יום רביעי, 24 ביוני 2020

רשת האופנה לי קופר יוצאת במבצעים שווים במיוחד על קולקציית קיץ 2020

אל תגידו לא שמענו, חבל שלא ידיענו!!!
זה הזמן להינות מההנחות והמבצעים ולחדש את המלתחה עם פריטים חדשים מקולקציית קיץ 2020!!!

רשת האופנה לי קופר יוצאת במבצעים שווים במיוחד על קולקציית קיץ 2020:

מבצע ברשת לי קופר קיץ 2020 צלם עופר חגיוב (2)
מבצע ברשת לי קופר קיץ 2020 צלם עופר חגיוב (6)
50% הנחה ברכישת 3 פריטים ומעלה*
40% בקניית 2 פריטים
30% בקניית פריט בודד
+
2 ג'ינסים ב-300 ₪ בלבד!


תוקף המבצעים החל מ 23.06.2020 עד 8.07.2020
*עד גמר המלאי *לדגמים שבמבצע *הזול מבניהם *לא כולל ג'ינסים

ניתן להשיג בכל סניפי רשת לי קופר קידס ברחבי הארץ
המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. התמונות להמחשה בלבד.

פייסבוק/ אינסטגרם- leecooperisrael@

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

חג פסח ממש כבר כאן מעבר לפינה, ואני , כמו בכל שנה גם השנה, כבר חושבת ומתכננת במה ניתן להתחדש, ומה אפשר לתת מתנה לקרובים לנו שישמח אותם (וגם ...