יום ראשון, 5 ביולי 2020

מעשה במתכון להכנת שקשוקה ונקניקיות עוף במליחות מעודנת של "עוף טוב"

אנחנו בבית מאוד אוהבים שקשוקה, עם הרבה עגבניות וביצים טריות. בדרך כלל מכינה במחבת גדולה שיספיק לכולם וגם אם יבקשו עוד שלא יחסר. המתכון הבסיסי של השקשוקה הוא מתכון קבוע, ובשביל הגיוון אני תמיד מוסיפה כל פעם ירק אחר: חצילים, קישואים, קוביות תפוחי-אדמה, פלחי כרובית ועוד.

הפעם ביקשו בני הבית שאכין שקשוקה כמו שהם אוהבים, אבל אחרי חיפוש מהיר במגרות של המקרר התברר שלא היה בנמצא אפילו אחד מהירקות הדרושים, ומה לעשות שגם תפוחי האדמה נגמרו.


מעשה במתכון להכנת שקשוקה עם נקניקיות עוף במליחות מעודנת  של "עוף טוב". צילום: נדיה היבא
החלטתי שאתחיל להכין את הבסיס הקבוע לשקשוקה (מתכון תכף יהיה בהמשך) כי בכל זאת כולם רעבים...

ואז נזכרתי לשמחתי שבמקפיא יש נקניקיות מיוחדות, ללא סימן אדום שיש בו מליחות מעודנת, ומופחת נתרן ושומן ושקיבלתי לא מזמן להתנסות, מה גם שכולם אוהבים נקניקיות והם מתאימות גם לי מבחינה בריאותית.


מעשה במתכון להכנת שקשוקה עם נקניקיות עוף במליחות מעודנת  של "עוף טוב". צילום: נדיה היבא

מעשה במתכון להכנת שקשוקה עם נקניקיות עוף במליחות מעודנת  של "עוף טוב". צילום: נדיה היבא
נקניקיות עוף טוב במליחות מעודנת הן הנקניקיות היחידות בשוק ללא סימון אדום. המוצר פותח כדי לתת מענה לאלה המבקשים מוצרים מופחתי נתרן ושומן, במליחות מעודנת וללא סימון אדום.

נקניקיות הן מאכל אהוב מאד על קטנים ועל גדולים. אם בלחמנייה, אם בצלחת ואם על האש, בבית או מחוצה לו – כולנו אוהבים נקניקיות.

קבוצת עוף טוב, מביאה את הטעמים האהובים אל שולחן האוכל המשפחתי ואל הצלחת של הילדים ומוסיפה לארוחה המשפחתית את הכיף והשמחה תוך שהיא מציגה חדשנות מוצרית משמעותית: החברה משיקה נקניקיות עוף במליחות מעודנת וללא סימון אדום, ללא פגיעה בטעמן המצוין של הנקניקיות העסיסיות והאיכותית.

השקת המוצר באה כדי לתת מענה לאלה המבקשים לצרוך מוצרים מופחתי נתרן ושומן ולהמשיך ליהנות מהטעמים הנהדרים ומהאיכות המצוינת.


עוף טוב - נקניקיות עוף במליחות מעודנת מופחת נתרן ושומן ללא סימן אדום. צילום: נדיה היבא
את נקניקיות העוף במליחות מעודנת של "עוף טוב", ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.
הן מגיעות באריזת 360 גרם, במחיר של 14.90 ₪ ובכשרות אוירבך מהדרין.


מכינה את  בסיס רוטב העגבניות להכנת השקשוקה. צילום: נדיה היבא
בסיס רוטב העגבניות של השקשוקה עם הנקניקיות של עוף טוב. צילום: נדיה היבא
מתכון להכנת שקשוקה ביתית בתוספת נקניקיות
המתכון באדיבות נדיה היבא

🍳 במחבת גדולה לטגן בשמן רגיל: 1 בצל גדול קצוץ (לא חייבים דק) עד להזהבה. להוסיף 6 שיני שום חתוכות לפרוסות דקות (לא מעוכות).

🍳 להוסיף 4 עגבניות קלופות חתוכות לקוביות + 3 עגבניות שגרדנו בפומפייה. למי שאוהב חריף - זה הזמן להוסיף 1 או יותר לפי הטעם פלפל ירוק חריף חתוך לפרוסות קטנות.

🍳לערבב הכל למשך 5-6 דקות ולהוסיף תבלינים לפי הטעם: פפריקה אדומה מתוקה, מלח, פלפל שחור וכמון. לאוהבי החריף אפשר להוסיף פפריקה אדומה חריפה. במכון שלי אין רסק עגבניות.

🍳לערבב הכל יחד, לטעום ולתקן טעמים, להוריד את גובה הלהבות ולבשל 10 דקות לאיחוד טעמים.
במידה וחסר נוזלים, ניתן להוסיף כוס מים.

🍳 לחתוך את הנקניקיות - כל נקניקיה ל-4-5 חתיכות ולהוסיף למחבת, להגביר את האש ולבשל עוד 4-5 דקות.

🍳 ביצים: לפי מספר הסועדים. אני נוהגת לשבור ביצה לקערה קטנה, לבדוק שהיא תקינה ולא מדממת ורק אחר כך להוסיף אותה לתבשיל שבמחבת.

🍳 את מידת העשייה של הביצים תקבעו כמו שאתם אוהבים. יש כאלה שאוהבים שהחלמון עדין נוזלי, ויש כאלה שאוהבים שכל הביצה כבר מתקשה.

🍳לפזר מעל כוסברה קצוצה מי שלא אוהב כוסברה אפשר פטרוזליה.

אל תשכחו להזמין חברים ובני משפחה לחגיגה. בתיאבון!!!


צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא
קבוצת עוף טוב, מביאה את הטעמים האהובים אל שולחן האוכל המשפחתי ואל הצלחת של הילדים ומוסיפה לארוחה המשפחתית את הכיף והשמחה תוך שהיא מציגה חדשנות משמעותית: החברה משיקה נקניקיות עוף במליחות מעודנת וללא סימון אדום, ללא פגיעה בטעמן המצוין של הנקניקיות העסיסיות והאיכותית.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
המתכון באדיבות: נדיה היבא

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...