יום שבת, 24 באוגוסט 2019

"דרך הלב" של של הסופרת גייל מק'יו - ספר ראשון בדואט "אל הלב"

לאחר מות אימה ורגע לאחר שסיימה את לימודיה בקולג', אמלי קופר מחליטה לעבור לניו יורק עם החבר שלה, דילון פארקר, בציפייה להתחלה חדשה בחיים. 

דילון, שהיה קיר התמיכה המוצק של אמלי בעת התמודדותה עם האבל, הוא החבר המושלם; הגבר שמגלם בתכונותיו את כל מה שאישה יכולה אי פעם לרצות בגבר – הוא מתוק, עדין ומתחשב. האומנם?

פגישה בלתי צפויה עם גאווין בלייק העשיר ורודף שמלות ידוע, סקסי באופן מסוכן ומקסים כמו השטן, מערערת אותה. המפגש ביניהם, קצר ככל שיהיה, מבעיר את כל חושיה. כשדרכיהם מצטלבות בשנית דרך מכר משותף ובלתי צפוי, היא מנסה להתכחש לרגשותיה, אבל גאווין המסתורי והנאה אינו מסוג הגברים שישחררו בקלות.

בעוד אמילי מגלה דברים על אודות עברו מלא הכאב של גאווין ואופיו האמיתי של דילון יוצא לאור, היא יודעת שעליה לפעול, או להסתכן בכך שתאבד את הכול, כולל את עצמה. אבל כיצד תוכל לבחור, אם אינה יכולה לסמוך על הלב שלה?

"להיות נערת הראווה שלו לא היה בין עשרת הדברים הנחשקים ביותר שלה בחיים. עם זאת, מאז עברה לניו יורק, נראה שדילון דוחף אותה לתפקיד הזה. כשהייתה יוצאת איתו, הוא היה מצעיד אותה בגאווה סביב כמה מחבריו שהיא פגשה. היא גם שמה לב לרכושנות מוחשית שסיגל לעצמו. לפעמים זה היה חמוד – בצורה שאופיינית לבן זוג – אבל רוב הזמן זה היה שתלטני ומבלבל. כך או כך, באותו הרגע, כשחושיה ספגו אותו, לצד כל הדברים הטובים שהוא עשה בשבילה, אמלי קיבלה את מערכת היחסים שלהם כפי שהיא. היא התכרבלה קרוב אליו, מזיזה קווצת שיער תועה ממצחו".

..."בקצב איטי ומשגע הוא החליק את אצבעותיו אל בין רגליה. הלחץ היה מדהים בצורה מייסרת והתאזן עם התחושה המתהדקת שבין רגליה. הוא נצמד חזק יותר לפה שלה, בעודה אוחזת בגבו ושורטת אותו בציפורניה. דילון נהם כשהעבירה את ידיה על חזהו, אצבעותיה מחליקות באיטיות על כל תלם שרירי במורד בטנו. היא שיכלה רגליה סביב מותניו והוא נשא אותה לעבר המקלחת. הוא השעין אותה על הקיר והיא פלטה נשיפת עונג כשהוא שקע עמוק לתוכה באופן מושלם. כל קצות עצביה עלו באש כשגופיהם התמזגו לאחד".


"דרך הלב"  של של הסופרת גייל מק'יו . רומן רומנטי אירוטי וממכר.  כריכה קדמית 

דרך הלב מאת סופרת רבי המכר גייל מק'יו, הוא הספר הראשון בדואט אל הלב, על זוג מסעיר ומרגש המגלה שהדרך אל האהבה סוערת ומלאת מהמורות, אך מה שמחכה בסופה שווה את המחיר.

הספר השני בדואט אל הלב, פעימות הלב, יוצא גם הוא בהוצאת אדל. הדואט זכה להצלחה רבה בכל העולם וכיכב ברשימות רבי המכר, ובנוסף זכה בפרס בחירת הקוראים בקטגוריית הרומן הרומנטי הכי טוב, באתר גודרידס.

כריכה רכה
בהוצאת אדל
ג'אנר: רומן רומנטי אירוטי
רב מכר של הניו יורק טיימס
שנת הוצאה: 2019
מספר עמודים: 416
מחיר מומלץ לצרכן: 98 ש"ח

להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

ערכה: נדיה היבא
צילום הכריכה באישור שימוש משרד יחסי ציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...