יום שישי, 23 באוגוסט 2024

גרופר - פרי- מים - גז וזהו!

בשורה משמחת לאוהבי משקאות מוגזים - על המדפים תוכלו למצוא את הלהיט של הקיץ וגם של החורף - סדרת מוצרים חדשה של משקאות קלים מוגזים וטעימים עשויים מפרי טבעי ואורגני של חברת גרופר, והפעם גם בפחיות ידידותיות לסביבה. 

המשקאות  בטעמים שונים הולכים נהדר עם קוביות קרח וממליצה בחום להכין מהם קוקטיילים אלכוהוליים בטעמים שאוהבים - בטוחה שהאורחים שלכם התפעלו מהטעמים.

פחיות גרופר, צילום שי הנסב 
עם פרוץ המלחמה, נאלצו בעלי ״גרופר״ לירון קופר ויובל גרודק , תושבי קו העימות בגליל העליון, לעזוב את הבתים שלהם, את המשרדים ולמצוא פתרונות רבים שעד היום מהווים אתגרים לא קטנים בהתנהלות. למרות זאת הם הצליחו למצוא פתרונות כמו שינוע והוצאת הסחורה מאזור הסכנה, מציאת מחסן חלופי להפצה והם הצליחו אפילו לשמר את משלוחי המוצרים ללקוחות הפרטיים.

יחד עם כל הקשיים שנוצרו בעקבות המלחמה, ב״גרופר״ שקמה במטרה להנגיש צריכה בריאה יותר של משקאות קלים מוגזים עובדים קשה מתמיד, בכדי להמשיך לצמוח לעוד מקומות חדשים ולפתח עוד מוצרים. לחברה גם  מוצר חדש - "ליש" - חטיפי פירות  בטעמים שונים שעשויים מ-100% רכיבי פרי עם מרקם רך שמתאים גם לילדים, שאותם ניתן למצוא ב-4 טעמים: מנגו, תות, אבטיח וגזר אוכמניות בקרוב ב-2 טעמים נוספים.

פחיות גרופר, צילום שי הנסב 
וכעת בחברה מתרגשים לחשוף לראשונה את המשקאות הטעימים באריזה חדשה - פחיות!

הפחיות יצאו לשוק בשלושה טעמים שונים - תפוחחה (תפוח אננס), תפוזזה (תפוז דם ודומדמניות) ולימוננדה (לימון ליים).

כל המשקאות עשויים מפרי טבעי ואורגני והפחיות מגיעות בעיצובים קלילים וצעירים, ניתנות למיחזור ותואמות את ערכי המותג, נגישות כלכלית ופיזית לצרכן הישראלי, עבור אלטרנטיבה טעימה ובריאה הראשונה מסוגה בתחום וכמובן תוך שמירה על הסביבה!

היתרונות העיקריים של הפחיות:
קלות לשינוע, מתמחזרות לעד, ניתנות למכירה בכל מקום-ים, בריכה, אירועים, מכונות שתייה וכו', לפחית מחיר צרכני נגיש יותר.

מחיר לצרכן לפחית: 6.90-8.90 ש״ח

את המשקאות ניתן לרכוש ב: שופרסל, קרפור, מנטה (תחנות ״דלק״) , סו-גוד (תחנות ״סונול״), קפה ג׳ו, טיב טעם, am:pm, ניצת הדובדבן , סופר יודה, סטופ מרקט, סיטי מרקט ועוד מאות נקודות ברחבי הארץ.

פחיות גרופר, צילום שי הנסב
פקשוט פחיות גרופר, צילום שי הנסב 
על המשקה
גרופר, משקה פירות אורגני מוגז טעים ומרענן הינו משקה ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח, עשוי פירות אורגנים בלבד בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי. רק פרי, מים, גז וזהו. המשקה מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל ואלטרנטיבה בריאה וטבעית לחלוטין (כ-50% פרי) למי שצורך משקאות קלים ומוגזים, במציאות בה השוק נשלט ע״י חברות המשקאות הגדולות שמוכרות משקאות ממותקים, עתירי קלוריות וחומרים לא טבעיים.

האנשים שמאחורי המותג
חברת גרופר התחילה בצפון הרחוק בגליל העליון עם הרעיון להכניס רוח חדשה לשוק הישראלי וליצור משקה שמצד אחד יהיה קליל טעים ומתוק ומצד שני שיהיה גם 
בריא. 

גרופר - פרי- מים - גז וזהו!  צילום: נדיה היבא
גרופר - פרי- מים - גז וזהו!  צילום: נדיה היבא
ממש פרי-מים-גז וזהו! הם החליטו לוותר על קריירות מצליחות ובמשך שנתיים התמקדו בפיתוח המוצרים. הטעמים דוייקו ואוזנו, הופחתה כמות הקלוריות, ונבחרו בפינצטה חומרי הגלם הכי איכותיים בשוק.

ממש בתחילת הדרך הצטרף לחברה עפר שכטר כפרזנטור ושותף עסקי מלא, ויחד הם עשו שני סבבי גיוס מוצלחים (בהם גויסו מעל 7 מיליון ש״ח) וכיום המוצרים נמכרים באלפי נקודות ברחבי ישראל!

קרדיט לצילומים: שי הנסב - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...