באמנות העכשווית – תכניות המזמינות אמנים לשהות במקומות שונים בארץ ובעולם, מתוך מטרה לעודד עירוב של אמנים בקהילות מקומיות, ויצירה בנוף ובאקלים החברתי-תרבותי הייחודי למקומות אלה.

טלי קיים, אוצרת התערוכה: "התערוכה הקבוצתית ״סטייקיישן: גילויו של המוכר״ מפגישה מסורת גוטמנית זו עם שישה אמניות/ים ישראליות/ים צעירות/ים, חלקן/ם בראשית דרכן/ם, החוקרים מפגשים ראשוניים עם מקום ומזמינים אותנו להכיר מחדש שש נקודות ציון שסימנו על מפה פרטית. עבודותיהן/ם מציגות לקהל הצופים את המקומות בהם בחרו דרך שימוש בהומור ומשחק, ותוך התעכבות על השולי והמתעתע."


סטייקיישן - גילויו של המוכר - ציקי אייזנברג - הטיול 

סטייקיישן - גילויו של המוכר - ציקי אייזנברג - הטיול
ציקי אייזנברג- הטיול, 2016–2019, תצלום צבע, הזרקת דיו על נייר ארכיוני, 50 גלויות, 13x18 ס"מ כ"א.
* מתקן הגלויות באדיבות חברת פלפוט בע"מ
בתצלומיו של ציקי אייזנברג, דמות המטייל – אייל ארוך קרניים – משולבת בתוך נופי הגלויה. חפץ דומם זה, שיצא לשוטט ברחבי הסטודיו, המיר בנדודיו את צבעו, את צורתו ואת כרי המרעה שלו, ואף איבד את קרניו.


סטייקיישן - גילויו של המוכר - רימאן חנדקלו - הכפר החצוי 

סטייקיישן - גילויו של המוכר - רימאן חנדקלו - הכפר החצוי
רימאן חנדקלו - הכפר החצוי, 2018,מיפוי וידיאו על חיג'אב ו-רדימייד, מידות משתנות.
מצלמתה של רימאןחנדקלו מביטה מצד לצד אל מרחב אשר שינה את גבולותיו במרוצת השנים. הכפר ברטעה נחצה לשניים על ידי הקו הירוק, כאשר חלקו המזרחי השתייך בתחילה לירדן וכיום לרשות הפלסטינית, וחלקו המערבי – למדינת ישראל. עבודת הווידיאו המפוצלת נעה בין שני חלקי הכפר, שוואדי מסולע – גבול טבעי נטול מחסום – חוצץ ביניהם.


סטייקיישין גילויו של המוכר - רוני קרפיול - ארסור (מפת זכרון) 

סטייקיישין גילויו של המוכר - רוני קרפיול - ארסור (מפת זכרון)
רוני קרפיול- ארסור (מפת זיכרון), 2019,סריקה פוטוגרמית והקרנה על חול, 135x180 ס"מ.
עבודה המספרת את סיפורה של עיר אמיתית והיסטורית: ארסור, עיר חוף מבוצרת, המוכרת לנו כיום כגן הלאומי אפולוניה (תלארשף). העבודה מתמקדת במאבק קדום על העיר מבעד למשקפיים עתידניים, בהשראת משחק המחשב הפופולרי, Assassin's Creed. בטכניקת הסריקה הפוטוגרמית, מציגה קרפיול שחזור תלת ממדי של העיר בחלל המוזיאון.


דניאל פלאי_כמו ים_2019_הדפס רשת על טיווק ועץ  סטייקשיין - גילויו של המוכר

דניאל פלאי- כמו ים, 2019,הדפס רשת על טייוק (Tyvek) ועץ, 230x490x70 ס"מ.
עבודה המפגישה בין רגע ההגעה של גוטמן לחופי ישראל לבין ההתיישבות בנווה צדק, השכונה התל אביבית שכה מזוהה עמו. פלאי יצר סירה עשויה משוטים ה"עוגנת" בינות לשברי אריחים מצוירים על גבי נייר, שעוצבו על פי דגמים ממפעלם החלוצי של האחים שלוש בנווה צדק, שהחל לפעול בשנת 1892.


סטייקשיין - גילויו של המוכר - פאינה פייגין- מלון אלהמברה 

סטייקשיין - גילויו של המוכר - פאינה פייגין- מלון אלהמברה
פאינה פייגין גאורגייש - מלון אלהמברה, 2019, מיצב וידיאו, 45X155X60ס"מ.
מיצב וידיאו החושף אותנו לגלגולו הבא של המבנה היפואי ההיסטורי "קולנוע אלהמברה" שלפי חזון האמנית ישמש בעתיד מלון בוטיק ביפו שתהפוך לבירת לייף סטייל ומעצמת בידור יהודית נוסח לאס וגאס.


סטייקשיין - גילויו של המוכר - גיא ברנרד רייכמן 

גיא ברנרד רייכמן Dishabituation: Do you know where your -- children are? 2018,טכניקה מעורבת על לוחות עץ,1.10x1.20x4.80 מ'.
רצפת חדר המשחקים היא המרחב הראשון שבו מתאפשר לנו לצאת למסע מבלי שיצאנו מגבולות חדרנו. בעבודתו פורש בפנינו רייכמן שולחן ערוך למשחק מלחמה. הוא יוצר לא רק את החיילים, אלא גם את שדה הקרב עצמו, שהוא ססגוני ומחולק לאזורים ולתתי-אזורים בסדר כאוטי, שאינו ברור לנו במבט ראשון. חוקיות החלוקה מבוססת על משחק קופסה בשם "קטאן", הזוכה בשנים האחרונות לפופולריות גם במחוזותינו, בעיקר בקרב מבוגרים.

כחלק מהצגת התערוכה יקיים מוזיאון נחום גוטמן לאמנות מספר אירועים שעוסקים בנושאים העולים ממנה:   ידיעת הארץ, תיירות פנים, שוטטות ודמיון מודרך. הראשון שבהם הוא סיור בתערוכה בהובלת האוצרת טלי קיים ובהשתתפות האמניות/ים המציגות/ים שיתקיים ביום שבת ה-9.11 בשעה 12:00, כחלק מאירועי "אוהבים אמנות - עושים אמנות", המבשרים את פתיחות עונת האמנות בתל אביב-יפו.

עדכונים אודות האירועים הנלווים לתערוכה יפורסמו באתר ובעמוד הפייסבוק של המוזיאון.

שעות פתיחת המוזיאון:
יום א': סגור, ב'-ה': 10:00-16:00, ו': 10:00-14:00, שבת: 10:00-15:00

מחירי כניסה למוזיאון:
הכניסה לילדים עד גיל 18 ללא תשלום
מבוגר: 24 ₪ // גמלאי: 12 ₪ // סטודנט: 12 ₪ // תושב ת"א: 18 ₪
* ביום ו' הכניסה ב-50% הנחה

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת"א |
טלפון: 03-5161970.

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/gutmanartmuseum
אינסטגרם: instagram/gutmanartmuseum
אתר הבית של המוזיאון: http://www.gutmanmuseum.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#מוזיאון_נחום_גוטמן  #אמנות #תערוכה #תרבות_ופנאי

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

הזמנה לסרט להורה ולתינוק מקניון עופר רחובות

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, מזמין את ההורה ותינוקו לסרט + קפה ועוגיות ביום שני ה-28.10.

במסגרת הפעילות המיוחדת שמוקדשת כולה להורה ולתינוק, קניון רחובות בשיתוף "הפלטפורמה" יקרין את הסרט: "אחרי החתונה" ויציע כיבוד של קפה ועוגיות באווירה כיפית ומגניבה!

להלן תכנית:
יום שני, 28.10.19:
9:30-10:00- התכנסות ברחבת בית הקולנוע "גלובוס" וכיבוד קל.
10:00-12:00- הקרנת הסרט "אחרי החתונה".


קניון עופר רחובות - "HOT CINEMA" סרט "אחרי החתונה". צילום: משרד יחסי ציבור 
תקציר הסרט: איזבל הקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בכלכותה שבהודו, והיא מסורה לילדים אותם היא מלווה כאילו היו הילדים שלה עצמה. כשמגיעה אליה הצעה לתרומה גדולה מארצות הברית, היא מחליטה לנסוע לפגוש את התורמת המסתורית, תרזה – אשת עסקים יפה ועשירה. אך כשתרזה מזמינה אותה לחתונה של בתה שנערכת באותו השבוע, מגלה איזבל כי בינה לבין תרזה קיים קשר שיוביל אותה למסע מפתיע לעברה.

* מומלץ להגיע עם מנשא או סלקל
* הפעילות מיועדת להורים ופעוטות עד גיל שנתיים
* כניסת כל צופה מעל גיל שנתיים כרוכה ברכישת כרטיס

האירוע יתקיים ברחבת בית הקולנוע "HOT CINEMA"
*מחיר הכרטיס: 32 ₪ עבור שני מושבים להורהולתינוק


קניון עופר רחובות צלם שי ווליץ (Custom) (2)
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#קניון_עופר_רחובות  #סרטים #תרבות_ופנאי  #פעילות_בקניונים

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

מתכון להכנת פסטה עגבניות שילדים אוהבים

לקראת חגיגות יום הפסטה שיתקיים ב- 25.1019, משתפת מתכון להכנת פסטה עגבניות מפנק במיוחד המתכון פשוט וקל להכנה כך, ובדיוק כמו שהילדים אוהבים.

מרכיבים:
200 גר פסטה ספגטי
4 עגבניות
2 שיני שום כתוש
מלח לפי טעם
חצי כפית סוכר
קופסת רסק עגבניות

קפה גרג תפריט ילדים פסטה צלם דן פרץ (Custom)
אופן הכנה לפסטה:
🍅להרתיח סיר מים עם כף מלח
🍅להוסיף את הפסטה למים
🍅בישול של 7 דק
🍅להוציא את הפסטה למסננת , להוסיף כף שמן ולערבב את הפסטה ולהניח בצד.

אופן הכנת הרוטב:
🍅שמים בסיר כף שמן זית
🍅מוסיפים את השום הכתוש ומטגנים מספר שניות
🍅קוצצים עגבניות לקוביות קטנות ומוסיפים למחבת
🍅 מוסיפים חצי כפית סוכר
🍅 מוסיפים חצי כפית מלח
🍅מבשלים על אש נמוכה 20 דק
🍅מוסיפים את רסק העגבניות ומערבבים היטב
🍅 מוסיפים 10 כפות מים
🍅טועמים ומוסיפים מלח לפי הצורך
🍅שופכים את הפסטה לסיר הרוטב ומבשלים כ5 דק'
🍅מומלץ להוסיף 3-4 עלי בזיליקום לרוטב

ב ת י א ב ו ן!

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור משרד יחסי ציבור
המתכון באדיבות רשת קפה גרג

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

פודטראק חדש של חומוסיית אבו חליל מתחם עופר בילו סנטר

בשורה משמחת לאוהבים לנגב חומוס!!!

מתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני העופר, ממשיך להתרחב ולהתחדש ופותח בימים אלה את חומוסיית אבו חליל, בסגנון פודטראק (Food Truck) במתחם האוכל החדש.

בחומוסייה ניתן למצוא את כל סוגי החומוס: פול, פטריות, צנובר, בשר, טאבולה ועוד.


פודטראק חומוסיית אבו חליל במתחם העופר בילו סנטר. צילום רותם לוי גלאם
אבו חליל מצטרפת לשורה של משאיות האוכל במתחם האוכל המחודש של המתחם המשתרע על שטח של כ 700 מ"ר המציע עסקי מזון מהיר בניהם: בורגראנץ', דומינו פיצה, meetruck ועוד... כמו כן, בשבתות יש משאיות Food truck מיוחדות של תירס חם, בלינצסים, קרפ צפרפתי, נקניקיות, גלידות, פיתה דרוזית ועוד.

לפרטים: עופר בילו סנטר, קריית עקרון 08-9411959/ http://bilucenter.co.il/


מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר -צלם- עמית גרין -הלד צילום  (17)
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי ציבור
#קניון_עופר_בילו_סנטר  #פודטראק  #חומוסיית_אבו_חליל

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

יום שבת, 19 באוקטובר 2019

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית: "תזונה לאפס רעב"

חברת הרבלייף נוטרישן, חברת תזונה גלובלית מובילה הודיעה החודש (אוקטובר 2019) על השקת יוזמה עולמית מתחייבת למלחמה ברעב העולמית- תזונה לאפס רעב (Nutrition for Zero Hunger), ומתחייבת להשקעה בגובה שני מיליון דולר במטרה לשים קץ לרעב העולמי, להבטיח גישה לתזונה טובה ולטפל בהשמנת יתר. 

היוזמה, בסיוע שותפים הפועלים ללא מטרות רווח, תתמקד במתן גישה למזון בריא, שיפור החינוך התזונתי, איתור משאבי מזון בר-קיימא והעלאת המודעות למשבר העולמי.

למרות שכולם יכולים ליהנות מתזונה בריאה יותר, ההשפעה עשויה להיות משנת חיים עבור אוכלוסיות פגיעות הסובלות מתת-תזונה. ממדי הרעב העולמי, אי הביטחון התזונתי ותת-התזונה צומחים ועמם גם הסיכון לבריאות.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (6)
הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (6)
ארגון המזון והחקלאות של האו"ם מעריך ששני מיליארד בני אדם עלולים לסבול מתת תזונה עד שנת 2050. בנוסף, חוסר הביטחון התזונתי (היעדר גישה מתמשך למזון מזין),תורם לעלייה בשיעורי עודף המשקל והשמנת היתר, כמו גם להפרעות תזונה ולהפרעות התפתחותיות.

תת-תזונה היא מגפה כלל עולמית הכוללת שלוש בעיות שונות: תת-תזונה, מחסור במיקרו-נוטריאנטים והשמנת יתר. והתוצאה - אחד מכל תשעה בני אדם ברחבי העולם סובל ממחסור תזונתי, אחד מכל שלושה מושפע מסוג כלשהו של תת-תזונה, ואחד מעשרה סובל מהשמנת יתר.

הרבלייף מאמינה כי המפתח להתמודדות עם אתגרים גלובליים קריטיים אלה טמון בגישה לתזונה טובה,וגאה להכריז על היוזמה הגלובלית החדשה שלה, "תזונה לאפס רעב".

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (2)
הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (3)
כיצד היוזמה מטפלת ברעב העולמי:
היוזמה "תזונה לאפס רעב" תתמודד עם הרעב העולמי באמצעות השקעה של 2 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות, במקביללמתן התחייבות להגדלת הגישה למזון בריא וחינוך תזונתי לאוכלוסיות פגיעות ברחבי העולם.

יוזמה זו משלימה את מטרת הפיתוח בר הקיימא מספר 2 של האו"ם: סיום הרעב, ביטחון תזונתי, שיפור איכות התזונה וקידום חקלאות בת קיימא. ההחלטה קוראת לפעולה נועזת למיגור תת-התזונה על כל ביטוייה עד שנת 2030, ומציעה פתרונות למיגור הרעב העולמי ולשיפור התזונה בכל רחבי העולם.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (4)
"תזונה לאפס רעב" כוללת התחייבויות גלובליות:

1. שותפויות גלובליות: כדי להעצים את השפעתה, הרבלייף חברה לארגונים בין-לאומיים המתמקדים בטיפול ברעב, אי-ביטחון תזונתי ותת-תזונה. החברה יצרה שיתופי פעולה עם ארגונים הפועלים בשטח כדי לסייע בתמיכה בגישה למזונות מזינים ובצמצום חוסר ביטחון תזונתי. המומחיות התזונתית של הרבלייף תסייע בהרחבת היקף הפעילות וההשפעה של שותפינו.

במסגרת היוזמה, הרבלייף גאה לשתף פעולה עם Feed the Children, ארגון הפועל למיגור הרעב בקרב ילדים בכל רחבי העולם.

היוזמה מטפלת בבעיות אוניברסליות, ובאמצעות העבודה עם השותפים דוגמת Feed the Children, הרבלייף פועלת כדי לבנות עולם בו לכל אדם יש גישה למזון איכותי ותזונה טובה.

Feed the Children הוא ארגון ללא מטרות רווח הפועל בארה"ב ובעשר מדינות נוספות ומציע תמיכה במשפחות וקהילות באמצעות מתן סיוע ומשאבים תזונתיים. בשנת 2018,Feed the Children חילקה 40 מיליון ק"ג מוצרי מזון חיוניים כדי לסייע ל-6.5 מיליון בני אדם ברחבי העולם.

2. תרומות מוצרים: כמובילה עולמית בתחום התזונה עם כמעט 40 שנות ניסיון בפיתוח מוצרי תזונה מגובים במדע, הרבלייף תספק תרומות מוצרים בעלי צפיפות תזונתית גבוהה.

צפיפות תזונתית (מדד לחומרים המזינים המסופקים עבור כל קלוריה) הוא גורם חשוב בתזונה בריאה, וקריטי במיוחד בהקשר של תת-תזונה. כאשר בוחרים בין שני פריטי מזון המכילים אותה כמות קלורית, פריט אחד עשוי לספק קלוריות ריקות מסוכר ושומן רווי ללא חומרים מזינים אחרים, ואילו הפריט השני עשוי לספק לגוף את החלבון, הסיבים, השומנים הבריאים, הוויטמינים והמינרלים שאנו זקוקים להם מדי יום.

מוצרי הרבלייף מיוצרים תוך הקפדה על צפיפות תזונתית. השייקים העשירים בחלבון של הרבלייף מספקים את כל החומרים המזינים ויוצרים ארוחה מאוזנת בשלמות המכילה עד 21 ויטמינים ומינרלים, נוגדי חמצון דוגמת הוויטמינים A, C ו-E, 9 גרם חלבון ממקור צמחי וסיבים תזונתיים.

דוגמה נוספת להשפעתן החיובית של תרומות המוצרים היא השותפות של הרבלייף עם הצלב האדום האמריקני (ARC). מאז 2015 החברה תומכת בצלב האדום באמצעות גיוס כספים לתמיכה באסונות עולמיים וסיוע בתרומות דם, אך גם על ידי חלוקת חטיפי החלבון המזינים של החברה,הן לתורמים והן לנפגעים.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (1) 
3. מומחיות תזונתית: הרבלייף זכתה בתואר"חברת התזונה המובילה בעולם"הודות למחויבות נטולת הפשרות שלה לייצור מוצרים איכותיים ושמירה על שרשרת אספקה מתקדמת. עם מוצרים הנמכרים ב-94 מדינות ברחבי העולם ורשת גלובלית הכוללת למעלה מ-300 מדענים, חוקרים, רופאים ותזונאים, החברה מפתחת ומספקת תזונה איכותית ברחבי העולם כדי להבטיח שמיליוני הלקוחות וחברי הרבלייף העצמאיים ייהנו מגישה למוצרי תזונה איכותיים.

יוזמת Seed to Feed של הרבלייף מבטיחה שהמרכיבים בהם היא עושה שימוש מופקים בתנאים הטובים ביותר באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם חקלאים שותפים וספקים ברמה עולמית, בנוסף לבדיקות קפדניות שעוברים המוצרים לפני שהם מגיעים לצרכנים.

הרבלייף תשתמש במומחיות שלה בפיתוח ויצירת תזונה איכותית ברחבי העולם כדי לתמוך בשותפים שלהולייצרגישה לתשתיות מזון ואספקה,ובמקביל תייצר שיתופי פעולה כדי להרחיב תוכניות לתזונה נכונה.

4. משאבים לחינוך תזונתי: להקפדה על תזונה נכונה וקיום אורח חיים בריא ופעיל עשויה להיות השפעה מכרעת על הבריאות, אך לעיתים קרובות מודעות עלולה להוות אתגר עבור אלה שאולם אינם יודעים כיצד להתחיל או מוצפים במידע סותר. 

באמצעות שיתוף הפעולה עם רשת מומחי התזונה המוסמכים שלנו ברחבי העולם, הרבלייף פיתחה כלים שיעצימו אנשים לביצוע בחירות בריאות. החברה תפעל עם שותפים כדי לספק כלים מותאמים אישית ומשאבים לשיפור החינוך התזונתי לקהילות בכל האזורים הגיאוגרפיים, השפות והגילים.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (5)
5. מאמצי התנדבות גלובליים: הרבלייף תשתמש ברשת העובדים הגלובלית הרחבה, חברי הרבלייף העצמאיים והלקוחות הרבים שלה כדי למגר את הרעב. טביעת הרגל הגלובלית של החברה מעניקה לה את ההזדמנות הייחודית להגיע לנזקקים רבים. חודש ההתנדבות העולמי לשנת 2019, אירוע עולמי לעידוד ההתנדבות, הביא למעלה מ-11,000 שעות התנדבות בשירות הקהילות המקומיות.

6. העלאת המודעות: באמצעות שילוב מובילי דרך, מומחים, שותפים ללא כוונת רווח, התקשורת והקהל הרחב כחלק מקמפיינים חיצוניים, הרבלייף שואפת לגייס מיליוני אנשים בשנה שייקחו חלק וישתפו מידע על יוזמת 'תזונה לאפס רעב'.

רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל: "הרבלייף הוקמה כדי לשפר חיים בכל רחבי העולם באמצעות גישה לתזונה נכונה. עם "תזונה לאפס רעב", החברה תטפל באתגרים המרכזיים שנוצרו בשל מגפת הרעב ותסייע בהצבת יעדים, כדי ליצור עולם שבו לכל אחד יש גישה למזון איכותי. אני יותר מגאה על היוזמה הכה חשובה של חברת הרבליף נוטרישן העולמית, המתחייבת למלחמה ברעב העולמי. גם כאן, הרבלייף ישראל תורמת יותר מ- 30 אלף דולר בשנה ל"בית חם" ביפו של אגודת יד ביד, כדי להבטיח תזונה מספקת ובריאה לילדים מעוטי יכולת במדינת ישראל".

הכתבה נערכה באדיבות הרבלייף.


ערכה: נדיה היבא
הצילומים והסרטון באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

מארז מפנק לחגים ONLY YOU מבית ג'ויה קוסמטיקס

אם בא לכם לפנק במיוחד,  לכבוד החגים ובכלל,  אשה שאתם אוהבים במיוחד, לכו על מארז ONLY YOU מבית ג'ויה קוסמטיקס. מארז מפנק בניחוחות משגעים ובאריזה מהודרת.

ONLY YOU היא סדרה לטיפוח הגוף מבית ג'ויה קוסמטיקס.

המארז כולל:


ONLY YOU – מארז מפנק לחג מבית ג'ויה קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא

קרם גוף מיקרו-קפסולות
הוראות שימוש: יש למרוח על עור נקי ויבש לפי הצורך ולעסות עד לספיגה מלאה.
מחיר מומלץ לצרכן: 39 ש"ח

שמן בושם
שמן בושם עוצמתי בניחוח PURE מאסק. עשיר ברכיבים ייחודיים הנספגים במהירות בגוף, מזינים אותו בלחות וניחוח שאי אפשר להתעלם ממנו. גם לחות לאורך זמן וגם בושם, הכל באחד.
הוראות שימוש: יש למרוח על עור נקי ויבש בתנועות סיבוביות, להמתין עד הייבוש.
מחיר מומלץ לצרכן: 49 ש"ח

דאודורנט רול-און
רול-און אנטיפרספירנט בניחוח PURE מאסק. מונע זיעה, מנטרל ריחות ומעניק הגנה מוגברת הנשמרת לאורך כל היום. מתאים בדיוק לחום הישראלי.
הוראות שימוש: למרוח על בית השחי כשהעור נקי ויבש. אין צורך למרוח הרבה מהמוצר.
מחיר מומלץ לצרכן: 24 ש"ח

מבשם גוף
מבשם גוף קליל ועדין בניחוח PURE מאסק. להתיז על הגוף והבגדים והכינו את עצמכם ליום שלם בו כל שניה יעצרו אתכם ברחוב וישאלו מה זה הריח המדהים הזה. המלצת הצוות: שימוש בקרם גוף בריח תואם להגברת הניחוח לאורך זמן. אינו מכתים את הבגדים ואינו מייבש את העור.
הוראות שימוש: לרסס על העור במרחק של כ-15 ס"מ. לאפקט מקסימלי, מומלץ להשתמש יחד עם קרם גוף מהסדרה בניחוח תואם.
מחיר מומלץ לצרכן: 47 ש"ח

קרם גוף ROMANTIC
קרם גוף בניחוח ROMANTIC סקסי 212, מכיל קומפלקס ויטמינים עשיר ותמציות שמנים ייחודיות. בעת המריחה, הוויטמינים והשמנים מזינים את העור ושומרים עליו רך וחיוני לכל אורך היום. נספג בקלות ומותיר אחריו ניחוח נהדר, כך שתהיו בטוחים שהעור מקבל כל מה שהוא צריך.
הוראות שימוש: יש למרוח על עור נקי ויבש לפי הצורך ולעסות עד לספיגה מלאה.
מחיר מומלץ לצרכן: 39 ש"ח

ONLY YOU – מארז מפנק לחג מבית ג'ויה קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא
לפרטים נוספים והזמנת מארז  https://joya-act.co.il/product-category/body/
בימים אלה תוכלו למצוא את המארזים והמוצרים במחירי מבצע באתר.

ערכה וצילמה: נדיה היבא

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

סדרת קרטין פורטה Keratin Forte של מעבדות ג'ויה מוצרי שיער וקוד הטבה לרכישה באתר

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה הינה אחת מחברות הקוסמטיקה המובילות. בעלת רצון ושאיפה עזה למצויינות והובלה בתחום השיער, גוף ופנים,  השיקה לאחרונה סדרת קרטין פורטה Keratin Forte מועשרת באקסטרא קרטין טהור, המסייע בשיקום, חיזוק ושמירה על השיער.

הסדרה מתאימה לכל סוגי השיער, וגם שיער שעבר: החלקה, סלסול, צבע, הבהרה.

גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים להתנסות ולסקירה.


סדרת קרטין פורטה Keratin Forte של מעבדות ג'ויה מוצרי שיער. צילום: נדיה היבא
יש ימים בהם אני נראית נהדר ורק השיער דהוי וחסר חיוניות והתלתלים ממש לא מסתדרים,  ולכן פוגם במראה כולו גם אם העור, הבגדים, האיפור והאביזרים נראים טוב..

כבעלת תלתלים טבעיים, שצובעת כמעט מידי שלושה שבועות (להסתיר שיער לבן) השיער איבד מגמישותו והברק נעלם עם הזמן, מה גם שאני "נלחמת" כל יום שהתלתלים ישארו מעוצבים, ולפעמים ללא הצלחה ייתרה , ולכן אני זקוקה למוצר ייחודי שלא נמכר ברשתות השיווק.

לאחר שניסתי והתנסתי במוצרים שונים לשיער , שיחזירו לי את החיות, הגמישות, והברק, הגיעו לידי מוצרי ג'ויה שהם מבחינתי המוצרים המנצחים - מוצרים שמכילים את רכיב הקסם למראה שיער בריא וזוהר - הדבר שהולך להציל לי את השיער – הקרטין.

הקרטין הוא רכיב חשוב במיוחד בסיב השערה. קרטין טהור עוטף את הסיב בשכבת הגנה נוספת הסוגרת את הקטיקולה, מגן עליה מפני נזקי מזג האוויר ומפעילויות כימיות נוספות,  ומסייעת לשיקום שיער פגום. 

הקרטין עובד הכי טוב כשמשתמשים בו במוצרים שמשלימים זה את זה, שכוללת שמפו, קרם לחות ומסכת הזנה, לשגרת טיפוח ממוקדת ויעילה.

שלושת המוצרים בסדרה:  הינם שמפו טיפולי, מסכת הזנה וקרם לחות (לשיער יבש).


שמפו קרטין פורטה טיפולי לשיער - סדרת קרטין פורטה Keratin Forte. צילום: נדיה היבא
שמפו 500 מ"ל קרטין פורטה טיפולי KERATIN FORTE  
שמפו טפולי, ללא מלחים, מסדרת קראטין פורטה, עם פורמולה ייחודית המועשרת באקסטרא חלבון
קראטין טהור המסייע בשיקום, חיזוק ושמירה על סיב השיערה ובקומפלקס ויטמינים החודרים
לעומק השיערה, מזינים ומעשירים אותה בלחות עשירה ומסייעים בשיקום קצוות מפוצלים.
השמפו מנקה ומטהר את השיער והקרקפת ביסודיות, שומר על רמת - pH מאוזנת בעור הקרקפת,
מעניק לשיערך גמישות, רכות ומגע משיי וניחוח נעים לאורך זמן.
השמפו מותאם במיוחד לשיער שעבר החלקה, צבע, הבהרה או סלסול. מתאים לשימוש יום יומי.


קרם לחות לשיער ללא מלח- סדרת קרטין פורטה Keratin Forte. צילום: נדיה היבא
קרם לחות  500 מ"ל קרטין פורטה KERATIN FORTE
קרם לחות ללא מלח, מסדרת קראטין פורטה, מתאים לכל סוגי השיער. הקרם לחות מבוסס על פורמולה ייחודית מועשרת באקסטרא חלבון קראטין טהור, קומפלקס ויטמינים חיוניים לשיקום וחיזוק סיב השיערה וחמאת שיאה המעניקים רכות עמוקה לשיער, הזנה אינטנסיבית והגנה מקסימלית מפני רדיקלים חופשיים, נזקי אקלים, קרינת UV ושימוש במייבש ומחליק שיער. השיער נותר עם מראה בריא, ברק עשיר, רכות, חיוניות וניחוח נפלא לאורך כל היום.


מסכת הזנה - סדרת קרטין פורטה Keratin Forte. צילום: נדיה היבא

מסכת הזנה 500 מ"ל - Keratin Forte Intensive קרטין פורטה 
מסכת הזנה לשיער, ללא מלחים. פורמולה ייחודית מועשרת באקסטרה חלבון קרטין טהור, בשמן ארגן העשיר בחומצות שומן חיוניות אומגה 3-6-9, קומפלקס ויטמינים וחמאת שיאה המעניקים לשיער רכות, הזנה אינטנסיבית והגנה מקסימלית מפני נזקי אקלים קרינת UV ושימוש במייבש ומחליק שיער. המסכה מסייעת בהחייאת מראה השיער ושיקום קצוות מפוצלים ומעניקה לשיערך רכות, מגע משי וברק עשיר. מותירה ניחוח נפלא לאורך זמן. מותאמת במיוחד לשיער שעבר צבע, סלסול, החלקה או הבהרת שיער.

סדרת קרטין פורטה Keratin Forte של ג'ויה מוצרי שיער עושה עבודה נפלאה, מעשירה, מחייאה, מטפחת ומותירה שיער בריא ורך יותר ומשאירה ריח נהדר לאורך זמן.

ניתן להשיג את מוצרי JOYA COLLECTION בחנויות הנבחרות
לרשימת הסניפים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.joya-act.co.il


סדרת קרטין פורטה Keratin Forte של מעבדות ג'ויה מוצרי שיער. צילום: נדיה היבא
הסדרה נמכרת באתר החדש של מעבדות ג'ויה  : https://joya-act.co.il ובחנויות המובחרות בלבד.

קוד לקבלת הטבות בעת רכישה באתר kf10
מתנה בכל רכישה (מעבר למתנות שמקבלות בהקלדת קוד ההטבה) ומשלוח בחינם עד הבית ברכישה מעל 249 ₪.

הקוד מקנה לגולשות מתנות בכל רכישה באתר: סרום אינטנסיב 55 מ"ל + 2 דוגמיות של מסכות מהסדרה

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ, נוסדה בשנת 2000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון.
השניים מגיעים מתוך עולם הקוסמטיקה וחיים את עולם היופי והטיפוח ולכן החליטו להקים את מפעל חייהם העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים וברמה גבוהה לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצוינות ויצירת תקדימים בתחום הקוסמטיקה.

כיום, חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי.
החברה מייצרת מוצרי קוסמטיקה עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה מגוון מוצרים מרשים בסוגיו ויכולותיו, תוך עמידה בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
keratinforte#  
 kf#
joyacosmetics#

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

פסטיבל מיסטיקה בקניון עופר רחובות

בשורה משמחת לאוהבי המיסטיקה!!! 

קניון עופר רחובות , מקבוצת קניוני עופר, מזמין אתכם לפסטיבל מיסטיקה שיתקיים ביום
רביעי ה- 30.10.19 בין השעות 11:00-20:00 ברחבי הקניון.

הפסטיבל המיסטי והקסום יכלול בין היתר ייעוץ של אנשי רוח, הילרים, מיסטיקנים, דוכני מיסטיקה, קראית עתידות, דוכני מכירות קריסטלים, אבני ריפוי ועוד.

הקהל הרחב אשר יגיע ליריד המיסטיקה יוכל ליהנות מ- 15 דקות ייעוץ ב-20 ש"ח בלבד, של אנשי רוח מובילים בתחומם, אשר ייעוץ שלהם כרוך בתשלום רב והזמנת תור זמן רב מראש.


פסטיבל מיסטיקה בקניון עופר רחובות. pixabar
הפסטיבל יתקיים בקניון עופר רחובות ביום רביעי ה- 30.10.19
בין השעות 11:00-20:00

העתיד כבר כאן- בקניון עופר רחובות.
08-9451222 / www.rehovot-mall.co.il

קניון עופר רחובות צלם שי ווליץ (Custom) (2)
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#פסטיבל_מיסטיקה #קניון_עופר_רחובות  #תרבות_ופנאי

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...