יום שני, 6 ביולי 2020

רומן אירוטי חדש: שקרן יפהפה של זארה קוקס

אנשים מכנים אותו בהרבה שמות: מנכ״ל , מיליארדר, ממזר, ק׳. הוא אוהב נשים, אוהב סקס, אוהב כסף, אוהבת לילות חמים ופראיים בלי הבטחה לעתיד. אני אוהב נשים. אני אוהב סקס. אני אוהב כסף. אני אוהב לילות חמים, פראיים, בלי הבטחה לעתיד, משום שהעתיד הוא דבר אחד שאין לי.

הוא בן 28, לא מאמין שיגיע לגיל 30 ולא אכפת לו. או שהוא חשב שלא אכפת לו עד שהיא הגיעה.
אף אחד לא מתכנן חיים כאלה. לפעמים אנחנו פשוט נקלעים אליהם.

הם קוראים לו לאקי, אבל המזל אף פעם לא היה לצידו . לפני שפגש את ק׳ החיים שלו היו בלגן אחד גדול. מעולם לא היה לו מספיק כסף, לא היה על מי לסמוך. חייו היו ללא מוצא . עם ק׳ הבושה והפחד נעלמים. במקומם הוא מרגיש הנאה טהורה, וזה משהו שאף פעם לא היה לו בעבר. אבל אם מה שהבין כרגע נכון, עדיף שייהנו מכל שנייה שיש להם יחד כל עוד הם יכולים. לפני שהזמן שלהם יגיע לקיצו.

שקרן יפיפה - עטיפה-קדמית. צילום יח"צ
על המחברת זארה קוקס
זארה קוקס כותבת כבר כמעט עשרים וחמש שנים, אך רק לפני תשע שנים היא החליטה לחלוק באהבתה לסיפורים סקסיים, נועזים, עם אנשים מחוץ למשפחה המצומצמת שלה (אלה שמעל גיל 18 כמובן!) . סדרה זו היא השלב הבא של זארה במסע הכתיבה הרומנטית-ארוטית שלה.

תרגום: לימור גודסי
כריכה רכה
412 עמודים
קטגוריה: רומן רומנטי, רומן אירוטי
הוצאה: ספר לכל/ש.זימזון
תאריך הוצאה: יוני 2020
מחיר מומלץ לצרכן: 98 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

ערכה: נדיה היבא

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...