יום שבת, 24 באוגוסט 2019

"כבוש אותי" מאת ג'נבה לי - רומן שני בטרילוגיית הסאגה המלכותית

"מצמצתי כנגד ים הדמעות שערפל את ראייתי ובלעתי אותו בעיניי. נשימתי חרכה את גרוני מעוצמת הלהט שהבליח מעיניו, כחול כחוד שלהבת. שערו שגבל בשחור עדיין היה פרוע מאצבעותיי שנאחזו בו כשזיין אותי ללא רחם לפני שעות מספר. האם שפתיו המלאות, המפוסלות נצמדו לשפתיי לפני זמן רב כל כך? הרגשתי כמו חלף נצח מאז חשתי את מגען הרך והאיתן — מאז החליקו בין רגליי, מותירות נשיקות שהבטיחו כי הנאה רבה יותר מצפה לי. אבל מה שחמס את נשימתי לא היו פניו האלוהיים או הפגיעות הגבולית שהתחבאה בפקודתו".


"הוא עמד בסנדלים ובג'ינס משופשף שנתלה נמוך על מותניו, אבל בחפזונו להגיע אליי הוא לא טרח להצטייד בחולצה. הגוף שהרחיק ממני זמן רב כל כך — הגוף שבעיניי היה יפה להפליא — הוצג במלואו, כולל הצלקות המכוערות של עברו. מחמת הבושה הוא הסתיר אותן עד שדחפתי אותו לחשוף את עצמו בלילה שבו שנינו חצינו את הגבול. עכשיו הוא היה כאן, תובע ממני יותר. למרות נימת קולו ידעתי את האמת. הוא היה נטול הגנות כמוני, מדמם לעיניי כשסיכן הכול כדי להחזיר אותי".

אלכסנדר ניצב על גג העולם ואני שסירבתי לכרוע לרגליו כמו כולם.
ידעתי שנפלתי. נפלתי חזק. עד שהסודות קרעו אותנו לגזרים, חצצו בינינו.

עליי להתרחק ממנו, אני חייבת לנוס על נפשי אבל התמכרתי,
השתעבדתי לו... לעונג ולכאב. הוא הזהיר אותי, מהצד האפל שלו... מהעבר שלו.
אבל גם אותי רדף סוד אפל משלי, רק יחד ננצח את השדים הרודפים אותנו... אם לא
נהרוס הכול במו ידינו.

"כבוש אותי" של הסופרת ג'נבה לי. כריכה קידמית

"לא בא בחשבון." הוא התקרב אליי מהר כל כך עד שראשי הסתחרר. ככל שגברה קרבתו אליי התקשיתי יותר לחשוב, גופי הבוגדני נמשך לעצם נוכחותו עוד לפני שהספקתי להיאבק באינסטינקטים הבסיסיים שלי. זרועותיו לפתו את מותניי בפראות כשמשך אותי אליו בגסות. פטמותיי התקשחו כחרוזים מתחת לחולצתי כשנצמדו אל חזהו החשוף, ואיברי פעם בעוז, עדיין מלא בו. גופי נכנע ללא מילה, נואש להילקח. אלכסנדר היה הסם שלי והייתי חסרת אונים, לא מסוגלת למנוע אותו מעצמי. השתוקקתי אליו — לשונו הבלתי־נלאית, הזין המוצק שלו ויותר מכול השחרור שבשהות תחת שליטתו. "את שלי קלרה, אינך יכולה להיאבק בזה, את שייכת לי."

לא תמיד אהבה כובשת, מנצחת הכול. אבל אותי היא כבשה בגדול...

כתבה: ג'נבה לי
כריכה רכה
256 עמודים
הוצאת ספר לכל
שנת הוצאה 2019
ג'אנר: רומן רומנטי אירוטי
סדרה: הסאגה המלכותית 2
מחיר מומלץ לצרכן: 98 ש״ח

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

ערכה: נדיה היבא
צילום הכריכה באישור שימוש משרד יחסי ציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...