יום חמישי, 25 ביוני 2020

יש לכם גג פנוי? הצטרפו למהפכה הסולארית מבית אנרפוינט הישראלית

היום במסיבת עיתונאים ואנשי תקשורת הכריז ניר פלג מנכ"ל אנרפוינט על הגדילה במחצית הראשונה של שנת 2020 את פעילותה בשוק ב-50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ( זאת למרות משבר הקורונה במשק). בשנת 2019 הגדילה חברת אנרפווינט את פעילותה העסקית בכ-100% לעומת שנת 2018.

כמו כן, חברת אנרפוינט - מהחברות המובילות בישראל בתחום ייעוץ, שיווק והקמת מערכות אנרגיה סולאריות על גגות, התקינה עד כה מערכות אנרגיה סולארית על כ-1,500 גגות במגזר הפרטי ובמגזר המסחרי. כ-50% במגזר הפרטי וכ-50% במגזר המסחרי.


יש לכם גג פנוי? הצטרפו למהפכה הסולארית מבית אנרפוינט הישראלית
ארנגיה סולרית על גגות להשכרה של חב' אנרפוינט שם צלם יח''צ 
חברת אנרפוינט ישראל החלה את דרכה בשנת 2009 עת פתיחת השוק הסולארי בישראל והינה מחלוצות המהפכה. כחברה המובילה את עולם האנרגיה הסולארית בישראל ובפרט בתחום מערכות סולאריות (פוטו-וולטאיות) למגזר הביתי, אנרפוינט מייעצת, משווקת, מתכננת, מתקינה ומספקת אחריות ושירות למערכות סולאריות על גגות של בתים פרטיים, מבני מסחר, מבני תעשייה, מבני ציבור ועוד, בכל רחבי הארץ.

לחברה ניסיון רב בהקמת מערכות סולאריות על מגוון רחב של גגות מבנים. אנרפוינט פועלת במתכונת של ONE STOP SHOP ומספקת ללקוחותיה פתרון מלא משלב היעוץ ועד לחיבור המערכת לרשת החשמל הארצית לרבות אחריות ושירות. תהליך זה מנוהל ומלווה ע"י אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, העובדים בחברה.


יש לכם גג פנוי? הצטרפו למהפכה הסולארית מבית אנרפוינט הישראלית

יש לכם גג פנוי? הצטרפו למהפכה הסולארית מבית אנרפוינט הישראלית
החברה יוצאת במיזם המבוקש: השכרת גגות להקמת מערכות אנרגיה סולאריות כאשר החשמל יימכר לחברת החשמל ובעלי הנכס יהנו מדמי שכירות שנתיים עבור הגג.

לדברי ניר פלג, מנכ"ל חברת "אנרפוינט" : "המיזם מתאים לבעלי גגות של 500 מ"ר ומעלה כאשר עלות התכנון, ההקמה, הפעלה ותחזוקת המערכת הסולארית על חשבון החברה ובעלי הנכס יקבלו דמי שכירות שנתיים עבור שכירות הגג ללא כל השקעה מצידם.

הסכם שכירות הגג להקמת מערכות סולאריות הינו לתקופה האורכת עד 25 שנים כאשר גג בשטח של כ-500 מ"ר צפוי להכניס לבעלי הנכס דמי שכירות שנתיים של כ 20,000 ₪ לשנה.




מערכת אנרגיה סולריית ביתית של חב' אנרפוינט שם צלם יח'צ 
עוד לדברי ניר פלג: " חברת אנרפוינט פועלת בטווח הקצר להרחיב את מספר ההתקנות של מערכות סולאריות על גגות בתים פרטיים, ובמקביל להרחיב את התקנת מערכות סולאריות במגזר המסחרי , מפעלים, חברות ופרויקטים במגזר החקלאי, מבני ציבור ועוד. במהלך השנים הקרובות החברה מתכוונת להרחיב את הפעילות גם מעבר לאנרגיה סולארית."

חברת אנרפוינט , הינה בבעלות קרן AP פרטנרס וקבוצת צביקה בירנבוים ומשקיעים נוספים. מנכ"ל החברה ניר פלג, ויו"ר החברה דני טרגן.

מנכ"ל חברת אנרפוינט ניר פלג צילום מורג ביטן 
למדריך המלא למערכת הסולרית ומרכז המידע - תוכלו לקרוא ולהתרשם כאן בקישור
על אודות החברה ומנהליה - תוכלו לקרוא כאן בקישור 
לדף הפייסבוק - כאן


יש לכם גג פנוי? הצטרפו למהפכה הסולארית מבית אנרפוינט הישראלית

יש לכם גג פנוי? הצטרפו למהפכה הסולארית מבית אנרפוינט הישראלית
ערכה: נדיה היבא
צילומים של חברת אנרפוינט הישראלית
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...