יום רביעי, 16 בפברואר 2022

חברת "מעדני יחיעם" משיקה סלמי פפרוני-נקניק חדש בסגנון איטלקי

בשורה משמחת לאוהבי הנקניקים היבשים!!! 
מוצר חדש בליין הנקניקים היבשים של "מעדני יחיעם" - נקניק סלמי מעושן בסגנון איטלקי, ללא גלוטן, מיוצר מתערובת בשרים של הודו ובקר, מתובל בגרעיני פלפל שחור שלמים, נהדר לשימוש בכריכים וכתוספת למאפים בתנור, מרקים ותבשילים.

אני באופן אישי לא חסידת הנקניקים והפסטרמות אבל לא נמנעת מידי פעם להינות מנקניק טעים ואיכותי, לעומת זאת  בני הבית מאוד אוהבים ולכן מחזיקה קבוע במקרר. כשאנחנו יוצאים לטיולים, לפיקניק  או מחוץ לבית, אני נוהגת להכין כריכים עסיסיים שחלקם תמיד יהיו עם נקניק איכותי וקופסת ירקות טריים חתוכים ליד. כמובן שהולך נהדר עם קטשופ, מיונז, חרדל, סחוג, עמבה, טחינה, חומוס ועוד.

 סלמי פפרוני של מעדני יחיעם - נקניק חדש בסגנון איטלקי. צילום: נדיה היבא

סלמי פפרוני של מעדני יחיעם - נקניק חדש בסגנון איטלקי. צילום: נדיה היבא
הנקניק החדש סלמי פפרוני, מעולה לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. 
הנקניק החדש מיוצר מערובת בשרים של הודו ובקר ובתיבול אופייני ופיקנטי, ישווק באריזת 300 גרם ויימכר בסטנד הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם ברשתות המזון.

סדרת הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה, סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוניו עוד. 

בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות הכוללת נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי ונקניקיות בקר בסגנון אמריקאי הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

סלמי פפרוני של מעדני יחיעם - מעולה לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. 
צילום: נדיה היבא

סלמי פפרוני של מעדני יחיעם - מעולה לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים.
צילום: נדיה היבא 
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים לרענן את קטגוריית הנקניקים היבשים ולצרף נקניק חדש, סלמי פפרוני. טעמו של המוצר משובח ביותר ואנו בטוחים שקהל לקוחותינו ייהנה ממנו מאוד".

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

עמוד מעדני יחיעם
בפייסבוק: https://www.facebook.com/Maadaney.yehiam/
ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/yehiam_il/

בשיתוף מעדני יחיעם
ערכה וצילמה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...