יום שבת, 18 באוגוסט 2018

מערכת הנעילה החכמה ''מולטילוק''- ''ENTR®'' דורגה בעשירייה הראשונה מבין 100 פטנטים מובילים שמשנים את פני העולם!

כבוד לתעשייה הישראלית!
מערכת הנעילה החכמה פרי פיתוח ישראלי של חב' ''מולטילוק''- ''ENTR®'' – דורגה בעשירייה הראשונה מבין 100 פטנטים מובילים שמשנים את פני העולם!

מערכת הנעילה החכמה ''ENTR®'' מאפשרת ללקוח כניסה באמצעות קריאת טביעת אצבע , קודן מספרים, שלט רחוק או אפליקציה בטלפון הסלולרי.

מערכת הנעילה החכמה ''מולטילוק''- ''ENTR®'' צילום יחצ

המגזין הטכנולוגי המוביל T3- המגזין שהתמחותו בנושא חידושים טכנולוגיים עדכניים ועתידיים דירג את מערכת הנעילה החכמה ''ENTR®'' - פרי פיתוח ישראלי של חב' ''מולטילוק'' מישראל שהינה מהחברות המובילות בעולם בתחום פיתוח ושיווק מוצרי נעילה ומיגון בעשירייה הראשונה מבין 100 פטנטים מובילים שמשנים את פני העולם!

מערכת הנעילה החכמה- ''ENTR®'' מאפשרת ללקוח כניסה באמצעות קריאת טביעת אצבע , קודן מספרים, שלט רחוק או אפליקציה בטלפון הסלולרי.

המערכת כוללת צילינדר ברמת בטחון גבוהה "High Security", עם טכנולוגיה מהמתקדמות ביותר בתחום הנעילה בעולם.

המערכת מאפשרת נעילה אוטומטית של הדלת במגוון אופציות לפתיחה ונעילה של הדלת.
נעילה אוטומטית של הדלת הינו פתרון המשדרג את הכניסה לבית והופך אותה לחכמה, ומאפשר ללקוח נוחות ושליטה באמצעות אפליקציית טלפון חכם, קורא טביעת אצבע, קודן מספרים או שלט רחוק בהתאם לנוחיות המשתמש, בני המשפחה או מורשי פתיחת הדלת בבית.

מערכת הנעילה החכמה ''מולטילוק''- ''ENTR®'' צילום יחצ

אפליקציית ''ENTR®'' מאפשרת למשתמש יכולת שליטה וניהול משתמשים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
ללקוח יש אפשרות להשתמש במפתחות וירטואליים לפתיחת הדלת, שימוש בטכנולוגיית בלוטות' מוצפנת שאינה קשורה לרשת התקשורת או האינטרנט.


לקודן של מערכת ''ENTR®'' מסך מגע המאפשר הגדרה של עד 20 קודים שונים לפתיחת הדלת, כאשר הלקוח יכול למחוק או להוסיף קוד בכל עת.

אורן אביגדור מנכ''ל ''ייל מוצרי בטחון'' מקבוצת ''מולטילוק'' מציין, שמערכת הנעילה ''ENTR®'' שהינה פרי פיתוח ישראלי המופצת ברחבי העולם בהצלחה רבה פורצת דרך בתחומה ואנחנו גאים על בחירת מערכת ''ENTR®'' כמוצר המשנה את פני העולם''.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

חג פסח ממש כבר כאן מעבר לפינה, ואני , כמו בכל שנה גם השנה, כבר חושבת ומתכננת במה ניתן להתחדש, ומה אפשר לתת מתנה לקרובים לנו שישמח אותם (וגם ...