יום ראשון, 5 במרץ 2023

אריאלה ביוטי משיקה סדרת תכשירי ABCD להבהרת העור והעלמת פיגמנטציה

אריאלה ביוטי עושה זאת שוב!
לאחר ההצלחה הפנומנלית של סדרת השמפניה, אריאלה ביוטי משיקה את סדרת תכשירי ABCD הפועלים בארבעה שלבים להבהרת העור והעלמת פיגמנטציה.

השבוע הוזמנתי להשקת סדרת התכשירים החדשה של אריאלה ביוטי שנערכה בקליניקה שלה שבתל אביב. את אריאלה כבר פגשתי מספר פעמים ותמיד נהנתי להקשיב להסבריה על סדרות הטיפולים החדשות שלה. בחדרי הטיפולים הנינוחים תוכלו למצוא מיכשור טכנולוגי מתקדם מהשורה הראשונה.

אריאלה ביוטי משיקה סדרת תכשירי ABCD להבהרת העור והעלמת פיגמנטציה.
צילום: נדיה היבא
בעזרת  סדרת תכשירי ABCD  החדשה ניתן לטפל בבעיות עור נפוצות המוכרות לכל אחת מאיתנו. בסדרה אפשר למצוא ארבעה תכשירים הפועלים בכוחות משולבים כנגד כתמים בעור ופועלים להבהרתו והתוצאה – מראה עור בהיר, צעיר ללא כתמים וסימני גיל.

לפני הטיפול יש לנקות את הפנים בעזרת קצף ניקוי מפנק מבית אריאלה ביוטי: סבון ההופך לקצף מפנק במרקם של מוס עשיר בתמציות מרגיעות כמו אלוורה, קמומיל וקלנדולה, השומרים על איזון יעיל בעור הפנים תוך כדי פעולת הניקוי. בנוסף, הקצף עשיר בחומצה היאלורונית המעניקה לעור שפע של לחות.

הטיפול בקצף הניקוי מותיר את העור עם תחושת רכות נעימה ומכין את העור לספיגת החומרים הפעילים בהמשך הטיפול בסדרה.

אריאלה ביוטי משיקה סדרת תכשירי ABCD להבהרת העור והעלמת פיגמנטציה.
צילום: נדיה היבא
תכשירי הסדרה:
💦 מי ההבהרה הייחודיים של אריאלה ביוטי: הנוסחה הייחודית מותאמת לפנים ולכל איזור בגוף בו תרצו להפחית את הופעת כתמי הפיגמנטציה הכהים והסוררים. מי ההבהרה מכילים פפטיד ייחודי העוזר לדכא המלנין, שהוא הגורם המייצר את הופעת הפיגמנטציה. הם עשירים בתמציות אלוורה וצמחים מרגיעים. בנוסף, משמשים כחומר אנטי דלקתי לחיזוק המערכת החיסונית בעור. כמות קטנה של מים הנספגת בעור הפנים בשימוש תדיר יוצרת אפקט גדול ומשמעותי.

💦 קפסולות אנטי אייג'ינג + אפקט ההבהרה: 2 מוצרים באחד. קפסולה ייחודית זו, מעניקה פתרונות מתקדמים וחדשניים הודות לחומרים הפעילים שהיא מכילה כמו תרכובת מצמח המרשמלו, שורש ליקריץ וסיבי אורז וסובין. המרשמלו, הליקריץ וסיבי האורז עשירים בוויטמינים ומינרלים חיוניים ויעילים לעור, כמו ויטמין E, קבוצת ויטמין B, מגנזיום, זרחן, סלניום, תיאמין, ניאצין, אשלגן, סידן וברזל. עושר עצום של מרכיבים נהדרים שלהם העור הבוגר זקוק על מנת לחזק את מעטפת התאים ולהחזיר אותם לפעילות תקינה. 

הקפסולה מכילה בנוסף שמן חוחובה העשיר בויטמין E ושמן סקוולאן המיועד לריכוך העור, ויטמין C נוגד החמצון ועוזר לדיכוי המלנין. הקפסולה מכילה גם מולקולות של חומצה היאלורונית החודרות לעור, משקמות אותו ועוזרות לטיפול במראה עייף ומקומט. 

לטיפול ייעודי בכתמי פיגמנטציה יש למרוח מקסימום חומר אקטיבי על כתם הפיגמנטציה. להבהרה כללית, יש למרוח את תכולת הקפסולה על כל הפנים.

💦מדכא מלנין: מכיל חומצה קוג’ית, ארבוטין ואלסטין שהוכחו במחקרים כמקדמי הבהרת עור. ממזער נראות כתמי עור כהים ב 2-3 סדרי גודל. מתקן פגמי עור ונזקים יומיומיים ומחדש את העור. בנוסף, מכיל ויטמינים A,E ו-C בריכוזים משמעותיים ומכיל רכיב ייחודי – nano-white המעכב משמעותית את היווצרות המלנין. מסייע לשיפור צלליות כהות מתחת לעיניים ויוצר מראה אחיד, בהיר וזוהר.

💦 קרם לטיפול בהבהרה: מיועד לטיפול אינטנסיבי בפיגמנטציה בשעות הלילה. הקרם מכיל בוקציול - התחליף הטבעי לרטינול הבטוח לשימוש בשמש, חומצות אלפא הידרוקסיות ממקור טבעי, חומצה קוג'ית מקופסלת, חומצה לקטית, פפטיד dermostatyl IS – המטפל ביעילות בפיגמנטציה ומעכב את היווצרות המלנין.

אריאלה ביוטי משיקה סדרת תכשירי ABCD להבהרת העור והעלמת פיגמנטציה.
צילום: נדיה היבא

אריאלה ביוטי משיקה סדרת תכשירי ABCD להבהרת העור והעלמת פיגמנטציה.
צילום: נדיה היבא
שילוב מנצח של כל המרכיבים יחד גורם לפעילות אינטנסיבית המדכאת ומעכבת את יצירת המלנין האחראי להופעת פיגמנטציה.הקרם מונע היווצרות מחדש של כתמי עור ומסייע להבהרת העור ומתאים לכל אזורי הגוף.

אריאלה "ביוטי"
בר כוכבא 23 בני ברק, מגדלי V טאוור, קומה 3 ליד קניון איילון
טלפון 03-5783330 077-8042470
פייסבוק: arielabeauty
אתר: arielabeauty.co.il
אינסטגרם: ariela.beauty

בשיתוף אריאלה ביוטי
קרדיט צילומים: נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...