יום שני, 5 באוגוסט 2024

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק"

 עם מיונז וחרדל או עם חומוס וסחוג? עם עגבניה או בלי? בבגט, בפיתה, בלחמניה או בצלחת עם ירקות וחמוצים ליד? בסופו של דבר הוחלט שמכינים הכל מהכל וכל אחד יבחר את מה  ואיך שהוא אוהב!!!

הויכוח הסוער היה סביב הכנת ארוחה של אחר הצהרים עם סלמה בסגנון איטלקי נהדר, ופסטרמה מחזה בקר שחצי מהאריזה חוסלה עוד הרבה לפני הכנת הארוחה.

איך אתם אוהבים את הכריך שלכם??

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק"
פסטרמה  מחזה בקר עם ירקות, ממרח מיונז בחצי בגט. צילום:  נדיה היבא

פסטרמה מחזה בקר עם ממרח חומוס וסחוג בפיתה.
צילום: נדיה היבא
למי שטרם יודע: חברת יחיעם  יצרנית מוצרי הבשר משיקה מוצרים חדשים והם כבר על מדף ובכך הרחיבה את סדרת "דק-דק". שני המוצרים החדשים בסדרה הם: דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר. 

מדובר בסלמי בסגנון איטלקי פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם בשרני, נהדר להכנת כריך מושחת וטעים, ופסטרמה חזה בקר פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם עדין וקטיפתי, נהדרת להכנת כריך טעים ועסיסי. 

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק". צילום: נדיה היבא
חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק". צילום: נדיה היבא
המוצרים ללא גלוטן, מכילים כ-14-15% חלבון ומשווקים באריזות נוחות של 120 גרם עם פתיחה וסגירה רב פעמית. זהירות!! אין סיכוי שהאריזה לא תחוסל עם פתיחתה!

סדרת דק-דק של יחיעם כוללת שלושה מוצרים בהם: דק-דק פסטרמה בדבש, דק-דק פסטרמה של פעם ודק-דק פסטרמה ברביקיו, אליהם מצטרפים שני המוצרים החדשים. 

הסדרה מתאפיינת בפריסה דקה מאוד של הנתחים (כחצי מ"מ), מה שמעניק לנקניקים ולכריכים המיוצרים מהם מרקם וטעם מיוחדים וטעימים. כל מוצרי הסדרה מושקים במיתוג חדש, המבטא את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים בצל ההרים הירוקים והנוף הגלילי של יחיעם.

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק". צילום: נדיה היבא
מה חסר לדעתכם בכריך??  צילום: נדיה היבא
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, "אנו שמחים לבשר על החדרת שני מוצרים חדשים ומרעננים בסדרת "דק דק" בעיצוב חדש ומושך ובאיכות משופרת. סדרת דק-דק אהובה מאוד על הקהל הישראלי, ולאור הביקוש הגבוה החלטנו להרחיב את המגוון ולצרף לסדרה שני מוצרים חדשים בטעמים נהדרים".

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-14.90 ₪ לאריזת 120 גרם.
להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

קרדיט לצילומים: נדיה היבא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...