יום שני, 1 בפברואר 2021

"עוף טוב" מרחיבה את סדרת צ'ונגו ומשיקה: צ'ונגו פופקורן

עוד שבוע אנחנו בסגר עם הילדים בבית, ועוד פעם הם שואלים: אמא מה אוכלים היום? אצלי זה: "סבתא מה יש לאכול"?
נמאס לכם לעמוד במטבח ולטגן כל היום שניצלים?
יש לי הצעה מצויינת להכנת ארוחה מהירה, מזינה וטעימה שכולם בבית מאוד התלהבו: גדולים וגם קטנים!!!


על צ'ונגו - חטיפי מיני שניצל  של "עוף טוב" כבר שמעתם? טעמתם?
השבוע קיבלתי ציידנית שהכילה את סדרת צ'ונגו המצויינת של "עוף טוב" בטעמים שונים.  פתרון נהדר להכנת ארוחה מהירה וטעימה ללא מאמץ מיוחד, שהולכת נהדר עם ירקות טריים חתוכים, קטשופ או כל רוטב אחר שאוהבים. אפשר למי רוצה גם תוספת ליד כמו: פירה תפוחי-אדמה, תפוחי-אדמה בתנור, צ'יפס, אורז, ספגטי  או פתיתים להשלמת הארוחה

צ'ונגו פופקורן (צילום סטודיו עוף טוב)
מה שמשך את תשומת ליבי בסדרת צ'ונגו שהם עשויים מנתח עוף שלם איכותי, ללא אנטיביוטיקה,  והטכנולוגיה שבה משתמשים להכנת המיני שניצלונים שומרת על עסיסיות מירבית של הנתח וציפוי קריספי מבחוץ. מה גם שלסדרה נוסף עכשיו טעם חדש - צ'ונגו פופקורן.

לשמחתי הצידנית הגיע לקראת שעות ארוחת הצהרים, ולכן היה ברור מיד מה אוכלים היום!
מיד הדלקתי את התנור, סדרתי יפה  בתבנית את המיני שניצלונים של צ'ונגו בטעם פופקורן  ולתנור.  אני אוהבת לחמם אותם בתנור כדי לשמור על הקריספיות בחוץ והעסיסיות בפנים. ניתן לחמם גם במיקרו אבל אז מאבדים את הקריספיות.
כמובן שהכל חוסל (בקושי הספקתי לצלם) בהנאה גדולה ובקריאות התלהבות וגם ביקשו עוד.

לאור הצלחתה של סדרת מוצרי צ'ונגו (אשר זכתה לאחרונה במקום הראשון במבחן השפים בתכנית חיסכון, קשת 12), חברת עוף טוב מרחיבה את הסדרה ומשיקה בימים אלה את צ'ונגו פופקורן– חטיפי מיני שניצל, עשויים מנתח שלם של עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, המיוצרים בטכנולוגיה ייחודית המשיגה עסיסיות מרבית מבפנים וציפוי קריספי במיוחד מבחוץ, תוך שמירה מלאה על האיכות והטעם הנפלא.

סדרת צ'ונגו של עוף טוב. צילום: נדיה היבא
צ'ונגו פופקורן הוא סוג חדש של נשנושי שניצל טעימים, כיפיים, וקלילים שתצורתם החטיפית מאפשרת לצרוך אותם כחטיף או כנשנוש במגוון הזדמנויות במהלך היום. צ'ונגו פופקורן מתאים גם למי שמעדיפים לאכול אותם כמנה עיקרית בארוחה או כתוספת לסלט בארוחה קלה. גם באירוח לצד ירקות ומתבלים שונים, צ'ונגו פופקורן הוא חטיף איכותי וטעים. אפשר להגיש אותו בצלחת או "לטרוף" אותו בלחמניה, לחטוף צ'ונגו פופקורן ביד או לשלב אותו כחטיף משביע ומזין להכנה מהירה בין פגישות הזום.

 

צ'ונגו פופקורן של עוף טוב מושק בסדרה של 2 ציפויים סופר קריספיים, וטעימים: בציפוי קלאסי ובציפוי מתובל, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט וללא סימון אדום.

 

מיטל טרזי, סמנכ"לית השיווק בעוף טוב: "מצאנו שהתקופה הנוכחית שינתה את סדרי ואופי הארוחות, ורבים מהצרכנים מחפשים פתרונות טעימים ומהירים למגוון ארוחות והזדמנויות. צ'ונגו מאפשר  לאכול שניצלים במגוון הזדמנויות, אם כחטיף שאפשר לנשנש לאורך כל היום ואם כמנה עיקרית בארוחה.  צ'ונגו פופקורן עונה על הצרכים החדשים  ומציע מוצר איכותי וטעים במרקם עסיסי וקריספי קל ומהיר להכנה , שקשה להפסיק לאכול".


סדרת צ'ונגו של עוף טוב. צילום: נדיה היבא
 בחברה הוחלט להרחיב את הסדרה  עקב גידול המכירות והביקוש של סדרת מוצרי העוף הביתיים המוכנים לאכילה ולהשיק את צ'ונגו פופקורן הנותן מענה איכותי וטעים גם לצעירים המרבים לאכול ארוחות נשנוש.

כל תהליך הייצור מתבצע בבית אחד - עוף טרי שגדל בעמק, בבית של עוף טוב. העוף הטרי מגיע למפעל במשק עצמו, בו מתבצעת הכנת המוצר. המוצר נכנס להקפאה מיד לאחר ההכנה כדי לשמור על כל הטוב שבמשק. עוף טוב  -  ביס מהמשק.

 

את שני המוצרים החדשים בסדרת צ'ונגו פופקורן, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. 

מחירה של אריזה המכילה 600 גרם: 29.90 - 32.90 ₪.  

המוצרים בכשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות.


סדרת צ'ונגו  של עוף טוב. צילום: נדיה היבא
ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...