יום רביעי, 10 באפריל 2019

סולתם משיקה סכו"ם קטן ומעוצב במיוחד עבור ילדים

חגיגה לקטנים והנאה גדולה להורים!!!
יצרנית כלי הבישול סולתם, משיקה כלי אוכל קטנים לילדים שהופכים כל ארוחה לתענוג והנאה!!!

כינוס המשפחה לארוחת ערב משותפת סביב השולחן היא גולת הכותרת של כל יום עמוס. עם מוטיבים בולטים, עיצוב מושך ותמונות צבעוניות על הסכו"ם– כבר לא צריך להתווכח עם אף אחד כדי שיסיים את האוכל מהצלחת וכמובן יאכל בנימוס ובהנאה.

סכום לילדים של סולתם. מחיר מבצע של 29 שח. להשיג בחנויות סולתם בפריסה ארצית. צילום יחצ  


סולתם, יצרנית כלי הבישול המובילה, שמה את הילדים במרכז ומשיקה סכו"ם קטן שיהפוך את הארוחות למעניינות יותר. הגדלים של כלי האוכל מותאמים לילדים ומושלמים לאחיזה באמצעות הידיים הקטנות שלהם. הידיות האגרונומיות החזקות מקלות על הילדים ללמוד כיצד להשתמש בסכין מזלג וכף ומעניק להם מיומנויות מוטוריות הכרחיות.

החזקת סכו"ם בצורה יעילה במהלך האוכל היא חיונית לעצמאותם של ילדים בשלב ההתפתחות. מגוון הכלים במארז מסייעים לחזק אצלם נושאים כמו ירידה באחיזה, חוסר שליטה בשרירים, תנועה מוגבלת וחולשה של הידיים והכתפיים.

סכום לילדים של סולתם. מחיר מבצע של 29 שח. להשיג בחנויות סולתם בפריסה ארצית. צילום יחצ 
מאחר והסכינים הקטנים קהים וקצוותיהם מעוגלים, הם בטוחים לשימוש על ידי ילדים גם ללא השגחה. השיניים הקצרות של המזלגות בסדרה,הוכיחו את עצמן כמושלמות לפיות קטנים של ילדים. לצד לכל התועלות, התמונות הצבעוניות על גבי הכלים הן שיבטיחו בוודאות שהילדים יאהבו לאכול ליד השולחן.

הסכו"ם ידידותי לשימוש על ידי ילדים והוא קל לניקוי.
סט כלי האוכל מורכב ממזלג, סכין וכף.
מחיר: 19.90 ₪ לסט

ניתן להשיג בחנויות סולתם בפריסה ארצית ובאתר https://soltam.co.il/

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...