יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

חברת B&D פתחה חנות מפעל חדשה בבני ברק

בשורה משמחת לתושבי בני ברק, גוש דן, בקעת אונו והסביבה!!!
נפתחה חנות מפעל נוספת של חברת B&D, שתפעל בבני ברק. בחנות מגוון רחב של מוצרי מזון טבעיים ובריאים, מוצרים ללא גלוטן וללא סוכר ועוד. 

החברה מתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון טבעיים, והיא בעלת אג'נדה הגורסת מינימום התערבות במזון. B&D פועלת למען הנגשת מזון בריא, איכותי וטבעי, במחירים נוחים וידידותיים, לכל בית בישראל.

בחנות הגדולה והמרווחת, הנותנת מענה לשוחרי בריאות ולנמנעים מסוכר ומגלוטן, ניתן ליהנות מכל מגוון המוצרים האיכותיים של B&D במקום אחד, בהם גם מוצרים ייחודים ואהובים של החברה שלרוב, לא ניתן להשיגם ברשתות.

חנות חדשה של בטר אנד דיפרנט בבני ברק. צילום: B&D

חנות חדשה של בטר אנד דיפרנט בבני ברק. צילום: B&D
בחנות מגוון גדול של מוצרים בקטגוריות שונות: 
ממרחים (בוטנים, קשיו, שקדים, חרובים, קרם נוגט, זרעי חמנייה, פיסטוק, אגוזי לוז, גרעיני דלעת, שקדים, קשיו ועוד); סירופים ותרכיזים 100% פרי (תפוחי עץ, רימונים, דובדבנים חמוצים, אננס, חמוציות, תפוזים ועוד); פריכיות ללא גלוטן (אורז, כוסמת, קינואה ועוד); דגני בוקר ללא גלוטן: קורנפלקס ופצפוצי אורז העשויים מגרעיני תירס ואורז שלמים (ולא מתערובת קמחים), קינופלקס – פתיתי קינואה קלויים ועוד; אטריות כוסמין העשויות מקמח כוסמין מלא; דבש, סילאן וממתיקים מיוחדים (אריתריטול, סוכר דמררה, מתוקל המופק משורש העולש ועוד); גרנולה (שיבולת שועל, קינואה, שקדים ואגוזים, ללא תוספת סוכר ועוד); שמנים (קוקוס, פשתן, שומשום ועוד); תה (תה ירוק עם עלי סטיביה, גרגרים להכנת משקה שומר ועוד); טחינה (חמאת שומשום, טחינה עינן ועוד); דייסות (סולת, כוסמת, דגנים עם קינואה, אורז, שיבולת שועל ועוד); ציפויים ללא גלוטן (פירורי אורז מלא, פתיתי קורנפלור טחונים ומתובלים ועוד); מוצרי סויה (נאגטס, נתחים לשווארמה ועוד); מיצוי מי שזיפים מיובשים; אבקת חרובים ועוד.

בנוסף, החנות מציעה גם מבחר מוצרי מזון של חברות אחרות החולקות עימה אותה אג'נדה לגבי מזון, ובהם: מוצרי חברת "משובח" ללא גלוטן, קמחים מנופים מיוחדים, תבלינים איכותיים 100% תבלין, מבחר פירות מיובשים ואגוזים, חטיפים ללא גלוטן, קטניות בוואקום של חברת "כי-טוב", תוספי תזונה וויטמינים של חברת "אלטמן", מגוון מוצרי אפיה משלימים ועוד.

חנות חדשה של בטר אנד דיפרנט בבני ברק. צילום: B&D

חנות חדשה של בטר אנד דיפרנט בבני ברק. צילום: B&D

החנות החדשה ממוקמת ברחוב בן יעקב 21, בני ברק. 
טלפון: 03-5590291, 
שעות פתיחה: בימים ראשון עד חמישי: 09:00 – 23:00, יום שישי: 08:30 – 13:00.
ניתן להתעדכן במבצעים החדשים בחנות בוואטסאפ: 058-7991993.
לפרטים: https://bnd.co.il/

בימים אלו נערך מבצע ענק בחנויות הרשת שלא תרצו להחמיץ!!!
לפרטי ההשתתפות כנסו לקישור  https://katzr.net/f34f4c
ההגרלה תיערך בי"ח באלול תשפ"א 29.8.2021

חנות מפעל  חדשה של חברת B&D  נפתחה בבני ברק. צילום: נדיה היבא
מוצרים שקיבלתי לטעימה:
שקית פצפוצי אורז מלא תפוח (345 גרם) - קריספי במיוחד ומאוד טעים, עשוי מגרגרי אורז שלמים (לא מקמח) תפוחים, אינו מכיל גלוטן. כשרות: כשר-פרווה וגם כשר לפסח, בד"צ בית יוסף.
נהדר להכנת ארוחת בוקר מהירה עם חלב, מתאים להכנת בסיס לעוגה או לקינוח אישי.
מתכון להכנת קינוח אישי  בקישור  https://katzr.net/236dcc

חמאת בוטנים טבעית (350 גרם) - מכילה 100% בוטנים מובחרים הקלויים קלייה איטית, ללא תוספת צבע מאכל, ללא כימיקלים, וללא תוספת שומן. חמאת הבוטנים בעלת ערך תזונתי גבוה ומצטיינת בטעמה. כשרות: כשר-פרווה, בהשגחת הרבנות מעלה אדומים. המוצר נושא את התו הירוק.
מתכון להכנת אצבעות חמאת בוטנים, פצפוצי אורז ושוקולד בקישור  https://katzr.net/45dddb

דבש דבורים מגובש (500 גרם) - דבש טהור, לא מחומם מפרחי דרדר. דבש שלא חומם שומר בצורה מושלמת על כל הרכיבים , מהרדייה עד האריזה. סינון הדבש נעשה ללא חימום ובאיטיות, כך נשאר אחוז גבוה של אבקת פרחים ופרופוליס בדבש. שני מרכיבים אלו משפרים באופן ניכר את איכות הדבש. הדבש מופק במכוורת עין חרוד, אשר לה מסורת רבת שנים של גידול דבורים והפקת דבש מפרחי קוץ הדרדר נאגר בכוורות בהרי הגליל העליון, בטעם שרק הטבע יודע לתת. מתאים לשימוש גם כממרח.
כשרויות: כשר-פרווה, כשר לפסח, בהשגחת הבד"ץ ירושלים.

תרכיז תפוחים (650 מ"ל) - מיץ תפוחים מרוכז, 100% פרי, מפוסטר, ללא תוספת סוכר.
מתאים להכנת שתייה קרה או חמה (לערבב חלק אחד של תרכיז עם שבעה חלקים של מים או סודה לשתייה), נהדר להכנת עוגת פירות, או להכנת קינוח אישי.
כשרויות: כשר-פרווה, בהשגחת הרבנות מעלה אדומים, בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית.
מתכון להכנת קרטיב קרח בקישור  https://katzr.net/934216

חברת B&D (בטר אנד דיפרנט) דוגלת בפיתוח וייצור מוצרי מזון איכותיים בשיטות ייצור מסורתיות ובמעורבות מינימאלית של ייצור תעשייתי, כדי לשמר את הטעם והערכים התזונתיים של חומרי הגלם. במטרה לסייע לקהל רחב להכניס הביתה אוכל בריא, החברה מקפידה על רמת מחירים הוגנת של מוצריה – למרות מחירם הגבוה של חומרי הגלם. מוצרי החברה מצויים ברשתות שיווק ובחנויות פרטיות, ובבעלותה גם עשר חנויות מפעל בפריסה ארצית.

לאתר הבית ולמתכונים נוספים https://katzr.net/8354c0

ערכה : נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...