יום ראשון, 14 באוקטובר 2018

חדש על מסכי הקולנוע: "האדם הראשון" First Man

הסרט המבוסס על אירועים אמיתיים  על חייו של האסטרונאוט ניל ארמסטרונג ומשימת החלל האגדית שהובילה אותו להיות האיש הראשון שהלך על הירח. 

סיפורו של האדם הראשון על הירח, ניל ארמסטרונג, ובחינת האירועים שגרמו לו להיות היצור האנושי הראשון שצעד על אדמה שאינה כדור הארץ.








ראיין גוסלינג מגלם את דמותו של האסטרונאוט ניל ארמסטרונג, האדם הראשון שדרך על הירח, בסרט חדש "First Man" שביים דמיאן שאזל.

הסרט מבוסס על הביוגרפיה "First Man  : The Life of Neil A. Armstrong" מאת ג'יימס ר' הנסן. קלייר פוי, כוכבת הסדרה "הכתר", מגלמת בו את ג'נט שירון, שהיתה אשתו הראשונה של ארמסטרונג. קורי סטול מגלם את באז אולדרין, שהיה האדם השני שדרך על הירח.

הסרט יתמקד בסיפורו של ארמסטרונג כמפקד "אפולו 11" שנחתה על הירח ב-20 ביולי 1969 וכשטבע את המשפט "זהו צעד קטן לְאדם, צעד גדול לאנושות".



Tulip entertainment

שחקנים:  ריאן גוסלינג קלייר פוי ג'ייסון קלארק
במאי:      תדמיאן שאזל
הפקה ותסריט:  ג'יימס ר. הנסן, ניקול פרלמן
ז'אנר:   דרמה ביוגרפיה
אורך:   141 דקות
מקום ושנה:   ארה"ב / 2018
בכורה:   11/10/2018 


עיבוד עוצר נשימה(בחלק מהסרט, היו גם קטעים משעממים שחוזרים על עצמם),   למסך הגדול של הסיפור האמיתי מאחורי המסע הראשון לירח. במרכז הסרט דמותו של ניל ארמסטרונג בגילומו המדובר של  ריאן גוסלינג  לצד אשתו ג'נט שרון בגילומה של קלייר פוי.

הסרט (ארוך מידי לטעמי) בוחן בצורה ביקורתית ומרגשת את הקורבנות והמחיר שהמשימה, אחת המסוכנות בהיסטוריה, גבתה מארמסטרונג עצמו וממשפחתו, מחבריו לסוכנות ומן האומה האמריקאית כולה.

ערכה: נדיה היבא
הטריילר והצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...