יום שבת, 25 בינואר 2020

"ילדודס" של עוף טוב - כשטעם ואיכות נפגשים שמח בצלחת של הילדים

שניצל נחשב לאחד המאכלים האהובים ביותר על גדולים וגם על הקטנים במטבח הישראלי. לצד סלט ירקות, צ'יפס או פירה, עם קטשופ או בלי כלום – שניצל חזה עוף הוא בהחלט ממלכי המטבח בארץ.

חברת "עוף טוב" משיקה בימים אלה שני מוצרים חדשים בסדרת 'ילדודס'– סדרת מוצרי הילדים שתמיד כיף לאכול: שניצל מיני דקיק מצופה ושניצל מיני דקיק בציפוי צ'יפס. (מי אמר שזה רק לילדים!!).

סדרת 'ילדודס' של עוף טוב פותחה במיוחד עבור ילדים בהתאם להעדפות הטעם שלהם, ללא פשרות על איכות המוצרים. המוצרים הוותיקים בסדרה נחשבים לאהובים במיוחד על ילדים והם מוצעים במגוון צורות משמחות: דינוזאורים, דובונים, שניצלונים ולבבות וכוכבים. כעת כאמור השמחה גדולה אף יותר עם השקת שני המוצרים החדשים.


"ילדודס"  של עוף טוב - בצלחת: שניצל מיני דקיק בציפוי צ'יפס. צילום: נדיה היבא
שני המוצרים החדשים, כמו ארבעת המוצרים הוותיקים בסדרה, הם מוצרים המצטיינים בטעמם ובאיכותם, הם עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה והם ללא סימון אדום, כך שהילדים נהנים ממוצרים איכותיים שכיף לאכול אותם כארוחת צהריים או ערב, לקחת לפיקניק או ליום לימודים ארוך, לאכול כארוחה מסודרת או כנשנוש מפנק.

בעוף טוב ממליצים: סדרו את השניצלים על הצלחת בצורה יצירתית, עם תוספת ירק ופחמימה ויש לכם ארוחה מאוזנת, כיפית וטעימה להגיש לילדים שלכם.

האיכות הגבוהה של המוצרים בסדרת 'ילדודס' של "עוף טוב" והפיקוח המוקפד על כל שלב בתהליך ההכנה מוודאים כי כל מוצר שיוצא מהמפעלים של "עוף טוב" מגיע לצרכן כשהוא איכותי, טעים והכי קרוב לשניצל שמכינים לבד בבית.


"ילדודס"  של עוף טוב - כשטעם ואיכות נפגשים שמח בצלחת של הילדים  . צילום: נדיה היבא
שניצל מיני דקיק, מוצע במחיר של בין 26.90₪ ל-29.90 ₪ לאריזת 500 גרם. 
ניתן להשיגו בכל רשתות השיווק וחנויות המזון הגדולות. 
המוצר בכשרות אוירבך מהדרין.

קבוצת ''עוף טוב'', מביאה לשולחן האוכל המשפחתי מגוון רחב של מוצרי עוף, הודו ומוצרי דג איכותיים ומזינים המצטיינים בטעמם הנפלא ומשלבים את הכיף והשמחה בכל ארוחה.
הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. לקבוצה מותג נוסף: 'דג טוב' - מוצרי דג מוכנים לאכילה אשר הפכו בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בשוק מוצרי הדגים. 
באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.


"ילדודס" שניצל מיני דקיק  מצופה של עוף טוב . צילום: נדיה היבא 
"ילדודס"  שניצל מיני דקיק בציפוי צ'יפס.  של עוף טוב . צילום: יחצ
ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...