יום רביעי, 24 ביוני 2020

חברת " לבנדר" משיקה דאודורנטים טבעיים לקיץ ללא סודה לשתייה וללא אלומיניום

הקיץ והימים החמים כבר כאן, חם לנו ואנחנו מזיעים, ולכן כדי לשמור על אסתטיות, ניקיון וריחות גוף נעימים, ממליצה לכולם גברים, נשים וגם לבני נוער להתקלח הרבה יותר בקיץ ולהשתמש בדאודורט. אין יותר דוחה ובלתי נסבל לעמוד ליד גבר או אישה גם אם הם לבושים הכי אופנתי ועם לוק משגע, אבל נודף מהם ריח זיעה חריף.

לפני כשבוע קיבלתי להתנסות דאודורט טבעי ג'ל של חברת "לבנדר" עם ריח משגע של לבנדר - ריח נקי ונעים כמו שאני אוהבת, שמאוד מתאים לא רק לימי הקיץ החמים (אנחנו מזיעים גם בחורף ובשאר ימות השנה...). הדאודורט מגיע באריזת סטיק  נוחה לשימוש. ממליצה לכולם להחזיק קבוע בתיק על כל מקרה ש...

המלצה שלי אליכם!! למדו את ילדכם כבר מגיל צעיר להיות מודעים לניקיון הגוף, להתקלח כל יום ולהשתמש בדאודורנט למניעת ריחות זיעה לא נעימים, במיוחד ליד החברים או החברות.


חברת " לבנדר" משיקה  דאודורנטים  מיוחדים לקיץ ללא סודה לשתייה וללא אלומיניום עם מינרלים מים המלח
צילום: נדיה היבא
חברת "לבנדר" המתמחה בייצור ופיתוח קוסמטיקה 100% טבעית , יוצאת לשוק עם דאודורנטים מיוחדים שמתאימים לא רק לימי החום, ללא סודה לשתייה! - המתאימים לבעלי עור רגיש.

דאודורנט טבעי ג'ל עם מינרלים מים המלח בניחוח לבנדר, ללא אלומיניום וללא סודה לשתייה, נספג בקלות בעור, עם פטנט של תערובת מינרלים ייחודית מים המלח, המונעת ריח זיעה שאינו מפריע לתהליך ההזעה הטבעי והחשוב בגופנו.

ניחוח הלבנדר מתאים גם לגברים שאוהבים ניחוח נקי וחריף מעט!

דאודורנט טבעי וטבעוני עם מינרלים מים המלח, מגיע באריזת סטיק בניחות פצ'ולי רוזווד נהדר,כאמור ללא אלומיניום וללא סודה לשתייה, בתערובת שמנים טבעיים לעור.

מחיר מומלץ לצרכן: 49 ש"ח ל-50 מ"ל.

הדאודורנטים אינם פוגעים בתהליך ההזעה הטבעי החיוני ומונעים את ריח ההזעה למשך שעות ארוכות. מתאימים גם לילדים ובני נוער המתחילים את השימוש בדאודורנט בגיל צעיר.


חברת " לבנדר" משיקה  דאודורנטים  מיוחדים לקיץ ללא סודה לשתייה וללא אלומיניום עם מינרלים מים המלח
צילום: יחצ
את המוצרים ניתן להשיג באתר החברה https://www.lavender.co.il/shop
ובחנויות הרשת ב: כרכור - רחוב נעורים 54, בתל אביב - שרונה מרקט, ובכפר סבא - קניון ערים.

לדף הפייסבוק  לבנדר קוסמטיקה טבעית
לאינסטגרם https://www.instagram.com/lavender_natural_cosmetic/

ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

חג פסח ממש כבר כאן מעבר לפינה, ואני , כמו בכל שנה גם השנה, כבר חושבת ומתכננת במה ניתן להתחדש, ומה אפשר לתת מתנה לקרובים לנו שישמח אותם (וגם ...