יום שבת, 24 באוגוסט 2019

חדשנות עולמית בהיגיינה ואסתטיקה נשית! DD Pad פד אינטימי מותאם אנטומית לספיגת הזיעה באזור החזה

הזיעה באזור החזה שוב מטרידה? העור מגרד? אדמומי וצורב? כתמי הזיעה ניכרים לעין?
מהיום יש פתרון לכל הסובלות!!! איך לא המציאו את זה קודם!!!

DD Pad® פיתוח ישראלי רשום פטנט, של חברת אפרתגו בע"מ לציוד רפואי, מציע חידוש עולמי בהיגיינה נשית: פד אינטימי, חד פעמי, לספיגת הזיעה באזור החזה, המותאם אנטומית למבנה החזה הנשי, למידת חזיה D+ומעלה.


DD Pad®  מוצר חד פעמי המתאים עצמו למבנה האישי של חזה האישה .
צילום: יהודה בראל
DD Pad®  מוצר חד פעמי המתאים עצמו למבנה האישי של חזה האישה .
צילום: יהודה בראל
משהו בנימה אישית: אני אוהבת חורף! לא מפריעה לי שקר, יורד גשם, רטוב, מחשיך מוקדם. העיקר והכי חשוב שלא מזיעים או מזיעים מעט.

אחד הדברים שמפריעים ומציקים לי במיוחד ולא רק בימי הקיץ החמים, זאת החזייה. אם יכולתי "ללכת בלי", הייתי בשמחה מוותרת עליה מזמן, אבל כאחת שבורכה בחזה גדול אני חייבת חזייה.

בימי הקיץ החמים, כשמזיעים מתחת לחזייה, העור מתחת לחזה הופך להיות אדום, מגרד, ומגורה, סוג של שפשפת ולפעמים גם סובלת מריחות לא נעימים במקום. אלה בדיוק הרגעים שאני הופכת להיות חסרת סבלנות ומאוד לא נחמדה ומשתוקקת להוריד ממני  כמה שיותר מהר את החזייה.

פדים האינטימיים לספיגת זיעה באזור החזה. צילום: נדיה היבא
לאחרונה קיבלתי להתנסות את הפדים האינטימיים לספיגת זיעה באזור החזה. המצאה גאונית  ופתרון נהדר, שלא מבינה איך לא המציאו את זה קודם!

מדובר בפדים אינטימיים, שמפרידים בין החזה לחזייה ולעור הגוף, סופגים את הזיעה ומונעים את הגרד והאי נוחות שהייתה לי. מאז שהתנסתי לראשונה בפדים אני משתמשת בהם קבוע, במיוחד בימים כשאני יוצאת מהבית לשעות ארוכות.

הפד שפותח בישראל במהלך 4 שנות מחקר ומושק לראשונה ברשת "סופר פארם" מציע קונספט חדש בתחום ההיגיינה והאסתטיקה הנשית. דיסקרטי ידידותי ונוח לשימוש המאפשר התאמה לכל מבנה גוף, חזה וגם למחשוף.


חומר הגלם הייחודי ממנו מופק הפד, סופג, אוורירי ומהווה חוצץ בין עור השד העדין לבין עור בית החזה, בעיצוב העונה לכל הדרישות האנטומיות של מבנה החזה הנשי. ניתן לקפלו ולהתאים למגוון חזיות וחולצות ללא הגבלה.

בכך, מציע הפד פיתרון, זמין על המדף, לכל קשת בעיות ההזעה - מסייע בהגנה על העור העדין מפני גירויים הנובעים מהלחות וחיכוך העור ומגן באזור הקפלים העמוקים, הדיסקרטיים בחזה. בנוסף, מונע הפד את כתמי הלחות והזיעה הנוצרים בחזית החולצה ומסייע במצבי דלקת, ואלרגיות הנוטות להתפתח בכפל העדין של העור.




בישראל מעל 1,170,000 נשים עם מידת חזייה D+ ומעלה, המהוות 39% מכלל הנשים בארץ. לפי סקר חברת "פאנל ויו" מנוב' 2018, מעל לשני שליש מהן (67%) כ- 784,000 נשים, ציינו במפורש כי ההזעה באזור החזה מהווה מטרד ובעיה - בריאותית ואסתטית.

לפי תוצאות הסקר, עד כה, נאלצו הנשים למצוא פתרונות יצירתיים לבעיה- החל מ 62% מהנשים דיווחו על מקלחות תכופות, 33% על החלפה אינטנסיבית של חזיות וחולצות במהלך החום, ב23% נעזרו בטאלק, 12% הצמידו נייר טישו לגופן בניסיון לספוג את הזיעה ולבודד את העור המגורה מקו החזיה, 6% דיווחו על שימוש במשחות ו 5% בתרסיסים.


DD Pad®  מוצר חד פעמי המתאים עצמו למבנה האישי של חזה האישה .
צילום: יהודה בראל
ה DD Pad® הנו מוצר חד פעמי המתאים עצמו למבנה האישי של חזה האישה, עם אפשרויות דיסקרטיות ניכרות לכל קשת בעיות ההזעה.

דנה ליליין, מפתחת ה DD Pad אומרת: חזה גדול בקיץ, אסור שיהפוך מטרד של הזעה, תת-אוורור, שמביא עמו גירוי, אדמומיות והופך מטרד של ממש.

הDD Pad עוזר בכל אלו וגורם לאישה להרגיש חופשיה ונינוחה .


DD Pad®  מוצר חד פעמי המתאים עצמו למבנה האישי של חזה האישה .
צילום: יהודה בראל

DD Pad®  פד אינטימי לספיגת זיעה באזור החזה - הוראות שימושלשימוש יומי חד פעמי
את ה DD Pad® ניתן רכוש ברשת סופר פארם במחיר 39.95₪ למארז הכולל 14 פדים אנטומיים. 
לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר www.dd-pad.com.

חברת אפרתגו בע"מ נוסדה בשנת 1993. החברה בבעלות וניהול משפחתי ועוסקת בתכנון, פיתוח וייצור מוצרים לבריאות האדם ואיכות חייו.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...