יום רביעי, 24 ביוני 2020

מותג האופנה לי קופר פותח שני סניפים בקניון עזריאלי חיפה Lee cooper & lee cooper kids

מותג האופנה לי קופר, הנמצא בבעלות קבוצת בריל, מתרחב ופותח שתי חנויות בקניון עזריאלי חיפה: לי קופר ולי קופר קידס, בהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון ₪.

המותג יפתח סניף דגל של lee cooper גברים ונשים על שטח של 100 מ"ר, בקומת הכניסה של הקניון , בצמוד לו יפתח סניף בקונספט החדש של lee cooper kids , המשתרע על שטח של 70 מ"ר.

הסניף של לי קופר יכלול מגוון רחב של ג'ינסים ופרטי אופנה לנשים ולגברים, כולל אביזרי אופנה, ולי קופר קידס ייתן את אותו מענה לגילאי 4 עד 14, עם מגוון רחב של ג'ינסים ופרטי אופנה לילדות וילדים, במחירים לכל כיס.

לי קופר קיץ 2020 צילום עופר חג'יוב  (1)
לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל, המחזיקה בישראל את מותג לי קופר: "כחלק ממהלך אסטרטגי של המותג, רשת לי קופר ממשיכה להתרחב ופותחת סניפים חדשים. החנויות החדשות יציעו מגוון רחב ושפע רב של פריטים במגוון מידות, בהתאם לקולקציות של לי קופר ולי קופר קידס, ואף תאפשר נגישות וחווית קניה נעימה ומחירים אטרקטיביים לכל כיס". עוד מסר איתמר: "לרגל פתיחת שתי החנויות בעיר חיפה, נערוך מבצעים, הנחות והטבות ייעודיות"

לי קופר (במקור מבריטניה) הינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה, שהוקמה בשנת 1908, ועד היום נחשבת לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בעולם. רשת לי קופר ישראל מפעילה בארץכ 40 סניפי לי קופר בוגרים ועוד 20 סניפי לי קופר קידס .

המותג lee cooper kids הושק באמצע שנת 2019 ולאור ההצלחה , ממשיך להתרחב עם חנויות נוספות בפריסה ארצית.

סניף  חדש לי קופר  קידס צלם- אסף לוי   (6)
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הטיפים של אלומה נתנאל להתמודדות עם שינויי מזג האוויר שיוצרים יובש בעור

עם שינויי מזג האויר, אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים של יובש קיצוני בפנים. עור פנים יבש יכול להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה להתמודד איתה. זה יכ...