יום ראשון, 12 במרץ 2023

מותג תוספי תזונה וצמחי מרפא החדש של חברת נס הטבע מייצרת מוצרים בטכנולוגיה ייחודית הממקסמת את ספיגתם בגוף

חדש על המדפים ובשורה משמחת לאוהבי תוספי התזונה!!

חברת NES - מותג תוספי תזונה וצמחי מרפא של חברת "נס הטבע" - מייצרת מוצרים בטכנולוגיה ייחודית הממקסמת את ספיגתם בתאי הגוף. המוצרים מבוססים על צמחים אורגניים, נוזליים ונוחים לבליעה והם כוללים צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים.

התהליך הטכנולוגי גם מאפשר לשלב באותה תמיסה מספר רב של צמחי מרפא, במטרה לסייע ולתמוך בתהליכי ריפוי שונים של מגוון בעיות בריאותיות. כל המוצרים הם פרי פיתוח ישראלי ומיוצרים בישראל במפעלים מורשים ועפ"י כל התקנים המחייבים בתחום.

נס הטבע - מותג תוספי תזונה חדש.  צילום - פרסום פוליטי
לדברי אברהם מור קצב, נטורופת והרבליסט קליני ND, MA CIH, יועץ לחברה, הספיגה המרשימה אפשרית הודות לטכנולוגיה המפרקת את חומרי הגלם לגודל זעיר במיוחד באמצעות מים מיוננים, מה שמאפשר להם לחדור את מעטפת התא דרך תעלות החלבון. "המטרה החשובה ביותר של כל תוסף תזונה היא ספיגתו בתא ולכן, אם החומרים לא מגיעים אל היעד – תאי הגוף, יש משמעות פחותה לכמות ואפילו לאיכות החומרים הנכנסים לגוף", הוא אומר, "וזה, בעצם, מה שמציעה הטכנולוגיה של נס הטבע – שיעור ספיגה גבוה במיוחד בתאי הגוף, מה שמאפשר לתאים להיעזר באותם חומרים באופן יעיל ומהיר.

בנוסף, מדובר בהשריית חומרי הגלם מקסימום 20 שעות (לעומת כ-3 שבועות בתמיסות הידרו-אלכוהול); בכל תמיסה ניתן לשים מספר רב של צמחים (אחת התמיסות שהוזמנו בחברה כללה 22 צמחים, כאשר בשיטה המסורתית ניתן לשים עד 5 מרכיבים) ועוד. כל התמיסות פותחו בעזרת מטפלים ומומחים בתחום, בשילוב טכנולוגיות חדשניות, ידע ומחקרים על צמחי מרפא".

נס הטבע - מותג תוספי תזונה חדש. צילום - פרסום פוליטי
כשרות: בד"ץ העדה החרדית, בד"ץ אגודת ישראל.

להשיג בחנויות הטבע, בתי מרקחת, קליניקות לרפואה טבעית, משווקים מורשים ברחבי הארץ ובאתר IPHRMA. פרטים באתר

ויטמין B12 של חברת נס הטבע המייצרת מוצרים בטכנולוגיה ייחודית הממקסמת את ספיגתם לגוף.
צילום: נדיה היבא
למה ויטמין 12B חשוב?
מרגישים עייפות, מדוכאים, עצבניים לא זוכרים דברים???
קיימים סוגים שונים של ויטמין B, כשכל אחד מהם ממלא תפקיד שונה. רובם מסייעים להפיק אנרגיה מהמזון שאנו אוכלים, ולנצלה בתאי הגוף.B12 חיוני לגוף האדם בכל גיל, בין השאר בשל מעורבותו בייצור כדוריות דם אדומות ותאי דם נוספים, לתפקוד תקין של מערכת העצבים ולבניית ה־DNA.

הגוף לא יודע לייצרו ויש לקבלו בתזונה. הוא נמצא במזונות מהחי (בשר, עוף, דג, חלב ומוצריו). הוא לא נמצא במזונות מהצומח למעט מזונות שהועשרו בו, ושמרי בירה. ניתן לקבלו גם כתוסף תזונה.

מחסור בו, שעשוי לנבוע מסיבות שונות (כולל תזונה שדלה בו, בעיות בספיגתו, השפעה של תרופות, מחלות ובהן מחלות מעי, ועוד) עלול לגרום לאנמיה, פגיעה בעצבים, דיכאון, הפרעות בהתפתחות ובזיכרון ועוד. למרות חשיבותו, החוסר בו הוא תופעה שכיחה בעולם המערבי, כולל ישראל.

תוספי התזונה של נס הטבע אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא, לטפל, לאבחן או למנוע מחלה כלשהי. בכל בעיה רפואית יש להתייעץ עם רופא מומחה.

בשיתוף חברת נס טבע
קרדיט צילומים: פרסום פוליטי-פרסום התמונות ללא תמורה, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...