יום שבת, 21 ביולי 2018

חמישה דברים שחייבים לדעת למה לרכוש מותגים אירופאיים לפני שבונים בית או מעצבים מחדש

מרצדס, BMW, אאודי ופולסווגן, הם כולם מותגים אירופאיים המשלבים בין קו אסתטי מובחן, רמת ביצועים בלתי מתפשרת והילה יוקרתית שעוטפת אותם. 

הסטנדרט האירופאי מתבסס על חמישה פרמטרים הבאים לידי ביטוי במותגי האיכות בעולמות הלייף סטייל, בהם גם תחומי הרכב ועיצוב הבית. 

אלוני -  סדרת אונסט חיפוי גיאומטרי מחיר 161 למר. (מידה 22 על 22 סמ) צילום יחצ חול 

אלוני סדרת מאיוליקה מידות 11 על 25. מחיר 113 שח למר במקום 170. צילום יחצ חול


המוצרים השמישים ביותר במהלך היום הם אלו שנכון להשקיע בהם, כך שילוו אתכם לאורך התקופה הארוכה ביותר ויאפשרו למקסם, במהלכה, את השימוש האיכותי בהם. 


מומחי חברת אלוני, הכינו רשימה של 5 דברים שחייבים לדעת למה לרכוש מותג אירופאי:

דיוק:    המותגים האירופאיים מציבים את הדיוק ומתן תשומת הלב לפרטים הקטנים כאחד הפרמטרים החשובים ביותר ליצירת הרמוניה ויזואלית ויציבות מכאנית. לכל פרט במערך השלם של המוצר, נימוק ברור להימצאותו שם.

חסכון:    חסכון היא מילת מפתח חשובה בכל הקשור לייצור האירופאי האיכותי. כשמדובר ברכב, יציעו המותגים האירופאים יחס זהב בין תצרוכת הדלק ובין ביצועי הרכב. כשמדובר בתחום עיצוב הבית, יבואו לידי ביטוי נושאים כמו חסכון במים – כשמתייחסים לאסלות וברזים, חסכון במקום – כשמדובר בעיצוב ארגונומי של פריטי ריהוט או כלים סניטריים שתוכננו במיוחד להשתלב בחללים קטנים ועוד.

אלוני סדרת לינס 30 על 30. לחיפוי. 213 שח למר צילום יחצ חול 

אלוני סדרת מרבל פפליש מידות 80 על 80. מחיר 185 שח למר במקום 242 שח. צילום יחצ חול



ידידותיות לסביבה:     התקן האירופאי הירוק, מחמיר מאוד עם כל הקשור לאיכות הסביבה ולאחריות חברתית. מוצר אירופאי הנושא תו תקן ירוק הוא מוצר שמבטיח עמידה קפדנית בסטנדרטים מחמירים, הכוללים שימוש בחומרים אקולוגיים, ייצור מוצרים לשימוש חסכוני, העסקה הוגנת של עובדי ייצור ופרמטרים חשובים נוספים.


אסתטיקה:     כיאה לאירופאים, לצד ההקפדה היתרה על הפן הטכני/ פיזי של המוצר, קיים דגש ניכר מאוד על הקו האסתטי שלו ועל יצירת מראה הרמוני, נעים לעין, שמוסיף חן רב לחלל בו הוא ממוקם. המראות הבולטים הם אלו המאפיינים את חללי הרחצה העכשוויים, המשלבים אריחים יחודיים וכלים סניטריים תואמי סגנון.


פונקציונליות:     הרמה הפונקציונאלית מקבלת פוקוס חשוב בעת תכנון המוצר. מעבר להיותו נעים למראה ואיכותי לשימוש, עליו לענות על צורך אמיתי, לפתור בעיה מאוד מסוימת עבור הלקוח שתר אחר הפתרון הספציפי.

אלוני רוקה צילום יחצ

אלוני ריצוף גיאומטרי סדרת בונדי מידות 60X60 מחיר 287 שח למר צילום יחצ חול 

רשת אלוני המציעה תמהיל רחב ביותר של מוצרי איכות אירופאיים, יוצאת בימים אלו במבצע Summer Eurosale, במהלכו מעניקה הרשת עד 35% הנחה על כל מותגי האיכות האירופאיים המוצגים בחנויות. 

המבצע יתקיים עד ה- 16.8.18 בכל אולמות התצוגה.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...