יום חמישי, 28 בינואר 2021

פינטרולס – העדשים שישגעו אתכם עכשיו בישראל!

על פינטרולס כבר שמעתם?

פינטרולס - מותג מהמובילים בעולם לעדשי שוקולד לילדים, סוכריות שאי אפשר להפסיק לנשנש - צבעוני, מתוק וטעים - ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן ועשוי משוקולד חלב איכותי.


עד כה הכרנו בעיקר את עדשי השוקולד M&M – מעכשיו בואו להכיר  את הלהיט החדש והצבעוני במיוחד - את פינטרולס - המותג שכבש את הילדים, וגם את ההורים.

פינטרולס – העדשים שישגעו אתכם עכשיו בישראל. צילום: נדיה היבא
פינטרולס מגיע לישראל ויתחרה על הטעם של  הקטנים והגדולים  במדף הממתקים. עדשי השוקולד של פינטרולס משנים את שוק עדשי השוקולד בישראל בטעמם הנהדר,  מחיר נוח ובעיקר  באיכותם. 

מה שמשך את תשומת ליבי במוצר החדש - שהם מיוצרים ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל מלאכותיים ועשויים משוקולד חלב איכותי, מושכים תשומת לב בגלל צבעוניות עזה ובולטת לעין. בטוחה שיהפכו כל קינוח ועוגה לחגיגת צבעים מרשימה ושמחה במיוחד.

כמובן שהייתה התלהבות רבה כשהגיע המשלוח הצבעוני. הגדולים מיד החלו לתכנן איזה קינוח להכין עם העדשים הצבעוניות  והקטנים בקשו מיד לפתוח את האריזה ולטעום. הנכד שלי בן השלוש וחצי הביא את הטלפון ואמר: סבתא תצלמי מהר מהר!!! הוא כבר יודע שלא אוכלים לפני שמצלמים!!!

פינטרולס – העדשים שישגעו אתכם עכשיו בישראל. צילום: נדיה היבא
פינטרולס מגיעים לצרכן במגוון אריזות ומשקלים. בניראות שמחה, עליזה  וצבעונית בולטת, ואין ילד או ילדה שלא ישמחו לקבל מארז פינטרולס.

פינטרלוס מגיעים אלינו מענקית הממתקים האירופאית חברת אימפריאל, המשמחת קטנים וגדולים כבר משנת  1932. מוצרי החברה משווקים מלמעלה מ-50 מדינות, והם מיובאים לישראל בבלעדיות ע"י חברת גורי.

בין מגוון המוצרים תוכלו למצוא :
(המחיר מומלץ לצרכן)

מארז של 3 שרוולים – 3X22 גרם – 9.90 ש"ח. צילום יחצ חול

פינטרולס  שקית עדשי שוקולד 220 גרם  14.90 שח. צילום יחצ חול 

פינטרולס עדשי שוקולד מארז של 10 חפיסות. 19.90 שח. צילום יחצ חול 

ולמי שמתעניין: כשר-חלבי, לאוכלי אבקת חלב נוכרי, השגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

השוק בישראל:

שוק ״נישנושי שוקולד״ בישראל מגלגל כ- 200 מיליון ש״ח בשנה ובצמיחה משמעותית מדי שנה. כשהמוצר הבולט בו הוא חטיף קליק. בסגמנט עדשי השוקולד נמצאים המותגים M&M's ועלית. בהערכת שוק של 18 מיליון ₪ בשנה.


חברת השוקולד אימפריאל , יצרנית העדשים, היא חברת השוקולד המובילה בפורטוגל. ונוסדה בשנת 1932 . החברה בעלת המותגים המובילים והמוכרים ביותר בפורטוגל,  מייצאת ללמעלה מ- 50 מדינות בעולם, חברת אימפריאל עובדת בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות  וידועה באיכות מוצרים גבוהה.


ערכה: נדיה היבא

תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...