יום שישי, 23 באוגוסט 2024

גרופר - פרי- מים - גז וזהו!

בשורה משמחת לאוהבי משקאות מוגזים - על המדפים תוכלו למצוא את הלהיט של הקיץ וגם של החורף - סדרת מוצרים חדשה של משקאות קלים מוגזים וטעימים עשויים מפרי טבעי ואורגני של חברת גרופר, והפעם גם בפחיות ידידותיות לסביבה. 

המשקאות  בטעמים שונים הולכים נהדר עם קוביות קרח וממליצה בחום להכין מהם קוקטיילים אלכוהוליים בטעמים שאוהבים - בטוחה שהאורחים שלכם התפעלו מהטעמים.

פחיות גרופר, צילום שי הנסב 
עם פרוץ המלחמה, נאלצו בעלי ״גרופר״ לירון קופר ויובל גרודק , תושבי קו העימות בגליל העליון, לעזוב את הבתים שלהם, את המשרדים ולמצוא פתרונות רבים שעד היום מהווים אתגרים לא קטנים בהתנהלות. למרות זאת הם הצליחו למצוא פתרונות כמו שינוע והוצאת הסחורה מאזור הסכנה, מציאת מחסן חלופי להפצה והם הצליחו אפילו לשמר את משלוחי המוצרים ללקוחות הפרטיים.

יחד עם כל הקשיים שנוצרו בעקבות המלחמה, ב״גרופר״ שקמה במטרה להנגיש צריכה בריאה יותר של משקאות קלים מוגזים עובדים קשה מתמיד, בכדי להמשיך לצמוח לעוד מקומות חדשים ולפתח עוד מוצרים. לחברה גם  מוצר חדש - "ליש" - חטיפי פירות  בטעמים שונים שעשויים מ-100% רכיבי פרי עם מרקם רך שמתאים גם לילדים, שאותם ניתן למצוא ב-4 טעמים: מנגו, תות, אבטיח וגזר אוכמניות בקרוב ב-2 טעמים נוספים.

פחיות גרופר, צילום שי הנסב 
וכעת בחברה מתרגשים לחשוף לראשונה את המשקאות הטעימים באריזה חדשה - פחיות!

הפחיות יצאו לשוק בשלושה טעמים שונים - תפוחחה (תפוח אננס), תפוזזה (תפוז דם ודומדמניות) ולימוננדה (לימון ליים).

כל המשקאות עשויים מפרי טבעי ואורגני והפחיות מגיעות בעיצובים קלילים וצעירים, ניתנות למיחזור ותואמות את ערכי המותג, נגישות כלכלית ופיזית לצרכן הישראלי, עבור אלטרנטיבה טעימה ובריאה הראשונה מסוגה בתחום וכמובן תוך שמירה על הסביבה!

היתרונות העיקריים של הפחיות:
קלות לשינוע, מתמחזרות לעד, ניתנות למכירה בכל מקום-ים, בריכה, אירועים, מכונות שתייה וכו', לפחית מחיר צרכני נגיש יותר.

מחיר לצרכן לפחית: 6.90-8.90 ש״ח

את המשקאות ניתן לרכוש ב: שופרסל, קרפור, מנטה (תחנות ״דלק״) , סו-גוד (תחנות ״סונול״), קפה ג׳ו, טיב טעם, am:pm, ניצת הדובדבן , סופר יודה, סטופ מרקט, סיטי מרקט ועוד מאות נקודות ברחבי הארץ.

פחיות גרופר, צילום שי הנסב
פקשוט פחיות גרופר, צילום שי הנסב 
על המשקה
גרופר, משקה פירות אורגני מוגז טעים ומרענן הינו משקה ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח, עשוי פירות אורגנים בלבד בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי. רק פרי, מים, גז וזהו. המשקה מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל ואלטרנטיבה בריאה וטבעית לחלוטין (כ-50% פרי) למי שצורך משקאות קלים ומוגזים, במציאות בה השוק נשלט ע״י חברות המשקאות הגדולות שמוכרות משקאות ממותקים, עתירי קלוריות וחומרים לא טבעיים.

האנשים שמאחורי המותג
חברת גרופר התחילה בצפון הרחוק בגליל העליון עם הרעיון להכניס רוח חדשה לשוק הישראלי וליצור משקה שמצד אחד יהיה קליל טעים ומתוק ומצד שני שיהיה גם 
בריא. 

גרופר - פרי- מים - גז וזהו!  צילום: נדיה היבא
גרופר - פרי- מים - גז וזהו!  צילום: נדיה היבא
ממש פרי-מים-גז וזהו! הם החליטו לוותר על קריירות מצליחות ובמשך שנתיים התמקדו בפיתוח המוצרים. הטעמים דוייקו ואוזנו, הופחתה כמות הקלוריות, ונבחרו בפינצטה חומרי הגלם הכי איכותיים בשוק.

ממש בתחילת הדרך הצטרף לחברה עפר שכטר כפרזנטור ושותף עסקי מלא, ויחד הם עשו שני סבבי גיוס מוצלחים (בהם גויסו מעל 7 מיליון ש״ח) וכיום המוצרים נמכרים באלפי נקודות ברחבי ישראל!

קרדיט לצילומים: שי הנסב - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא

יום ראשון, 18 באוגוסט 2024

חברת "מאמא מרי" מפנקת את המשפחה והחברים עם כיסונים במילוי בשרי או פרווה

ערב שישי, כשהכל כמעט מוכן לקראת השבת, האורחים בדרך, אני מעיפה מבט מהיר על הסירים עם מגוון המאכלים שהכנתי ומתלבטת עם עצמי (כמו תמיד) אם הכנתי מספיק אוכל לכולם, לקטנים וגם לגדולים ואם כל אורח ימצא את המנה שהוא אוהב. 

במבט מהיר במקפיא שבמקרר, נחו עיני על שקית הכיסונים במילוי בשר הודו של "מאמא מרי", מעולה חשבתי!!! 10 דקות מקסימום רבע שעה ויש לי עוד מנה מוכנה לשולחן השבת. 

תוך כדי הכנת מנת הכיסונים, נזכרתי בחינקאלי שאכלנו בהנאה רבה בטיול בגאורגייה. מסתבר  שהכיסונים  נמצאים בהרבה מטבחים ובכל אחד מהם נקראים בשמות שונים: יש שמכנים אותם ורניקי, קרפאלך, טורטנילי, רביולי, דושפרה, גוז'גוז'ה ועוד ועוד - כולם מתכוונים לאותה מעטפת בצק  הממולאת במלית שונה: בשרי, חלבי, מתוקה או מלוחה. דרכי ההכנה של כיסונים הן מגוונות וכוללות  אפייה, בישול,  אידוי  ואפשר גם בטיגון  במחבת  או  בשמן עמוק.

כיסונים של חברת מאמא מרי במילוי בשר הודו עם פלחי ארטישוק ברוטב עגבניות
צילום: נדיה היבא
חייבת לציין שהמנה קיבלה המון מחמאות וכולם גדולים וגם קטנים, התלהבו מהטעמים ומהשילוב  עם הארטישוק. לא נישאר אפילו כיסון אחד ליום שבת - הכל  חוסל עד תום. הבטחתי להכין עוד פעם בארוחת שישי הבאה שנהייה בריאים.

כיסונים של חברת מאמא מרי במילוי בשר הודו עם פלחי ארטישוק ברוטב עגבניות
צילום: נדיה היבא

מתכון  מהיר להכנת  כיסונים
המתכון באדיבות היבא נדיה

מצרכים:
1 שקית כיסונים במילוי בשר הודו של "מאמא מרי"
1 סיר עם מים רותחים ומעט מלח
1 קופסת רוטב עגבניות לקציצות
4-5 כפות שמן רגיל (לא זית)
1 שקית לבבות ארטישוק קפואים
3-4 שיני שום קצוצים
מלח, פלפל שחור, פפריקה אדומה מתוקה (אפר חריפה למי שאוהב)

הוראות הכנת הכיסונים
1. בסיר מרתיחים מים בכמות של פי ארבע מכמות הכיסונים עם מעט מלח.
2. ברגע שהמים רותחים (מבעבעים) להכניס את הכיסונים הקפואים למים, ולבחוש מידי פעם עד לרתיחה חוזרת של המים.
3. לאחר שהכיסונים צפים, להנמיך את האש ולהמשיך לבשל  על אש בינונית עוד 10-15 דקות.
4. להוציא מהמים את הכיסונים ולסנן.

במקביל - כדי לא לבזבז זמן - ארוחה מהירה אמרנו - מכינים את הרוטב במחבת עמוקה, או בסיר סוטג':

כיסונים של מאמא מרי בהרתחה במים ומלח. צילום: נדיה היבא
צילום: נדיה היבא
הוראות הכנת המנה:
1. לחמם את השמן בסוטג' או במחבת ולהוסיף את השום (להזהר לא לשרוף אותו כי הוא יהיה מר) להוסיף את התבלינים ואת רסק העגבניות, ולהוסיף כוס מים ולהביא לרתיחה.
2. את תחתיות הארטישוק שהפשירו, לחתוך לשמיניות, ולהוסיף לרוטב העגבניות, לבחוש היטב ולהביא לרתיחה. לבשל על אש בינונית עוד 10 דקות.
3. לרוטב העגבניות עם הארטישוק, להוסיף את הכיסונים המסוננים, לבחוש היטב עד שכל הכיסונים יהיו עטופים עם הרוטב ולבשל עוד 5 דקות.
4. אפשר להגיש עם פטרוזיליה או כוסברה קצוצה מעל. מי שלא אוהב, אפשר לוותר.

מאמא מרי - כיסונים במילוי בשר הודו ודובדבנים. צילום - מאמא מרי
חברת "מאמא מרי" (משנת 1993) מציעה לפנק את המשפחה והחברים עם כיסונים ביתיים מעולים במילוי בשרי או פרווה – מהם אפשר להכין מנות נהדרות וטעימות כמו למשל כיסונים במילוי בשר הודו, או כיסונים במילוי דובדבנים. הכיסונים, תוצרת כחול לבן, מבוססים על מתכונים מסורתיים יהודיים.

רבים מאיתנו טעמו אצל חברים, שכנים או בטיולים בארץ או בחו"ל כיסונים טעימים, ולא תמיד אנו יודעים שאפשר להשיגם בארץ, באיכות ביתית מעולה. אז למה שלא נגוון ונעשיר את רפרטואר המאכלים שאנו מכינים - עם אותם מטעמים?

אז במיוחד למי שלא מכיר (וכמובן, למי שכבר מכיר) – מצאנו עבורכם את החברה, בהא הידיעה, שתחזור ותפגיש את בלוטות הטעם שלכם עם זכרונות קולינאריים נהדרים – כולל זכרונות שתוכלו ליצור מהרגע שתכינו כיסונים במטבח הביתי שלכם.

כיסונים של חברת מאמא מרי במילוי בשר הודו עם פלחי ארטישוק ברוטב עגבניות
צילום: נדיה היבא

כיסונים של חברת מאמא מרי במילוי בשר הודו עם פלחי ארטישוק ברוטב עגבניות
צילום: נדיה היבא
ל"מאמא מרי" עשרות סוגים של כיסונים, כשרים וטעימים, במילוי בשרי או פרווה - נהדרים כמנה עיקרית, כתוספת או כקינוח. כיסונים הם מאכל חובק עולם, המהווה פיתרון זמין, מהיר ואיכותי לאוכל אמיתי. הכיסונים של "מאמא מרי" מתאימים למגוון קהלים, כולל טבעונים, צמחונים, שומרי כשרות, משפחות, פודיז ולכל מי שמתגעגע לבישוליה של סבתא...

הכנת הכיסונים קלה: 
להרתיח מים ולבשל מספר דקות, לפי ההוראות. לסנן ולהגיש לפי טעמכם. 
  • כיסונים בשריים - עם רוטב או תיבול אהוב, במרק, מטוגנים או כל מתכון אהוב אחר. 
  • כיסונים במילוי דובדבנים אפשר להגיש כקינוח פרווה או חלבי - עם רוטב מתוק, גלידת וניל, קצפת, אבקת סוכר ועוד.
המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות קרית ים.

כיסונים במילוי בשר הודו עם פלחי ארטישוק ברוטב עגבניות.
צילום: נדיה היבא
מחירים: 
כיסונים במילוי בשר: כ-29 ש"ח (משקל 800 גרם)
כיסונים במילוי דובדבנים: כ- 22 ש"ח (משקל 400 גרם)

להשיג ברשתות המזון ובמעדניות.

קרדיט לצילומים: מאמא מרי - התמונה מאושרת לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא 

יום שבת, 17 באוגוסט 2024

חברת אלוג'י פותחת אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח

כל מי שבונה בית פרטי או משפץ דירה, חושב על עיצוב ונראות המפתחים, הדלתות, החלונות היציאות לגינה, לגג או למרפסת, כי יש להם משקל כבד לעיצוב חלל הבית הפנימי וגם החיצוני. את המפתחים המכניסים אור טבעי ואוורור אל פנים החלל, ניתן לעצב בשלל דגמי חלונות היוצרים מראה נקי ומינימליסטי וחושפים את הנראות שבחוץ בדרך הטובה ביותר.

כיום יותר מתמיד מתכננים מפתחים ובוחרים חלונות כך שישלבו בהם טכנולוגיות חדשות, עיצובים מתקדמים ונוחים לשימוש וגם משלבים טרנדים עולמיים והכל כמובן בהתאם לצרכים ודרישות הלקוח.

חברת אלוג'י בבעלות משפחת בקשי העוסקת בפיתוח מערכות חלונות ופועלת בתחומה מעל לחמישה עשורים, פתחה אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח בהשקעה של 2 מיליון ש"ח בעיצובו של האדריכל שלומי לוין. 

המותג אלוג'י יחד עם המותגים פניציה זכוכית וטכניקה הפועלת בתחום הפרזול, מהווים יחד את קבוצת גולד המתמחה בתכנון, פיתוח, ייצור ועיבוד פרופילי אלומיניום, מערכות אלומיניום, זכוכית ומוצרים נלווים המיועדים למגוון רחב של תעשיות בשוק המקומי ובשווקים בינלאומיים.

הרעיון מאחורי הקונספט העיצובי של אולם התצוגה שעוצב על ידי האדריכל שלומי לוין הוא להציג כמה שיותר חלונות באופן מקורי ולמקסם את החלל הנתון . החלונות הועמדו כפרי סטנדינג בחלל האולם, מנותקים לחלוטין מן הקירות כשהם גלויים ומעוגנים לרצפה. בדרך זו הצליח שלומי לוין להעניק לאולם תחושה של endless ושל אולם תצוגה רחב מידות.

תמונה עדכנית מערכת הזזה מינימל דגם לומינייז מבית אלוגי
באולם התצוגה החדש מוצגים מיטב החידושים בתחום וביניהם:

LUMINIZE-מערכת הזזה מינימל
הדרישה ההולכת וגוברת לכמה שיותר זכוכית ללא כל הפרעה ובפרופיל מינימליסטי, הביאה את החברה לפתח מערכת מינימל- מערכת הזזה , בפרופיל צר במיוחד, המתאימה ליישום במפתחים גדולים של עד 4 מטר גובה. זוהי מערכת חלונות המשולבת במפתח בהתקנה סמויה של פרופיל המסגרת והמסילות. המערכת משלבת עיצוב, פונקציונאליות ונוחות, מאפשרת הנעה קלה של הכנפיים למרות משקלן הכבד, עמידות משופרת של המסילות בשל היותן סמויות ועיצוב יוקרתי המעצים את הנוף הפנורמי הנכנס לתוך הבית.

BREEZE
מערכת הצללה חדשה ובלעדית העשויה מרפפות מעוצבות שנעות על גבי מסילה חיצונית לחלון. מעבר לפן העיצובי של הרפפות יש למערכת יתרונות רבים:

המערכת מאפשרת מגוון אפשרויות עיצוביות הבאות לידי ביטוי בבחירה בין שלבים מאונכים או מאוזנים וזאת בהתאם לדרישה ולצורך.

כמו כן מאפשרת וורסטיליות ססגונית,כאשר ניתן לבחור גוונים ממניפות צבעים שונות כמו גווני עץ או מניפת צבעים מגוונת ולשלב בין גוון השלבים לבין גוון המסגרת.

המערכת משדרגת את העיצוב החיצוני של המבנה, אידיאלית לפרויקטים של שימור ולבעלי בתים המעוניינים להתהדר בהצללה לא סטנדרטית שמתפקדת למעשה גם כמעין חיפוי חיצוני.

חשוב לציין שמשקל הכנף המקסימלי הוא 120 ק"ג.

SKINNY
סדרת חלונות בפתיחת הזזה וציר למפתחים בינוניים בקווים ישרים ובעיצוב נקי וצר.הסדרה מתאימה לבתים בסגנון עכשווי, כפרי או תעשייתי.

הסדרה מציעה חלונות במיגוון פתיחות: ציר,קיפ, דרייקיפ או הזזה.היא גם מאופיינת ברמת איטום גבוהה וזאת באמצעות אטם מרכזי. בנוסף ניתן לשלב מגוון חלוקות באמצעות פרופיל צר המודבק על גבי הזכוכית.

SLIM
מערכת הזזה בפרופיל צר, המתאימה למפתחים גדולים, שמשרתת היטב את הרעיון של כמה פחות אלומיניום וכמה שיותר נוף. המערכת בעלת רמת גימור גבוהה,הבאה לידי ביטוי בהנעה קלילה של כנפי החלון על גבי המסילות, בעיצוב וטכנולוגיה מתקדמת ובמנגנון נעילה סיבובי נסתר מהעין, המשתלב באופן אידיאלי עם הפרופיל הצר ומאפשר בכך מראה של מינימליזם עיצובי ואלגנטי.

צילום: דנה גביש
HORIZON S
הגרסה החדשה וצרת הפרופיל של מערכת הרם הזז שהינה בעצם הפתרון האולטימטיבי לפתיחה קלה של ויטרינות ענק באזורים בהם מזג האוויר מאתגר כמו מקום בו רוחות חזקות, קרבה לים ובאזורים גבוהים.

פתיחת הכנף נעשית באמצעות מנגנון ייחודי שמרים את הכנף ובכך מתאפשרת הנעה קלה של הכנף, למרות משקלה הכבד.

המערכת הינה ברמת עמידות גבוהה וזאת באמצעות מסילות עם פסי נירוסטה וכן עם רמת איטום ובידוד אקוסטי גבוהה במיוחד.

קרדיט לצילום: חברת אלוג'י - אישור שימוש בתמונה ללא תמורה

יום שלישי, 13 באוגוסט 2024

מתכון להכנת רצועות עוף מן הצומח בקארי תאילנדי

מותג תחליפי הבשר, עוף ודגים INSDEAT, מבית עוף הגליל, מגיש מתכון קליל ומזין של רצועות עוף מן הצומח בקארי תאילנדי. 

המנה קלה להכנה, עשירה בטעמים מהמזרח, צמחונית ומתאימה גם לטבעונים. מנה נפלאה וטעימה במיוחד, המתאימה כארוחת צהריים או ערב מזינה, רק להפשיר, להקפיץ וליהנות. 

נבחרת המוצרים של INSDEAT כוללת 11 מוצרים טבעוניים, איכותיים וכשרים, שהותאמו במיוחד לחיך הישראל. המוצרים הינם מרכיבים טבעיים, ללא רכיבים מהונדסים גנטית, עשירים בחלבון וחלקם ללא גלוטן, המיועדים לבישול והגשה.

רצועות עוף מן הצומח בקארי תאילנדי של INSTEAD צילום הדס ניצן
רצועות עוף מן הצומח בקארי תאילנדי צילום הדס ניצן
מצרכים (לכ-1-2 מנות):
1 חבילת רצועות עוף מן הצומח INSTEAD
1 כף שמן קוקוס
1/2 בצל לבן חתוך לרצועות
1/2 פלפל אדום חתוך לרצועות
1/2 פלפל צהוב חתוך לרצועות
1 גבעול סלרי חתוך למקלות
3 שיני שום פרוסות
1 כף מחית קארי תאילנדית (אדומה)
1 פחית קרם קוקוס
קורט מלח
4-5 עלי כוסברה
4-5 עלי בזיליקום

להגשה (אופציונלי): 1 כוס אורז לבן מבושל, 1/2 לימון ליים

אינסטד מגישה מתכון לרצועות עוף מן הצומח בקארי תאילנדי צילום הדס ניצן
אופן ההכנה:

1. מחממים ווק לחום גבוה, שמים כף שמן קוקוס ומקפיצים את הירקות – בצל, פלפל אדום, פלפל צהוב, סלרי ושום.

2. מוסיפים את רצועות העוף מן הצומח לאחר הפשרה ומקפיצים לחימום יחד עם הירקות.

3. מוסיפים כף מחית קארי ומערבבים.

4. מוסיפים את קרם הקוקוס, מרתיחים ומבשלים למשך מספר דקות.

5. מוזגים את המנה לצלחת הגשה, מפזרים מעל עלי כוסברה ובזיליקום טריים ומגישים. מומלץ להגיש עם לימון ליים ואורז לבן.

קרדיט לצילומים:  הדס ניצן - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה.

יום שני, 5 באוגוסט 2024

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק"

 עם מיונז וחרדל או עם חומוס וסחוג? עם עגבניה או בלי? בבגט, בפיתה, בלחמניה או בצלחת עם ירקות וחמוצים ליד? בסופו של דבר הוחלט שמכינים הכל מהכל וכל אחד יבחר את מה  ואיך שהוא אוהב!!!

הויכוח הסוער היה סביב הכנת ארוחה של אחר הצהרים עם סלמה בסגנון איטלקי נהדר, ופסטרמה מחזה בקר שחצי מהאריזה חוסלה עוד הרבה לפני הכנת הארוחה.

איך אתם אוהבים את הכריך שלכם??

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק"
פסטרמה  מחזה בקר עם ירקות, ממרח מיונז בחצי בגט. צילום:  נדיה היבא

פסטרמה מחזה בקר עם ממרח חומוס וסחוג בפיתה.
צילום: נדיה היבא
למי שטרם יודע: חברת יחיעם  יצרנית מוצרי הבשר משיקה מוצרים חדשים והם כבר על מדף ובכך הרחיבה את סדרת "דק-דק". שני המוצרים החדשים בסדרה הם: דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר. 

מדובר בסלמי בסגנון איטלקי פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם בשרני, נהדר להכנת כריך מושחת וטעים, ופסטרמה חזה בקר פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם עדין וקטיפתי, נהדרת להכנת כריך טעים ועסיסי. 

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק". צילום: נדיה היבא
חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק". צילום: נדיה היבא
המוצרים ללא גלוטן, מכילים כ-14-15% חלבון ומשווקים באריזות נוחות של 120 גרם עם פתיחה וסגירה רב פעמית. זהירות!! אין סיכוי שהאריזה לא תחוסל עם פתיחתה!

סדרת דק-דק של יחיעם כוללת שלושה מוצרים בהם: דק-דק פסטרמה בדבש, דק-דק פסטרמה של פעם ודק-דק פסטרמה ברביקיו, אליהם מצטרפים שני המוצרים החדשים. 

הסדרה מתאפיינת בפריסה דקה מאוד של הנתחים (כחצי מ"מ), מה שמעניק לנקניקים ולכריכים המיוצרים מהם מרקם וטעם מיוחדים וטעימים. כל מוצרי הסדרה מושקים במיתוג חדש, המבטא את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים בצל ההרים הירוקים והנוף הגלילי של יחיעם.

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק". צילום: נדיה היבא
מה חסר לדעתכם בכריך??  צילום: נדיה היבא
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, "אנו שמחים לבשר על החדרת שני מוצרים חדשים ומרעננים בסדרת "דק דק" בעיצוב חדש ומושך ובאיכות משופרת. סדרת דק-דק אהובה מאוד על הקהל הישראלי, ולאור הביקוש הגבוה החלטנו להרחיב את המגוון ולצרף לסדרה שני מוצרים חדשים בטעמים נהדרים".

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-14.90 ₪ לאריזת 120 גרם.
להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

קרדיט לצילומים: נדיה היבא 

יום ראשון, 4 באוגוסט 2024

הכוח המרפא של הטבע: מינרלים וצמחי מרפא בטיפוח העור

בעולם הטיפוח והקוסמטיקה המודרני, יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים טבעיות ובריאות לטפח את עורם. בין הפתרונות המובילים נמצאים צמחי המרפא והמינרלים הייחודיים של ים המלח, הידועים בתכונותיהם הבריאותיות. שילוב המרכיבים הטבעיים הללו במוצרי טיפוח הופך אותם לא רק ליעילים יותר, אלא גם לבחירה בריאה וטבעית יותר עבור העור.

כוהנת הביוטי אלונה שכטר, העומדת בראש מותג טיפוח המבוסס על צמחי מרפא ומינרלים, מסבירה: "הכוח המרפא של צמחים כמו אלוורה וקמומיל, יחד עם המינרלים העשירים מים המלח, מציעים מגוון רחב של יתרונות, מה שהופך אותם למרכיבים אידיאליים בטיפוח העור היומיומי."

צמחי מרפא אלונה שכטר. צילום PIXBAY 
צמחי מרפא אלונה שכטר. צילום PIXBAY 
מניעת גירויים ותגובות אלרגיות:  מוצרי טיפוח המכילים פחות כימיקלים ומרכיבים מלאכותיים, מפחיתים את הסיכון לגירויים ותגובות אלרגיות. זהו יתרון משמעותי במיוחד עבור אנשים עם עור רגיש.

נוגדי חמצון:  מרכיבים טבעיים רבים, כגון צמחי מרפא, עשירים בנוגדי חמצון. נוגדי חמצון אלו מסייעים בהגנה על העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים, המונעים הזדקנות מוקדמת ומפחיתים הופעת קמטים וקווי ביטוי.

הזנה ולחות:  מרכיבים טבעיים כמו שמנים טבעיים ומינרלים מספקים הזנה ולחות עמוקה לעור. מינרלים מים המלח, לדוגמה, מסייעים בשמירה על רמת לחות מאוזנת בעור ומשפרים את גמישותו.

תכונות אנטי דלקתיות:  צמחי מרפא רבים ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, המסייעות בהפחתת דלקות ואדמומיות בעור. זה חשוב במיוחד לטיפול במצבים כמו אקנה ופסוריאזיס.

שמן ויטמינים להפחתת קמטוטים בעור הפנים מבית אלונה שכטר, 119 שח במקום 249 שח,
להשיג ב- www.alonashechter.com, אורי גרון 
ערכות מתנה מבית אלונה שכטר, החל מ- 94 שח,
להשיג ב- www.alonashechter.com, אורי גרון 
צמחי מרפא ומינרלים מן הצומח והטבע: יתרונות ושימושים

מור ולבונה : שני צמחים מקראיים עם היסטוריה ארוכה של שימוש רפואי ורוחני. המור ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והאנטי בקטריאליות, ומשמש לעיתים קרובות בטיפול בפצעים ובעור פגום. הלבונה מכילה תכונות מחטאות ונוגדות דלקת, והיא נפוצה בשימוש בטיפוח העור למניעת קמטים ושמירה על גמישות העור.

אלוורה: צמח האלוורה ידוע בתכונות הריפוי וההרגעה שלו. הוא מסייע בהפחתת אדמומיות וגירויים, ומעניק לחות לעור יבש וסדוק.

קמומיל:  צמח בעל סגולות מרפא רבות. הוא ידוע בעיקר בזכות תכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות. השימוש בקמומיל בטיפוח העור מסייע בהרגעת גירויים, הפחתת אדמומיות, וטיפול בעור רגיש ומגורה. תה קמומיל יכול להילקח גם בשתייה להרגעה כללית של הגוף והנפש.

תה ירוק:  מכיל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון, במיוחד פוליפנולים, המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי השמש ורדיקלים חופשיים. הוא גם בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, מה שהופך אותו למועיל בטיפול באקנה ושמירה על עור בריא. תה ירוק משמש גם בשתייה כממריץ קל ובריא הודות לתכולת הקפאין הנמוכה שבו.

כוהנת הביוטי אלונה שכטר, צלם רון קובי 
לבנדר:  צמח מרפא הידוע בעיקר בתכונותיו המרגיעות. שמן לבנדר משמש לעיתים קרובות בארומתרפיה להפחתת מתח וחרדה, וגם בטיפוח העור בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטי בקטריאליות. הוא מסייע באיזון עור שומני, הפחתת אקנה והרגעת עור מגורה.

מינרלים מים המלח:  הם מרכיב טבעי ייחודי עם יתרונות רבים לעור. בין המינרלים החשובים ניתן למצוא מגנזיום, נתרן ואשלגן. מינרלים אלו מסייעים בשיפור הלחות והאלסטיות של העור, מנקים עמוק את הנקבוביות ומפחיתים תופעות עור כמו אקנה ופסוריאזיס. הם גם מסייעים בהרגעת גירויים ובשיפור בריאות העור הכללית.

https://www.alonashechter.com/

קרדיט לצילומים: רון קובי, אורי גרון, PIXBAY - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

בית האופנה GOLBARY משיק לרגל ט"ו באב קולקציית קפסולה בהשראת יום האהבה

 בית האופנה GOLBARY משיק לרגל ט"ו באב, קולקציית קפסולה שעוצבה בהשראת חג האהבה, עם דגש על הצבע האדום הלוהט וגווניו השונים, טרנד שכבש את הקיץ בסערה בכל פרמיירה, אירוע ובקרב הפאשיסטיות ברשת.

הקולקציה החדשה מציעה מגוון רחב של פריטים אופנתיים ונועזים, המשלבים את גוון האהבה עם עיצובים עכשוויים ומרעננים, המתמקדים בגוון החם של העונה: אדום דובדבן, המגיע בוורסיות שונות.

גולברי משיקה את קולקציית טו באב צילום שי יחזקאל
גולברי משיקה את קולקציית טו באב צילום שי יחזקאל 
גולברי משיקה את קולקציית טו באב צילום שי יחזקאל 
גולברי משיקה את קולקציית טו באב צילום שי יחזקאל
הפריטים בקולקציה מציעים מגוון אפשרויות לכל חגיגה, עבור כל אישה, בין אם היא מתכננת דייט על הבר, או ערב רומנטי בבית, או יציאה עם חברים למסעדה. 

בין הפרטים הבולטים: אוברול אדום בגזרת ניקי עם קשירת מותן, שמלת מקסי מחטבת עם קיפולים ושסע קטן, שמלת מילנו באורך ברך עם ג'קט תואם, ווסטים אדומים עם עיטורים המקשטים את הבגד, ווסטים קלאסיים המשלבים כפתורי יהלומים או רכיסה אלכסונית, חולצות נשיות - עם פתחים מעניינים, גינסים בגזרות– שניתן לשלב לכל הופעה, ז'קטים ועליוניות מעוצבים ומחמיאים לכל גזרה , ועוד ועוד.

להשלמת הטוטלוק מציעה רשת גולברי ליין של תיקי ערב קטנים ומעוצבים בגוונים רכים להשלמת כל לוק.

גולברי משיקה את קולקציית טו באב צילום שי יחזקאל 

גולברי משיקה את קולקציית טו באב צילום שי יחזקאל 

גולברי משיקה את קולקציית טו באב צילום שי יחזקאל
הקולקציה החדשה תהיה זמינה בכל חנויות הרשת ובאתר האונליין החל מחודש אוגוסט.

מחירים לצרכן:
שמלות החל מ 199.90 ₪
אוברולים החל מ 399.90 ₪
וסטים החל מ 249.90 ₪
זקטיםהחל מ 199.90 ₪
ג'ינסים החל מ –199.90 ₪
חולצות החל מ –99.90 ₪
תיקי ערב החל מ 149.90 ₪

קרדיט לצילומים:  שי יחזקאל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום שבת, 3 באוגוסט 2024

חוזרים לבית הספר עם בקבוקים תרמיים איכותיים בעיצובים מדליקים

מתארגנים כבר לחזרה לבית הספר, למסגרות ולגנים? קניתם או השלמתם ציוד חסר?
אצלנו הנכד הגדול נוהג ללכת לבית הספר עם קופסת אוכל צבעונית שנסגרת היטב, ובקבוק מים איכותי שנסגר הרמטית, (שלא ישפכו המים בתיק) , ויחד עם זאת שנפתח גם בקלות, שאותו מחליפים לעיתים קרובות כי הוא הולך לאיבוד או כי הגיע הזמן לחדש את בקבוק המים. גם לקטנים שהולכים למסגרות יש בקבוקי מים איכותיים וצבעוניים שהולכים איתם לכל מקום. 

השנה, רגע לפני שחוזרים לבית הספר ומתחדשים בציוד חדש, רוצה לשתף אתכם כי מותג כלי הבישול והאפייה המוביל סולתם מציע לכבוד החזרה למסגרות קולקציית בקבוקי שתייה תרמיים איכותיים וסופר מעוצבים, הזמינים בשלל דוגמאות, צבעים ופרינטים מדליקים. אלו מתאימים הן לילדים והן למבוגרים ומאפשרים לקחת משקאות קרים או חמים מחוץ לבית לעבודה וללימודים.

בקבוקים תרמיים מנירוסטה 600 מל בעיצוב פרחוני מבית סולתם, 84.50 שח במקום 169 שח ליחידה,
להשיג סניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם 

בקבוק תרמי 600 מל  מבית סולתם, 64.5 שח במקום 129 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, יחצ חול 
הבקבוקים התרמיים העשויים נירוסטה איכותית בעלת דפנות מבודדות חום וקור, השומרת על טמפרטורת המשקה יציבה ללא קשר לתנאי חוץ ובכל מזג אוויר לאורך שעות ארוכות. 

הבקבוקים מצוידים בפקק אוטם מתברג ובידית או שרוך מובנים, בהתאם לדגם, המאפשרים נשיאה ואחיזה נוחים. הבקבוקים המתכתיים עמידים במיוחד בזעזועים וחבטות ומגיעים במגוון רחב של הדפסים מדליקים לבחירה שעושים חשק לשתות. 

בין דגמי הבקבוקים תוכלו למצוא בעיצוב ג'ינסים, פרחים, עלים טרופיים, קומופלאז' צבאי ובשלל צבעים מונוכרומטיים יפים. 

בקבוק תרמי 600 מל דמוי ג'ינס מבית סולתם, 84.5 שח במקום 169 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, יחצ חול
ניתן להשיג בנפחים של 500-650 מ"ל. 
טווח המחירים:  64.50- 84.50 שקלים לבקבוק.

קרדיט לצילומים: אסף אמברם, יח"צ חו"ל- התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה 

דיירי "פאלאס להבים" מתאמנים בצ'י קונג שמחזקות את זרימות האנרגיה בגוף

דיירי בית דיור המוגן "פאלאס להבים" מתאמנים בצ'י קונג שיטות תנועה שמחזקות זרימות האנרגיה בגוף שמקורן מסין!

כ-200 דיירים מבית דיור המוגן "פאלאס להבים" מקבוצת עזריאלי יצאו לפעילות חברתית (מועדון ארוחת ערב) בפארק נחל ב"ש למגוון של פעילויות וסיורים.

אחד הפעילויות המרכזיות הייתה פעילות צ'י קונג לימוד שיטות תנועה שמקורן מסין ומטרתם לחזק את זרימת אנרגיות הצ'י בגוף.

דיירי  "פאלאס להבים" מתאמנים בצ'י קונג שמחזקות את זרימות האנרגיה בגוף .
קרדיט לצילום: יח"צ "פאלאס להבים"
מאז שפרץ הצ'י קונג את גבולתה של סין הוא צובר פופולריות ונחשב לחלק בלתי נפרד מעולם הרפואה המשלימה.

האירוע החברתי בפארק נחל ב"ש כלל גם הפנינג, ריקודים, סיור בגשר הטורקי וכמובן ארוחות ערב טעימה .

סלעית ברדה החרמוני מנהלת התרבות בפאלאס להבים: "האירוע בפארק נחל ב"ש הינו חלק מקונספט של פעילות דיירי הבית לגיבוש חברתי" .

קרדיט לצילום:  יח"צ פאלאס להבים. התמונה מאושרת לפרסום ללא תשלום

חברת פרומדיקס משיקה את REZENERATE ו- CIRCADIA לטיפול וטיפוח עור הפנים

חברת פרומדיקס המתמחה בשיפור והחדרת תכשירי קוסמטיקה מקצועיים וטכנולוגיות מתקדמות לתחום טיפול ולטיפוח עור הפנים, משיקה את REZENERATE ו- CIRCADIA מארה"ב, המתמחה במזוטרפיה ובעלת הפטנט הייחודי לטיפוח העור והחדרת חומרים פעילים.

מדובר בעולם חדש של טיפוח העור עם עט Rezenerate Nano Facial המאפשר יעילות טיפול הגבוהה פי 3-5!!  כאמור בזכות טכנולוגיה מתקדמת להחדרת חומרים פעילים.

הטיפול באמצעות –Rezenerate NanoFacial אינו פולשני, אינו כרוך בזמן החלמה, והוא נטול כאבים, מה שהופך אותו לאטרקטיבי עבור אלה המחפשים שיפור עדין אך יעיל לטיפוח העור.



למכשיר WandPro יש קצה דמוי פירמידות בגודל נאנו שרוטטות בעדינות ומשעות את פונקציית המחסום העורי למשך 15 עד 20 דקות – דבר שהופך את עור הלקוחות ל"ספוג" קליט במיוחד שסופג את חומרי ההזנה, הלחות והטיפוח הדרושים.

אפקט עירוי זה, מאפשר לקוסמטיקאיות לספק תוצאות מעולות ללקוחותיהן בפרק זמן קצר יותר ללא אי נוחות או זמן החלמה.

מוצרי מותג טיפוח העור המקצועי Circadia. צילום: נדיה היבא



CIRCADIA
מוצרי מותג טיפוח העור המקצועי Circadia מבוססים על המקצבים הטבעיים של העור ושאר מערכות הגוף.
כרונוביולוגיה = הביולוגיה של הזמן, מבוססת על עקרונות של הגנה על העור מפני נזקים במהלך היום, ותיקונם במהלך השינה, זו האג'נדה העיקרית של המותג.

הפורמולות של Circadia משלבות צמחים טהורים, טכנולוגיית תאי גזע, ויטמינים מהדור החדש ופיתוח פפטידים חדשניים להשגת בריאות ויופי מקסימליים בעור.

 קולקציית Circadia מציעה אפשרויות טיפול ייחודיות כגון: חלופות לפילינג כימי, מערכות החדרת חומרים חדשניות לעור וטכנולוגיית רכיבים מוגנת בפטנט הבלעדית ל-Circadia שמביאות לתוצאות מוכחות ונראות לעין.

חברת פרומדיקס הינה היבואן הרשמי והבלעדי בישראל של קולקציית מוצרי Circadia .

קרדיט לצילומים: יח"צ חברת פרומדיקס - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא 

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...