יום שבת, 18 באוגוסט 2018

חדש על מדף הספרים: "נקודת פריצה" מאת דודי בורבה

אחרי שהפך את סיפור חייו המורכב להצלחה עסקית ובין אישית, מוציא לאור המנטור והבעלים של חברת T.C.B, דודי בורבה, ספר חדש. 

"לפעמים די ברעיון מבריק אחד כדי לדחוף לעשיית המעשה שנדחה ונדחה, להשאיר את החשש מאחור ולצאת לדרך חדשה". הספר יעזור לכם לפתח את החשיבה, להרחיב את האופקים ולגלות מחדש את החיים

בימים אלה יצא לאור ספרו החדש של המנטור, דודי בורבה, הבעלים של חברת T.C.B. הספר, היוצא לאור הוצאת לאור מדיה 10, מציג בפני הקורא את ניסיון חייו העשיר של דודי, שהצליח להפוך סיפור חיים קשה ומורכב להצלחה עסקית ובין אישית.


נקודת פריצה מאת דודי בורבה. צילום יחצ

דודי, מנטור עסקי ואישי, הוא מומחה ליצירת הרגלים מנצחים ופריצות דרך בחייהם של אנשים, וסיפור חייו הוא דוגמא חיה ליכולת של האדם להוציא את עצמו מקשיים. 

דודי, בנו של חיים בורבה ז"ל, מי שהיה הנהג האגדי של שמעון פרס במשך כ-25 שנה, גדל במשפחה דלת אמצעים. בצד הקשיים הכלכליים דודי לא הצליח במסגרות הלימודיות, הסתובב עם חברים עם עבר והווה פלילי ומגיל צעיר מאוד החל למצוא דרכים יצירתיות לייצר לעצמו הכנסה מתיקון אופניים ועד שטיפת מכוניות של השכנים הכל במטרה להרוויח כסף שבעזרתו יוכל להגשים את רצונותיו. בגיל 26 הוא קרא את הספר "הנזיר שמכר את הפרארי שלו", שדחף אותו להבין כי ביכולתו לפרוץ כל גבול שהוא מתמודד איתו.

במהלך הקריירה שלו שהחלה בגיל 22, שימש דודי בתפקידים בכירים בארגונים, במסגרתם הנהיג בהצלחה צוותים גדולים. לאורך השנים הוא ביסס לו מעמד של מנטור מוביל לעובדים ולמנהלים, וליווה רבים מהם להצלחה ולמימוש עצמי. בשיא הקריירה הניהולית שלו, ובניגוד לכל הגיון בריא, החליט לממש את ייעודו - ללוות אנשים להגשמת החלומות והיעדים הנועזים ביותר שלהם. הוא עזב את עבודתו כשכיר ופתח את חברת T.C.B, קיצור של Taking Care Of Business. החברה הפכה למובילה בתחומה, והיא מעניקה מוטיבציה, כלים וסביבה תומכת להגשמה אישית ומקצועית לעשרות אלפי אנשים ברחבי הארץ.


דודי בורבה- מחבר נקודת פריצה. צילום יחצ

סיפור חייו וההצלחה הרבה של דודי בליווי אנשים בתהליכי הגשמה עצמית הביא אותו להוציא לאור את הספר החדש, "נקודת פריצה". לדבריו, "הספר נכתב מתוך ההבנה שלכל אחד מאתנו יש, בנקודות זמן בחיים, הזדמנויות בהן אנו יכולים לקבל החלטות שישנו את חיינו". בהתאם, הספר עוסק באיכות, בפיתוח ובשכלול היכולת שלנו להשיג תוצאות יוצאות דופן במכירות, בעסקים, בקריירה ובתקשורת בין אישית.

"כל תחום בחיים שלנו הוא עסק, ומפני שמהות עסק הוא ייצור תוצאות, אנחנו רוצים תוצאות טובות — תמיד. עלינו לטפל ולדאוג לעסק שלנו באשר הוא. אדם לא יכול להרשות לעצמו להקים עסק אם אינו מבין, יודע ולומד מכירות ותחומים נוספים. מנהל בארגון לעולם לא יתקדם אם לא ידע להשיג הצלחות ולקדם את הארגון שמעסיק אותו".

הספר מיועד לאנשים הרוצים להעשיר את עולם התוכן האישי והידע המקצועי שלהם, כאלו ש צריכים להמציא את עצמם מחדש בארגון, מעוניינים לעשות שינוי קריירה או רוצים להחליף תחום, מנהלי מכירות, בעלי עסקים, הנמצאים על פרשת דרכים ושואפים לשינוי בחיים, שכירים שרוצים להפוך לעצמאים, מנהלי ארגונים שמובילים צוותים וכל הממלאים תפקידים ניהוליים. הספר עוזר לכל אדם להפוך למנהיג המשנה את כללי המשחק.

מחיר לצרכן: 100 שח
את הספר "נקודת פריצה" ניתן למצוא בסניפי סטימצקי וצומת ספרים בכל רחבי הארץ 
ובאתר מדיה 10 www.media10.co.il 
או בכתובת מייל הבאה tcb@tcb.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...