יום רביעי, 10 באפריל 2019

מותחן פסיכולוגי חדש: "24 שעות" מאת: קלייר סיבר

קלייר סיבר, מחברת רב המכר "אמא חורגת" מוציאה ספר מתח חדש. 
24 שעות" הוא מותחן פסיכולוגי אינטליגנטי, שישאיר את הקוראים חסרי נשימה.

מותחן שהשאיר אותי ערה עד השעות הקטנות של הלילה, ובמתח עד סופו. 

"העיניים שלי חמות וצורבות, הן מעקצצות מעייפות ומעשן.  אני משפשפת אותן, אבל זה רק מחמיר את המצב.
האישה שלידי באמבולס אומרת משהו, אבל זה לא נשמע לי הגיוני.
אני לא מצליחה להבין את המילים שהיא אומרת, הייתי עונה לה, אבל אני לא יכולה אפילו לבלוע.  הראש שלי הולם, והגרון  כמו נייר זכוכית, בפה שלי יש טעם של אפר ושל אשמה".

"24 שעות"  מאת: קלייר סיבר. גריכה קדמית. צילום יחצ

אמילי, החברה הכי טובה של לורי, גיבורת המותחן "24 שעות" נספתה אמש בשריפה במלון. אלא שמסתבר כי מי שהיתה אמורה למות בשריפה היא לורי.

כעת היא במרדף נגד הזמן – 24 שעות שבהן היא צריכה למצוא את הבת שלה, לפני שיגלו כי היא עדיין חיה. לורי יוצאת למסע מורכב פיזית ונפשית, בו היא מנסה להציל את היקר לה מכל.

24 שעות, מאת מחברת רב־המכר אמא חורגת, הוא מותחן פסיכולוגי אינטליגנטי וזורם, שישאיר אתכם חסרי נשימה. ״מותחן אפל ומפותל, שמראה טוב כל כך כי לעולם לא תוכל להימלט מחטאי העבר. 

כריכה רכה
302 עמודים
בהוצאת ספר לכל
מחיר: 98 שקל

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il


ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...