יום שבת, 4 באפריל 2020

ספר מתכונים לפסח של ״לקט ישראל״ זמין לקריאה ברשת לרגל חג הפסח

ישראל אהרוני, שאול בן אדרת וחברים פרסמו  בימים אלו את ספר מתכונים לפסח של ״לקט ישראל״.  הספר זמין לקריאה ברשת לרגל חג הפסח.

ספר המתכונים של ״לקט ישראל״, ארגון הצלת המזון הגדול בישראל, כולל מתכונים וטיפים לארוחות החג ושאר ימות השנה. בין היתר, ניתן למצוא בספר: קניידלך ממולאים בעוף של השף ישראל אהרוני, בצלים ממולאים באורז ועשבי תיבול של השף שאול בן אדרת, חריימה דניס של אפרת אנזל, ביף בורגניון של השפית לימור לניאדו-תירוש, מעקודה מצה-בריי של עז תלם ומתכונים נוספים של הילה קריב, פיליס גלזר, טלי קינן, יסמין עינב אהרוני, שי-לי ליפא, אפרת ליכטנשטט, אורלי פלאי-ברונשטיין, גל סנדלר קרסיק, מאיה דרין, מירב גביש ועוד.

שאול בן אדרת בצלים ממולאים באורז ועשבי תיבול צילום דניאל לילה 
״לקט ישראל״, ארגון העוסק בהצלת מזון בריא ומזין אותו הוא מעביר באמצעות מאות עמותות לכ-175,000 נתמכים ברחבי הארץ. בימי שגרה, עוסק הארגון בהצלת תוצרת חקלאית טרייה וגם עודפי מזון מבושל ממטבחים מוסדיים, בסיסי צה״ל, בתי מלון ועוד.

כיום, עם ירידה של 98% בתרומות המזון המבושל לאור משבר הקורונה, פתח הארגון במבצע לרכישה וחלוקה של מזון מבושל לקשישים ונזקקים ברחבי הארץ


ישראל אהרוני קניידלעך ממולאים בכבד עוף צילום נלי שפר  
 כוסות קרם וניל עם תותים וקראנץ_ שקדים  צילום גל סנדלר 
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו למצוא אותי גם ב: 
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...