יום שבת, 19 באוקטובר 2019

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית: "תזונה לאפס רעב"

חברת הרבלייף נוטרישן, חברת תזונה גלובלית מובילה הודיעה החודש (אוקטובר 2019) על השקת יוזמה עולמית מתחייבת למלחמה ברעב העולמית- תזונה לאפס רעב (Nutrition for Zero Hunger), ומתחייבת להשקעה בגובה שני מיליון דולר במטרה לשים קץ לרעב העולמי, להבטיח גישה לתזונה טובה ולטפל בהשמנת יתר. 

היוזמה, בסיוע שותפים הפועלים ללא מטרות רווח, תתמקד במתן גישה למזון בריא, שיפור החינוך התזונתי, איתור משאבי מזון בר-קיימא והעלאת המודעות למשבר העולמי.

למרות שכולם יכולים ליהנות מתזונה בריאה יותר, ההשפעה עשויה להיות משנת חיים עבור אוכלוסיות פגיעות הסובלות מתת-תזונה. ממדי הרעב העולמי, אי הביטחון התזונתי ותת-התזונה צומחים ועמם גם הסיכון לבריאות.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (6)
הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (6)
ארגון המזון והחקלאות של האו"ם מעריך ששני מיליארד בני אדם עלולים לסבול מתת תזונה עד שנת 2050. בנוסף, חוסר הביטחון התזונתי (היעדר גישה מתמשך למזון מזין),תורם לעלייה בשיעורי עודף המשקל והשמנת היתר, כמו גם להפרעות תזונה ולהפרעות התפתחותיות.

תת-תזונה היא מגפה כלל עולמית הכוללת שלוש בעיות שונות: תת-תזונה, מחסור במיקרו-נוטריאנטים והשמנת יתר. והתוצאה - אחד מכל תשעה בני אדם ברחבי העולם סובל ממחסור תזונתי, אחד מכל שלושה מושפע מסוג כלשהו של תת-תזונה, ואחד מעשרה סובל מהשמנת יתר.

הרבלייף מאמינה כי המפתח להתמודדות עם אתגרים גלובליים קריטיים אלה טמון בגישה לתזונה טובה,וגאה להכריז על היוזמה הגלובלית החדשה שלה, "תזונה לאפס רעב".

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (2)
הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (3)
כיצד היוזמה מטפלת ברעב העולמי:
היוזמה "תזונה לאפס רעב" תתמודד עם הרעב העולמי באמצעות השקעה של 2 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות, במקביללמתן התחייבות להגדלת הגישה למזון בריא וחינוך תזונתי לאוכלוסיות פגיעות ברחבי העולם.

יוזמה זו משלימה את מטרת הפיתוח בר הקיימא מספר 2 של האו"ם: סיום הרעב, ביטחון תזונתי, שיפור איכות התזונה וקידום חקלאות בת קיימא. ההחלטה קוראת לפעולה נועזת למיגור תת-התזונה על כל ביטוייה עד שנת 2030, ומציעה פתרונות למיגור הרעב העולמי ולשיפור התזונה בכל רחבי העולם.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (4)
"תזונה לאפס רעב" כוללת התחייבויות גלובליות:

1. שותפויות גלובליות: כדי להעצים את השפעתה, הרבלייף חברה לארגונים בין-לאומיים המתמקדים בטיפול ברעב, אי-ביטחון תזונתי ותת-תזונה. החברה יצרה שיתופי פעולה עם ארגונים הפועלים בשטח כדי לסייע בתמיכה בגישה למזונות מזינים ובצמצום חוסר ביטחון תזונתי. המומחיות התזונתית של הרבלייף תסייע בהרחבת היקף הפעילות וההשפעה של שותפינו.

במסגרת היוזמה, הרבלייף גאה לשתף פעולה עם Feed the Children, ארגון הפועל למיגור הרעב בקרב ילדים בכל רחבי העולם.

היוזמה מטפלת בבעיות אוניברסליות, ובאמצעות העבודה עם השותפים דוגמת Feed the Children, הרבלייף פועלת כדי לבנות עולם בו לכל אדם יש גישה למזון איכותי ותזונה טובה.

Feed the Children הוא ארגון ללא מטרות רווח הפועל בארה"ב ובעשר מדינות נוספות ומציע תמיכה במשפחות וקהילות באמצעות מתן סיוע ומשאבים תזונתיים. בשנת 2018,Feed the Children חילקה 40 מיליון ק"ג מוצרי מזון חיוניים כדי לסייע ל-6.5 מיליון בני אדם ברחבי העולם.

2. תרומות מוצרים: כמובילה עולמית בתחום התזונה עם כמעט 40 שנות ניסיון בפיתוח מוצרי תזונה מגובים במדע, הרבלייף תספק תרומות מוצרים בעלי צפיפות תזונתית גבוהה.

צפיפות תזונתית (מדד לחומרים המזינים המסופקים עבור כל קלוריה) הוא גורם חשוב בתזונה בריאה, וקריטי במיוחד בהקשר של תת-תזונה. כאשר בוחרים בין שני פריטי מזון המכילים אותה כמות קלורית, פריט אחד עשוי לספק קלוריות ריקות מסוכר ושומן רווי ללא חומרים מזינים אחרים, ואילו הפריט השני עשוי לספק לגוף את החלבון, הסיבים, השומנים הבריאים, הוויטמינים והמינרלים שאנו זקוקים להם מדי יום.

מוצרי הרבלייף מיוצרים תוך הקפדה על צפיפות תזונתית. השייקים העשירים בחלבון של הרבלייף מספקים את כל החומרים המזינים ויוצרים ארוחה מאוזנת בשלמות המכילה עד 21 ויטמינים ומינרלים, נוגדי חמצון דוגמת הוויטמינים A, C ו-E, 9 גרם חלבון ממקור צמחי וסיבים תזונתיים.

דוגמה נוספת להשפעתן החיובית של תרומות המוצרים היא השותפות של הרבלייף עם הצלב האדום האמריקני (ARC). מאז 2015 החברה תומכת בצלב האדום באמצעות גיוס כספים לתמיכה באסונות עולמיים וסיוע בתרומות דם, אך גם על ידי חלוקת חטיפי החלבון המזינים של החברה,הן לתורמים והן לנפגעים.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (1) 
3. מומחיות תזונתית: הרבלייף זכתה בתואר"חברת התזונה המובילה בעולם"הודות למחויבות נטולת הפשרות שלה לייצור מוצרים איכותיים ושמירה על שרשרת אספקה מתקדמת. עם מוצרים הנמכרים ב-94 מדינות ברחבי העולם ורשת גלובלית הכוללת למעלה מ-300 מדענים, חוקרים, רופאים ותזונאים, החברה מפתחת ומספקת תזונה איכותית ברחבי העולם כדי להבטיח שמיליוני הלקוחות וחברי הרבלייף העצמאיים ייהנו מגישה למוצרי תזונה איכותיים.

יוזמת Seed to Feed של הרבלייף מבטיחה שהמרכיבים בהם היא עושה שימוש מופקים בתנאים הטובים ביותר באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם חקלאים שותפים וספקים ברמה עולמית, בנוסף לבדיקות קפדניות שעוברים המוצרים לפני שהם מגיעים לצרכנים.

הרבלייף תשתמש במומחיות שלה בפיתוח ויצירת תזונה איכותית ברחבי העולם כדי לתמוך בשותפים שלהולייצרגישה לתשתיות מזון ואספקה,ובמקביל תייצר שיתופי פעולה כדי להרחיב תוכניות לתזונה נכונה.

4. משאבים לחינוך תזונתי: להקפדה על תזונה נכונה וקיום אורח חיים בריא ופעיל עשויה להיות השפעה מכרעת על הבריאות, אך לעיתים קרובות מודעות עלולה להוות אתגר עבור אלה שאולם אינם יודעים כיצד להתחיל או מוצפים במידע סותר. 

באמצעות שיתוף הפעולה עם רשת מומחי התזונה המוסמכים שלנו ברחבי העולם, הרבלייף פיתחה כלים שיעצימו אנשים לביצוע בחירות בריאות. החברה תפעל עם שותפים כדי לספק כלים מותאמים אישית ומשאבים לשיפור החינוך התזונתי לקהילות בכל האזורים הגיאוגרפיים, השפות והגילים.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (5)
5. מאמצי התנדבות גלובליים: הרבלייף תשתמש ברשת העובדים הגלובלית הרחבה, חברי הרבלייף העצמאיים והלקוחות הרבים שלה כדי למגר את הרעב. טביעת הרגל הגלובלית של החברה מעניקה לה את ההזדמנות הייחודית להגיע לנזקקים רבים. חודש ההתנדבות העולמי לשנת 2019, אירוע עולמי לעידוד ההתנדבות, הביא למעלה מ-11,000 שעות התנדבות בשירות הקהילות המקומיות.

6. העלאת המודעות: באמצעות שילוב מובילי דרך, מומחים, שותפים ללא כוונת רווח, התקשורת והקהל הרחב כחלק מקמפיינים חיצוניים, הרבלייף שואפת לגייס מיליוני אנשים בשנה שייקחו חלק וישתפו מידע על יוזמת 'תזונה לאפס רעב'.

רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל: "הרבלייף הוקמה כדי לשפר חיים בכל רחבי העולם באמצעות גישה לתזונה נכונה. עם "תזונה לאפס רעב", החברה תטפל באתגרים המרכזיים שנוצרו בשל מגפת הרעב ותסייע בהצבת יעדים, כדי ליצור עולם שבו לכל אחד יש גישה למזון איכותי. אני יותר מגאה על היוזמה הכה חשובה של חברת הרבליף נוטרישן העולמית, המתחייבת למלחמה ברעב העולמי. גם כאן, הרבלייף ישראל תורמת יותר מ- 30 אלף דולר בשנה ל"בית חם" ביפו של אגודת יד ביד, כדי להבטיח תזונה מספקת ובריאה לילדים מעוטי יכולת במדינת ישראל".

הכתבה נערכה באדיבות הרבלייף.


ערכה: נדיה היבא
הצילומים והסרטון באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...