יום שבת, 17 באוגוסט 2024

חברת אלוג'י פותחת אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח

כל מי שבונה בית פרטי או משפץ דירה, חושב על עיצוב ונראות המפתחים, הדלתות, החלונות היציאות לגינה, לגג או למרפסת, כי יש להם משקל כבד לעיצוב חלל הבית הפנימי וגם החיצוני. את המפתחים המכניסים אור טבעי ואוורור אל פנים החלל, ניתן לעצב בשלל דגמי חלונות היוצרים מראה נקי ומינימליסטי וחושפים את הנראות שבחוץ בדרך הטובה ביותר.

כיום יותר מתמיד מתכננים מפתחים ובוחרים חלונות כך שישלבו בהם טכנולוגיות חדשות, עיצובים מתקדמים ונוחים לשימוש וגם משלבים טרנדים עולמיים והכל כמובן בהתאם לצרכים ודרישות הלקוח.

חברת אלוג'י בבעלות משפחת בקשי העוסקת בפיתוח מערכות חלונות ופועלת בתחומה מעל לחמישה עשורים, פתחה אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח בהשקעה של 2 מיליון ש"ח בעיצובו של האדריכל שלומי לוין. 

המותג אלוג'י יחד עם המותגים פניציה זכוכית וטכניקה הפועלת בתחום הפרזול, מהווים יחד את קבוצת גולד המתמחה בתכנון, פיתוח, ייצור ועיבוד פרופילי אלומיניום, מערכות אלומיניום, זכוכית ומוצרים נלווים המיועדים למגוון רחב של תעשיות בשוק המקומי ובשווקים בינלאומיים.

הרעיון מאחורי הקונספט העיצובי של אולם התצוגה שעוצב על ידי האדריכל שלומי לוין הוא להציג כמה שיותר חלונות באופן מקורי ולמקסם את החלל הנתון . החלונות הועמדו כפרי סטנדינג בחלל האולם, מנותקים לחלוטין מן הקירות כשהם גלויים ומעוגנים לרצפה. בדרך זו הצליח שלומי לוין להעניק לאולם תחושה של endless ושל אולם תצוגה רחב מידות.

תמונה עדכנית מערכת הזזה מינימל דגם לומינייז מבית אלוגי
באולם התצוגה החדש מוצגים מיטב החידושים בתחום וביניהם:

LUMINIZE-מערכת הזזה מינימל
הדרישה ההולכת וגוברת לכמה שיותר זכוכית ללא כל הפרעה ובפרופיל מינימליסטי, הביאה את החברה לפתח מערכת מינימל- מערכת הזזה , בפרופיל צר במיוחד, המתאימה ליישום במפתחים גדולים של עד 4 מטר גובה. זוהי מערכת חלונות המשולבת במפתח בהתקנה סמויה של פרופיל המסגרת והמסילות. המערכת משלבת עיצוב, פונקציונאליות ונוחות, מאפשרת הנעה קלה של הכנפיים למרות משקלן הכבד, עמידות משופרת של המסילות בשל היותן סמויות ועיצוב יוקרתי המעצים את הנוף הפנורמי הנכנס לתוך הבית.

BREEZE
מערכת הצללה חדשה ובלעדית העשויה מרפפות מעוצבות שנעות על גבי מסילה חיצונית לחלון. מעבר לפן העיצובי של הרפפות יש למערכת יתרונות רבים:

המערכת מאפשרת מגוון אפשרויות עיצוביות הבאות לידי ביטוי בבחירה בין שלבים מאונכים או מאוזנים וזאת בהתאם לדרישה ולצורך.

כמו כן מאפשרת וורסטיליות ססגונית,כאשר ניתן לבחור גוונים ממניפות צבעים שונות כמו גווני עץ או מניפת צבעים מגוונת ולשלב בין גוון השלבים לבין גוון המסגרת.

המערכת משדרגת את העיצוב החיצוני של המבנה, אידיאלית לפרויקטים של שימור ולבעלי בתים המעוניינים להתהדר בהצללה לא סטנדרטית שמתפקדת למעשה גם כמעין חיפוי חיצוני.

חשוב לציין שמשקל הכנף המקסימלי הוא 120 ק"ג.

SKINNY
סדרת חלונות בפתיחת הזזה וציר למפתחים בינוניים בקווים ישרים ובעיצוב נקי וצר.הסדרה מתאימה לבתים בסגנון עכשווי, כפרי או תעשייתי.

הסדרה מציעה חלונות במיגוון פתיחות: ציר,קיפ, דרייקיפ או הזזה.היא גם מאופיינת ברמת איטום גבוהה וזאת באמצעות אטם מרכזי. בנוסף ניתן לשלב מגוון חלוקות באמצעות פרופיל צר המודבק על גבי הזכוכית.

SLIM
מערכת הזזה בפרופיל צר, המתאימה למפתחים גדולים, שמשרתת היטב את הרעיון של כמה פחות אלומיניום וכמה שיותר נוף. המערכת בעלת רמת גימור גבוהה,הבאה לידי ביטוי בהנעה קלילה של כנפי החלון על גבי המסילות, בעיצוב וטכנולוגיה מתקדמת ובמנגנון נעילה סיבובי נסתר מהעין, המשתלב באופן אידיאלי עם הפרופיל הצר ומאפשר בכך מראה של מינימליזם עיצובי ואלגנטי.

צילום: דנה גביש
HORIZON S
הגרסה החדשה וצרת הפרופיל של מערכת הרם הזז שהינה בעצם הפתרון האולטימטיבי לפתיחה קלה של ויטרינות ענק באזורים בהם מזג האוויר מאתגר כמו מקום בו רוחות חזקות, קרבה לים ובאזורים גבוהים.

פתיחת הכנף נעשית באמצעות מנגנון ייחודי שמרים את הכנף ובכך מתאפשרת הנעה קלה של הכנף, למרות משקלה הכבד.

המערכת הינה ברמת עמידות גבוהה וזאת באמצעות מסילות עם פסי נירוסטה וכן עם רמת איטום ובידוד אקוסטי גבוהה במיוחד.

קרדיט לצילום: חברת אלוג'י - אישור שימוש בתמונה ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...