יום ראשון, 12 במרץ 2023

מרכז העיצוב ALL IN HOME מוזיל מחירים ומציע סל פתרונות בתחום השיפוץ והבנייה

מרכז העיצוב ALL IN HOME שבכפר קאסם לעיצוב, שיפוץ ושיפור חללי הבית, מציע סל פתרונות מקיף בתחום השיפוץ והבנייה האבזור והעיצוב לבית.

במרכז תמצאו את כל צרכי העיצוב ו "עשה זאת בעצמך" במגוון תחומים, מוצרים ופתרונות: החל מגופי תאורה מעוצבים, צבעים מקצועיים, פרזול, אספקה טכנית ממיטב היצרנים בעולם, כלי בית מעוצבים, כלי עבודה וחומרים ברמה הגבוהה ביותר, מחלקת חשמל ומותגי החשמל הנחשבים בעולם, מחלקת מטבח איכותית עם פרזול היוקרה "בלום" בסטנדרט גבוה ובגימור יוקרתי, מחלקת אמבטיה ייחודית עם מגוון אינסופי של חומרים, כיורים, מקלחונים, ארונות אמבטיה, ברזים ומוצרים משלימים ליצירת העיצוב הטוב ביותר במגוון גדלים. וכלה במחלקות איכותיות נוספות בתחומים משלימים.

מטבח במרכז העיצוב אול אין הום בכפר קאסם צילום עומרי מירון
במקום פועלת מחלקת מטבחים מלווה בייעוץ של מעצבות פנים בסטנדרט גבוה ובגימור יוקרתי, מחלקת קרמיקה וריצוף עם מותגים יוקרתיים מחו"ל, וכן מחלקת אמבטיה עם אינספור אופציות של כיורים, מקלחונים, ארונות אמבטיה, ועוד.

המרכז נוקט בימים אילו במדיניות של הורדת מחירים, קבועה. הורדת המחירים מאפשרת לרכוש קרמיקה ומטבחים איכותיים, במחירים נמוכים במיוחד .

סרחאן טאהא בעלים ומנכ"ל המרכז מוסר כי: "הורדת המחירים היא חלק מתהליך השיווק במרכז הייחודי שלנו ובכך אנו מאפשרים לצרכן לרכוש מטבחים וקרמיקה במחירים הגיוניים . בבעלותנו מפעל יצרני בו אנו מייצרים את המטבחים ואת ארונות האמבטיה ,אשר גם מייצר לחברות אחרות ומכאן שפערי התיווך נחתכים, מה גם שהוצאות התפעול בכפר קאסם נמוכות בהרבה ממקומות אחרים דבר המאפשר לנו את הגמישות המהותית במחירים".

עוד מוסיף סרחאן טאהא שחשוב לו להציג מטבחים וקרמיקה של החברות המובילות ברחבי העולם כמו:vitra,roca,imola,marazzi,florim,abk,sanaAgostino,fmg

נימים בקרמיקה אול אין הום צילום עומרי מירון
מתחם העיצוב אול אין הום מתפרש על פני שתי קומות ,1460 מ"ר, כפר קאסם , ברחוב הראשי , מרכז עיצוב זה הינו היחיד מסוגו במגזר הערבי בשל המבחר הרחב של מוצרים ותצוגה רחבה מאוד של מטבחים ,קרמיקה, כלים סאניטריים ועוד.


בשיתוף מרכז העיצוב ALL IN HOME
קרדיט צילומים: עומרי מירון- השימוש בתמונות ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...