יום חמישי, 2 בספטמבר 2021

חברת פרומיס Promise מאחלת שנה טובה וחג שמח עם חיוך גדול של אבטיח!

היום נדבר על טיפוח, טיפול וטיפוח עור הפנים במיוחד לפני ערב החג!!
ערב ראש השנה ממש כבר כאן ואיתם גם חגי תשרי. אני בעיצומן של הקניות וההכנות לקראת ערב החג, כי השנה אני מארחת (גם כשאני מתארחת אני תמיד מגיעה עם סיר אחד או יותר ומספר לא מבוטל של סלטים תוצרת בית), ויש תחושת התחדשות, התרגשות רבה באווירת הבית. מנקים, מסדרים, דואגים שלכל האורחים ובני הבית יהיה מקום ישיבה נוח מסביב לשולחן החג, ובמטבח כבר עולים ריחות של מטעמי החג.

מי שמכיר אותי יודע, שבין ההכנות לחג, חשוב לי לא פחות לדאוג לטיפול וטיפוח עור הפנים שלי, כדי שאהייה זוהרת ומטופחת לקראת ערב החג. בעור הפנים שלי אני נוהגת לטפל ולטפח במוצרי קוסמטיקה שונים וטובים וזאת כדי שעור הפנים שלי יראה נקי, צעיר ורען.

אחד מהמותגים שאני מאוד אוהבת, ובמוצריה אני משתמשת באופן קבוע, היא חברת פרומיס Promise המצויינת..
חברת פרומיס Promise מאחלת שנה טובה וחג שמח עם חיוך גדול של אבטיח! צילום: נדיה היבא
בימים אלו לקראת החגים נכנסתי לאתר של החברה לבדוק מה חדש (באתר תמיד יש מבצעים והנחות ממש שווים שלא כדי להחמיץ) ושמחתי לגלות שיש 35% הנחה על כל המוצרים באתר, משלוח חינם עד הבית ובנוסף איחולי שנה טובה וחדשה לי ולכל בית ישראל עם חיוך גדול של אבטיח!!!

למה הכוונה אתם שואלים?
כל מי שתקנה במהלך החודש ממוצרי פרומיס באתר תקבל במתנה את Lip Spa Time – שהוא scrub & balm לשפתיים לפעולת פילינג טבעית המחדשת את עור השפתיים ומזינה אותן בלחות.

חברת פרומיס Promise מאחלת שנה טובה וחג שמח עם חיוך גדול של אבטיח! צילום: נדיה היבא

חברת פרומיס Promise מאחלת שנה טובה וחג שמח עם חיוך גדול של אבטיח! צילום: נדיה היבא
המוצר Lip Spa Time, בצבע ובריח אבטיח נפלא, מכיל נוגדי חמצון (ויטמין C, E ושורש שיקונין), שמנים טבעיים (שמן מקדמיה, זרעי ענבים וחוחובה), רכיבי לחות (3 סוכרים) והוא 98% טבעי, ללא פראבנים ולא נוסה על בעלי חיים .

השימוש במוצר מאוד נוח וקל. מורחים כמות קטנה על השפתיים ומעסים את הגרגרים בתנועות סיבוביות. לאחר מכן מרטיבים קלות את השפתיים ומהדקים אותן זו לזו עד שהגרגרים מתמוססים.

מאחר והמוצר היה די חדש עבורי ושלא הכרתי קודם, כמובן שניסיתי אותו מיד. אחרי השימוש במוצר לפי ההוראות,  הגרגרים שעל השפתיים נמסו ונותרה  שכבה מהמוצר על השפתיים כמעין שפתון הזנה שקוף לשפתיים, שמשאירה גם תחושה נעימה.

כמובן שה- Lip Spa Time לא הגיע אלי לבדו. כאמור, הוא הגיע בתור מתנה עם אחד המוצרים המצויינים שהזמנתי באתר. 

פרומיס - קרם פילינג ללילה, Ultimate Active Night Cream . צילום: נדיה היבא
מחיר: 179 שקלים ל-50 מ"ל
הפעם הזמנתי מאתר פרומיס קרם פילינג ללילה, Ultimate Active Night Cream 
מחיר: 179 שקלים ל-50 מ"ל לאחר הנחה.

מדובר במוצר שהוא כמו יוגורט פירות עבור עור הפנים. הוא מלא בחומצות פירות טבעיות המופקות מקנה סוכר, אוכמניות, פירות הדר ומייפל, שמסירות תאי עור מתים מהשכבה העליונה של העור, מעניק גוון אחיד ומטשטש כתמי פיגמנטציה ומעניק מראה בריא וצעיר יותר. תורם למרקם קטיפתי וחלק ומסייע בהעלמת קמטים וסימני גיל.

בנוסף, הוא מבהיר כתמי פיגמנטציה ומותיר עור אחיד ונעים למגע. יש בו ניאצינאמיד (ויטמין B3 התורם לטשטוש סימני פצעונים והרגעת עור אדמומי), נוגדי חמצון מאוכמניות ופירות הדר וויטמין E אשר נלחמים בנזקי הרדיקלים החופשיים.

פרומיס - קרם פילינג ללילה, Ultimate Active Night Cream . צילום: נדיה היבא
מחיר: 179 שקלים ל-50 מ"ל

הקרם  פילינג ללילה, Ultimate Active Night Cream הזה פשוט מושלם.  מיד כשפותחים את מכסה הקופסה מתפשט ניחוח פירותי  נעים ומרגיע, הוא בעל מרקם קליל, רך ונעים למגע, נספג במהירות  ובקלות ולא משאיר תחושה שמנונית. 

אחרי שאני מורחת אותו בלילה אני קמה בבוקר עם עור חלק, נעים למגע , זוהר ורענן. העור מרגיש חלק, צעיר ומוצק. מוצר שאני ממליצה  עליו בחום. בטוח שתהנו ממנו כמוני. 

הקרם גם מכיל לחותנים ושמנים מובחרים כגון חומצה היאלורונית, אלוורה, חמאת שיאה, סקוואלין משמן זית ושמן קוקוס. כל אלו מזינים את העור בלחות עשירה ועוטפים בריח פירותי טבעי שלא תוכלי ללכת לישון בלעדיו.

הקרם מתאים עבור כל מי שמחפשת רכיבים פעילים ועוצמתיים לחידוש מרקם העור והוא מושלם במיוחד עבור עור עייף, גוון לא אחיד, פיגמנטציה, פוסט אקנה ועור עבה. הוא פחות מתאים לבעלות עור יבש או רגיש במיוחד.

פרומיס Promise -  צילום: נדיה היבא
הזמנתי מהאתר 
קרם  פילינג ללילה, Ultimate Active Night Cream  וקיבלתי מתנה  את Lip Spa Time – שהוא scrub & balm לשפתיים לפעולת פילינג טבעית המחדשת את עור השפתיים ומזינה אותן בלחות.
לאתר פרומיס ולהזמנות https://promise-cosmetics.co.il/collections/collection

או לאתר  גילטי  https://www.guilty.co.il/

פרסום בשיתוף פרומיס Promise

בברכת שנה טובה ומתוקה וחג שמח!
נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...