יום שני, 1 בפברואר 2021

אסם משיקה את עיגוליות תות - פורמט חדש ומיוחד של המוצר האייקוני ערגליות

ערגליות, עיגוליות או לא להיות???
מהיום, עגולה, קטנה וטעימה עם חוויית אכילה חדשה!


מותג ערגליות הוא אחד המותגים המובילים והאהובים בקטגוריית העוגיות. כולנו גדלנו עליהם והן מלוות אותנו, בין אם כנשנוש קטן ליד הקפה, לאירוח של חברים או בטיולים משפחתיים.

הערגליות משנות לראשונה צורה לערגליות עגולות - כן, כן, אסם תשווק בשבועות הקרובים את ה"עיגוליות", כרגע בטעם תות בלבד, כשר הערגליות בצורתן המקורית ימשיכו להמכר במקביל.

עיגוליות תות של אסם. צילום: נדיה היבא
אסם עד היום שינתה והרחיבה בעיקר את טעמי המילוי כמו: תפוז, פטל, שוקולד, תמר ותפוח, אבל לא שינתה את צורת הערגליות שמלוות אותנו כבר 40 שנה בכל מקום: כנשנוש בילדות, בצבא ובמילואים, בישיבות עבודה ובאירוח בבית.

בפעם הראשונה ולכבוד חג פורים, אסם משנה את צורתה האייקונית של העוגייה האהובה ומשיקה את עיגוליות תות–עוגייה עגולה וקטנטנה המציעה חווית אכילה חדשה, כיפית ומרגשת של העוגייה האהובה.

עיגוליות תות ניתנות לאכילה בביס אחד קטנטן ומושלמות לכל רגע שבו שמתחשק משהו מתוק וטעים.
עיגוליות הוא פורמט חדש ומפתיע המעניק לצרכן חוויה שלא הכיר עד כה מהמותג האהוב עליו.

עיגוליות תות של אסם. צילום: נדיה היבא
חוות דעת אישית: מדובר בעוגייה קטנה ועגולה במילוי בטעם תות המוכר שאנו אוהבים. ערגליות אוכלים בשני ביסים, עיגוליות אוכלים בביס אחד מושלם, מה שממלא את הפה בטעמים נהדרים של ערגליות ויוצר חוויית אכילה זורמת וכייפית וחשק מידי לעוד אחד...

ודיווחים מחו"ל: משפחתי הקרובה שגרה בארה"ב ונהנת באופן קבוע מהערגליות הישראליות, הביעו התפעלות והתלהבות גדולה מהעיגוליות שראו אצלי בפייסבוק, וביקשו דחוף לשלוח חבילה גדולה עם עיגוליות שתגיע לקראת חג פורים.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "חג פורים הוא החג השמח והצבעוני ביותר, חג שבו כולנו לובשים צורה חדשה בדמות תחפושות ומחלקים משלוחי מנות עם שוקולדים ועוגיות. 
לרגל החג הכיפי, גם ערגליות לובשות צורה חדשה בדמות עוגייה עגולה וקטנטנה. שינוי הצורה יוצר חווית אכילה.  באסם בטוחים שהצרכנים  הישראליים שאהבו ערגליות  התרגשו גם מהעיגוליות". 

עיגוליות בטעם תות של חברת אסם. צילום: נדיה היבא
כשרות: כשר-פרווה, בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים, הרבנות הראשית יקנעם עלית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן:   6.67 ₪ עד 11.50 ₪  לאריזת 300 גרם(לפי מחירי פרייס)

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון להכנת סלט ירוק עם נקטרינות וקרוטונים

יום העצמאות ממש כבר כאן מעבר לפינה, הוא אומנם חג בו הכוכבים הראשיים אמורים להיות המנגל והבשרים, אך הסלט הנכון בקלות יכול לגנוב את ההצגה. העו...