יום שבת, 14 באוגוסט 2021

לקראת החגים מארז מפנק עם ליקר בוטיק "פלורה של איש הפסיפלורה"

בקרוב מאוד נחגוג את ערב ראש השנה וחגי תשרי, בין עם המשפחה המורחבת או המצומצת בגלל ההנחיות, ואיך נפתיע את האורחים וגם נרומם את מצב הרוח?

שי פישביין המכונה "איש הפספלורה", מציע לקראת החגים מארז ייחודי הכולל בקבוק ליקר (500 מ"ל) שיכר המבוסס כולו על טהרת  הפסיפלורה שהוא מגדל במו ידיו, יחד עם שתי כוסות יין, ריבת פסיפלורה ודבש במחיר 160 ₪.

הליקר מאוד ייחודי בטעמו - בעל טעם מתקתק, הינו משקה קינוח עדין ורענן גם יחד, בעל ריח וטעמים עשירים של פסיפלורה טרייה ו-12 אחוז אלכוהול ורום.

הליקר מתאים כמשקה פתיחה, אפריטיף באירוע או בארוחה או כקינוח. מומלץ להגיש צונן.
ולמי שמתעניין: כשר וכשר לפסח בהשגחת הרב שטרן, הרבנות מועצה אזורית מנשה וכפר פינס.

את הזמנת המארז ניתן לבצע באתר: WWW.PASSIONFRUITMAN.CO.IL

ערכת שי מבית פלורה איש הפסיפלורה. צילום יחצ
ומי הוא שי פישביין?
לבאים למושב עין עירון, נכונה חוויה מיוחדת , בלעדית בארץ –פלורה של איש הפסיפלורה, שי פישביין איש אשכולות, טייס, מהנדס אלקטרוניקה ואיש חינוך בעברו הקים לתפארת משק ייחודי הכולל מטעים ומרכז מבקרים כשהכול נועד להציג בדרך המקורית ביותר את הליקר הייחודי שהוא רוקח מפרי הפסיפלורה.

לאחר ביקור מקיף במטעי הפסיפלורה עם נוף הנפרש למרחקים , נכנסים למרכז מבקרים אפוף כולו בניחוחות פסיפלורה משכרים, שי פישביין מציג את עצי הפסיפלורה ומעניק מידע נרחב על הפרי וסגולותיו, מה שמכניס את המבקרים במקום היישר אל אווירה קסומה וכל מה שרוצים בעצם באותו הרגע הוא לחוות את טעמו של הליקר הייחודי, שארוז בבקבוקים מפנקים ומעוצבים לא פחות.

שי פישביין שהצליח לפתח ליקר ייחודי, מאוד גאה בדרך שעבר ושחווה ולכן טווה הרצאה ייחודית המספרת את סיפורו האישי והמיוחד ועל הגורמים שהביאו אותו עד הלום. כיצד תחביב הפך לעסק משגשג והכול שזור במערכת של פרטים על יצירתיות, יזמות, קבלת החלטות, קשיים כאשר מעל מרחפת לה עננה של אופטימיות ומקוריות המחשבה באופן אבסולוטי.

המשק הוקם בשנת 1973 ולמעלה מ-20 שנה מגדלים בו עצי פסיפלורה, הפרי משווק בחלקו לרחבי הארץ ובחלקו משמש להכנת הליקר. תהליך הייצור שפותח כאמור ע"י שי פישביין כולל שלבי מיצוי וסינון אשר משמרים את הסגולות הבריאותיות של פרי הפסיפלורה, את ריחה המשכר וטעמה העשיר והדומיננטי.

הליקר- פלורה מוצג כל העת לראווה בבתי מלון יוקרתיים ומובילים בארץ וכן כאשר הבולט שבהם הינו מלון המלך דוד בירושלים בשלל מסעדות יוקרתיות ובחנויות היין.

במרכז המבקרים ההרצאה ניתנת בחינם לקבוצות של למעלה מ-30 מבקרים. במידה ומגיעים פחות מכך, המחיר הסמלי היינו 25 ₪ לאדם.

מחירים: 
בקבוק פלורה 200 מ"ל – 50 ₪
בקבוק 500 מ"ל – 80 ₪

אתר "איש הפספלורה":  WWW.PASSIONFRUITMAN.CO.IL

ערכה : נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...