רשת האופטיקה החדשנית I-OPTIC מציגה מסגרות משקפי שמש בסטדנרט פורץ גבולות, המתכתב עם הטרנדים החזקים בעולם יחד עם שמירה על קו ייחודי ושיקי, הפונה למכנה משותף רחב ולאנשים שמעדיפים את משקפי השמש שלהם מעוצבים ומלאי סטייל.
הרשת ידועה בקולקציות משקפיים יפהפיים וייחודיים.
 |
רשת I-OPTIC איי אופטיק צילום עופר חג'יוב |
 |
רשת I-OPTIC איי אופטיק צילום עופר חג'יוב |
|
העונה I-OPTIC לקחה את הנועזות והחדשנות צעד אחד קדימה ויצאה מהמסגרת (של המשקפיים ובכלל). בהתאם ל-"אמנת הגיוון בפרסום" שנהגתה על-ידי נשיא המדינה רובי ריבלין בשנה שעברה, החליטה הרשת לצלם קמפיין בולט ובועט המתרגם את הסלוגן של המותג SEE THE DIFFERENCE בצורה ישירה, מדויקת, וחסרת רגשות אשם.
הקמפיין עושה שימוש באנשים אנונימיים מכל קשת החברה הישראלית: דתיים, חרדים, ערבים, נשים, גברים ועוד ובשגרת היום יום שלהם. כל אחת מהדמויות בקמפיין צולמה בנוף ובלוקיישן הטבעי שלהן המייחד אותה ואת אופייה ויחד יוצרות הדמויות כולן תחושת הזדהות וסולידריות שהן חגיגת כור ההיתוך הישראלי.
 |
רשת I-OPTIC איי אופטיק צילום עופר חג'יוב |
|
 |
רשת I-OPTIC איי אופטיק צילום עופר חג'יוב |
|
 |
רשת I-OPTIC איי אופטיק צילום עופר חג'יוב |
|
 |
רשת I-OPTIC איי אופטיק צילום עופר חג'יוב |
|
הקמפיין הוא ישראלי בהווייתו, אך מצליח להשתלב בצורה מושלמת עם דגמי משקפי השמש בעלי הנופך הבינלאומי ולהראות כיצד אופנה, סטייל וכמובן מותג איכותי, משתלבים היטב עם כל בני האדם באשר הם, ללא הבדלי גזע, מין ולאום.