יום שבת, 3 באוגוסט 2024

חברת פרומדיקס משיקה את REZENERATE ו- CIRCADIA לטיפול וטיפוח עור הפנים

חברת פרומדיקס המתמחה בשיפור והחדרת תכשירי קוסמטיקה מקצועיים וטכנולוגיות מתקדמות לתחום טיפול ולטיפוח עור הפנים, משיקה את REZENERATE ו- CIRCADIA מארה"ב, המתמחה במזוטרפיה ובעלת הפטנט הייחודי לטיפוח העור והחדרת חומרים פעילים.

מדובר בעולם חדש של טיפוח העור עם עט Rezenerate Nano Facial המאפשר יעילות טיפול הגבוהה פי 3-5!!  כאמור בזכות טכנולוגיה מתקדמת להחדרת חומרים פעילים.

הטיפול באמצעות –Rezenerate NanoFacial אינו פולשני, אינו כרוך בזמן החלמה, והוא נטול כאבים, מה שהופך אותו לאטרקטיבי עבור אלה המחפשים שיפור עדין אך יעיל לטיפוח העור.



למכשיר WandPro יש קצה דמוי פירמידות בגודל נאנו שרוטטות בעדינות ומשעות את פונקציית המחסום העורי למשך 15 עד 20 דקות – דבר שהופך את עור הלקוחות ל"ספוג" קליט במיוחד שסופג את חומרי ההזנה, הלחות והטיפוח הדרושים.

אפקט עירוי זה, מאפשר לקוסמטיקאיות לספק תוצאות מעולות ללקוחותיהן בפרק זמן קצר יותר ללא אי נוחות או זמן החלמה.

מוצרי מותג טיפוח העור המקצועי Circadia. צילום: נדיה היבא



CIRCADIA
מוצרי מותג טיפוח העור המקצועי Circadia מבוססים על המקצבים הטבעיים של העור ושאר מערכות הגוף.
כרונוביולוגיה = הביולוגיה של הזמן, מבוססת על עקרונות של הגנה על העור מפני נזקים במהלך היום, ותיקונם במהלך השינה, זו האג'נדה העיקרית של המותג.

הפורמולות של Circadia משלבות צמחים טהורים, טכנולוגיית תאי גזע, ויטמינים מהדור החדש ופיתוח פפטידים חדשניים להשגת בריאות ויופי מקסימליים בעור.

 קולקציית Circadia מציעה אפשרויות טיפול ייחודיות כגון: חלופות לפילינג כימי, מערכות החדרת חומרים חדשניות לעור וטכנולוגיית רכיבים מוגנת בפטנט הבלעדית ל-Circadia שמביאות לתוצאות מוכחות ונראות לעין.

חברת פרומדיקס הינה היבואן הרשמי והבלעדי בישראל של קולקציית מוצרי Circadia .

קרדיט לצילומים: יח"צ חברת פרומדיקס - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...