יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

גלידת "וניליה" משיקה לקראת חג ראש השנה גלידה בטעם פאי תפוחים בקרם ריקוטה

היום נדבר על קינוחים! כן, קינוחים שנגיש לאורחינו לקראת סיום  ארוחת החג!!!
ערב ראש השנה ממש כבר כאן, ואיתם גם חגי תשרי. כולנו עסוקים בקניות ובתכנון המנות שיוגשו לשולחן החג, וביניהם גם הקינוחים: איזה מתוקים נגיש בסיום החג מלבד הפירות והפיצוחים? עם אלו סוגי קינוחים תסיימו את ארוחת החג? אלו קינוחים האורחים שלכם יעדיפו? 

רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" מתחדשת לרגל השנה החדשה בגלידה בטעם מקורי, ייחודי ומרענן במיוחד: גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה. הגלידה תושק לרגל ראש השנה, במהדורה מוגבלת לחודש ספטמבר בלבד!

 רשת וניליה משיקה לראש השנה גלידה איכותית בטעם פאי תפוחים בקרם ריקוטה צלם בועז לביא 
לדברי אורן עזר, השף של רשת "וניליה":  "תפוחים ודבש הם סמלים מובהקים של ראש השנה, ולכן החלטנו ליצור את הטעם החדש שלנו בהתבסס עליהם. ראש השנה הוא גם חג משפחתי – ואין כפאי תפוחים מתאים לסמל את הביתיות והמשפחתיות המאפיינים את החג."

תערובת הגלידה המיוחדת, עליה עמלו יצרני הגלידה ב"וניליה" במשך חודשים ארוכים, עשויה מריקוטה איטלקית מעולה בשילוב קונפיטורת תפוחי גרנד סמית', קינמון וקרמבל פריך, בזיגוג דבש ישראלי. הטעם המדויק נקבע לאחר סבבי טעימות רבים של מומחים וקונדיטורים מובילים.

לגלידה החדשה והחגיגית יש מרקם קטיפתי ומעניין, בזכות השילוב בין קונפיטורת התפוחים לקרמבל. קרם הריקוטה מוסיף קלילות ורעננות לתערובת היוצרת את הגלידה המושלמת לקיץ.

 רשת וניליה משיקה לראש השנה גלידה איכותית בטעם פאי תפוחים בקרם ריקוטה צלם בועז לביא 
מארז החג של "וניליה" כולל גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה במשקל 1 ק"ג, ושלוש תוספות לשדרוג החוויה: קונפיטורות תפוחים, קרמבל ודבש ישראלי.
עלות המארז:112 ש"ח (כולל התוספות).

וההמלצה שלי: אחרי ארוחה דשנה ו"כבדה", רצוי להגיש קינוח קליל וטעים שגם הקטנים  מאוד יתלהבו והגדולים יבקשו עוד. ממליצה להגיש את הגלידה המצויינת  עם הטעמים הייחודים לחג ליד פאי תפוחים (שאותו ניתן להכין מראש ולא ברגע האחרון ולחמם  קלות בתנור), או כקינוח במנה אישית עם התוספות שמגיעות עם הגלידה.

לאתר הבית https://www.vaniglia.co.il/
ניתן גם לעשות משלוחים מהסניף הקרוב לביתכם

בשיתוף פעולה עם גלידה "וניליה"

בברכת שנה טובה ומתוקה וחג שמח!
נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...