יום שבת, 18 באוגוסט 2018

טיב טעם מרחיבה את אזורי המשלוחים עד הבית באתר המכירות און ליין

רשת טיב טעם, מרחיבה בימים אלו, את אזורי המשלוחים עד הבית באתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il ובאפליקציית המובייל "טיב טעם בקליק" (הניתנת להורדה חינם במכשירי אנדואיד ואייפון). לערים באר שבע והסביבה, וחיפה, הקריות והסביבה.

לרגל ההתרחבות מציע האתר המכירות והאפליקציה, מגוון מבצעים, הנחות והטבות משתלמים במיוחד לתושבי אזורי המשלוח החדשים. המשלוחים כוללים אריזות מושקעות, צידניות רב פעמיות ופינוקים נוספים, כמו דוגמיות חינם, מגנטים למקרר ועוד.


רשת טיב טעם  אפליקציית מובייל חדשנית בשם טיב טעם בקליק צילום מקאן 

המזמינים באזורי החלוקה החדשים באמצעות אתר הקניות בחודש אוגוסט ייהנו מהטבה מיוחדת - 50 ₪ מתנה בקניה הראשונה באתר מעל 399 ₪ ובנוסף, משלוח חינם כל חודש אוגוסט!

אתר המכירות און ליין בנוי בדומה לסניף פיזי, עם קטגוריות ברורות ואפשרות לחיפוש חופשי, על מנת להעניק ללקוחות חוויית קנייה דומה ככל האפשר לחוויית הקניה ברשת. האתר מציע שירות משלוחים איכותי עד הבית גם בשבתות ובחגים. באתר ניתן למצוא את כל מוצרי המכולת הרגילים ובנוסף את כל המחלקות הטריות והמגוון המיוחד של טיב טעם - בשר מובחר טרי, דגים טריים, מעדניית גבינות ונקניקים עם מבחר עצום מכל העולם, מאפיה איכותית, יין ואלכוהול, פירות וירקות ועוד.

בנוסף, האתר יציע מתכונים מקוריים, מידע על מבצעים, מידע על הסניפים ועוד.


אתר מכירות און ליין טיב טעם . צילום: יחצ



אתר המכירות: www.tivtaam.co.il

אפליקציית "טיב טעם בקליק" ניתנת להורדה חינם וזמינה עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון.
להורדה בחנות האפליקציות של גוגל, Google play וב-App store של אפל.

למכשירי אנדרואיד:   https://goo.gl/cd1NCm
למכשירי אייפון:   https://itunes.apple.com/il/app/id1363988308?mt=8


המבצע יתקיים עד סוף חודש אוגוסט 2018


טיב טעם בקליק צלם טל טרי 

חברי מועדון הלקוחות של טיב טעם, נהנים במהלך כל השנה מהטבות קבועות ומבצעים מתחלפים. בנוסף נהנים החברים מפעילויות חווייתיות בסניף, מגוון מוצרים ייחודיים ומבצעים אטרקטיביים. עלות הצטרפות למועדון החברים של טיב טעם הינו 49.90 ₪ בלבד לשנה.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...