יום שישי, 23 באוגוסט 2019

איתך & נקרעת ממך מאת המחברת נשודה רוז - ספר ראשון מסוגו בישראל

מבנה הספר הוא לא משהוא שאנחנו מכירים - לספר שתי כריכות, מצד אחד כריכת הנובלה "איתך" ומצידו השני כריכת הספר "נקרעת ממך".

"נקרעת ממך" הוא הספר הראשון בסדרת "להקת קרועים לגזרים", בת ארבעה הספרים שכתבה נשודה רוז, סופרת רבי המכר של עיתון ה–New York Times וה־USA Today ושל אתר אמזון. הספר זכה להצלחה רבה וכיכב בראש רשימות רבי המכר בעולם.

הסופרת ממליצה  להתחיל לקרוא קודם את הנובלה "איתך".


"איתך" (נובלה)
"סקלפט הוא מתאבק בקרבות לא חוקיים. הוא גם הסולן של להקת רוק מקומית. אף אחד לא יודע את שמו האמיתי. ומהרגע שפגשתי אותו, הוא השכיח ממני את שמי שלי."

אמילי היא בת עשרים, מתגוררת בטורונטו ומתמודדת עם חיי משפחה קשים. היתקלות עם שודד אחרי העבודה מובילה אותה לחפש שיעורי הגנה עצמית. מה יכול להיות טוב יותר מקבלת שיעורים פרטיים מאלוף קרבות מחתרתיים?

סקלפט מנסה לשמור על מרחק מאמילי. עולמו אינו מקום מתאים לעכברונת שקטה וביישנית כמוה. אך הוא בכל זאת נמשך לתמימותה. ארור ככל שיהיה, המלאכית הזו יכולה להיות מקור גאולתו.

..."נשימתי נעתקה כשסקלפט הסית את שיערו הלח מעל מצחו ואצבעותיו עברו בינות קווצות שיערו החום-אגוז הפרוע. 
המחווה הייתה אגבית, אבל כשהוא עשה את זה... היה זה כאילו הגוף שלי נמלא חשמל. 
למה נהיה לי פתאום חם כל כך? 
זה לא כאילו בטורונטו שרר חום אימים בחודש יוני, אך באותו רגע הרגשתי כאילו כמעט ארבעים מעלות ולח נורא".


איתך & נקרעת ממך  של הסופרת נשודה רוז - רומן רומנטי לוהט .
כריכה קדמית ואחורית
"נקרעת ממך" (הספר)
"אתה מתכוון לספר לי את השם האמיתי שלך? כלומר, לא ייתכן שההורים שלך קראו לך סקלפט." רציתי להכיר אותו באמת, אך הוא היה סודי בכל הנוגע לילדותו, לעברו. הדבר היחיד שידעתי היה שקאיט הוא החבר הכי טוב שלו, ושהוא חשב על הלהקה כעל המשפחה שלו.
"אני לא משתמש בשם האמיתי שלי. לא מאז גיל שש עשרה."
"למה? הוא לא מתאים למתאבק-כוכב-רוק? כמו אֶלְמר או הֶרְבּרט?" צחקקתי כשניסיתי לדמיין את המעריצות צווחות את השם אלמר באחד הקרבות שלו.
הוא משך בכתפיו. "אף אחד לא יודע אותו, חוץ מקאיט. וככה זה יישאר,"

אהבה היא כמו מפולת שלגים. היא מכה חזק, מהר, וללא רחם.
כך האהבה הכתה אותי כשסְקָלְפְּט, הסולן הראשי של להקת הרוק קרועים לגזרים, סחף אותי איתו. 
הוא היה גם מתאבק – בלתי חוקי, כמובן – ולימד אותי להילחם. הוא גם לימד אותי לאהוב, והתאהבתי בו נואשות. כלומר, הבחור היה מתוק, כשהוא לא היה שתלטן, ואני אוהבת מתוק.
ואז הכול התנפץ לרסיסים...
חטופה.
מורעבת.
מוכה.
כששמעתי את קולו של סקלפט, חשבתי שהוא הגיע להציל אותי.
טעיתי.

כריכה רכה
בהוצאת אדל
ג'אנר: הרומן הרומנטי
הספר מומלץ לקריאה מעל גיל 18
רב מכר עולמי
מספר עמודים כ: 550
מחיר מומלץ לצרכן: 98 ש"ח

להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

ערכה: נדיה היבא
צילום הכריכה באישור שימוש משרד יחסי ציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...