יום ראשון, 28 ביולי 2024

להעיר את העור עם VIRTUE RF MICRONEEDLING

מיקרונידלינג בתדרי רדיו הוא תחום הולך וגדל בענף האסתטיקה שצובר פופולריות מסיבות רבות. גברים ונשים כאחד מגלים כי שילוב זה של אנרגיית גלי רדיו ומיקרונידלינג קלאסי יכול להצעיר את העור בבטחה ובאופן דרמטי.

אז מה זה virtue RF?        

Virtue RF היא אחת ממערכות גלי הרדיו הראשונות בעולם שיכולה לספק מגוון רחב של פתרונות לעור הפנים והגוף. המכשיר הספציפי הזה מציע שלוש ידיות ייחודיות שניתן להשתמש בהן כדי להעניק טיפולים מותאמים אישית לפנים, לצוואר ולגוף בהתבסס על מטרות טיפוח העור של המטופל. עם נוחות ללא תחרות, ללא זמן החלמה ותוצאות מיידיות וארוכות טווח, מטופלים מוצאים את הטיפול האסתטי הזה באמצעות מכשיר המיקרונידלינג RF של Virtue כדרך אמינה, בטוחה ויעילה לטיפול ברפיון העור ובמראהו.

IMG-20240417-WA0006
מכשיר המיקרונידלינגRF  VIRTUE נבדל מטיפולים אחרים הודות ליתרונותיו הרבים

טיפול VIRTUE RF יכול:

  • התבצע בתנאי קליניקה, ללא צורך באשפוז והוא נוח ונסבל היטב על ידי המטופלים
  • להפחית בעיות של רפיון בעור, כולל קמטוטים וקמטים, בעזרת גירוי הקולגן ויכולות מיצוק העור
  • לספק תוצאות מצוינות לאחר טיפול אחד בלבד
  • לחסוך זמן החלמה, ולאפשר אפילו למטופלים העסוקים ביותר לעבור טיפולים מתוזמנים לקבלת התוצאות הטובות ביותר
  • למנוע את הצורך בניתוחים פלסטיים כאשר משתמשים בו על הגוף למיצוק והצערת העור
  • עם השימוש בידית רובוטית, מכשור מיקרונידלינג זה, פחות כואב ויותר נוח מאשר מכשירים אחרים
  • ל- Virtue RF יש מעל 30 עומקים שונים המכוונים לכל רמות הרקמה
  • טכנולוגיית Sub-pulse הופכת את ההליך לנוח יותר בכך שאינה מוותרת על אנרגיית תדר הרדיו ושומרת על התוצאות

באמצעות שילוב של טיפולי מיקרונידלינג מסורתיים עם אנרגיית גלי רדיו, Virtue RF יכול לעורר ייצור קולגן טבעי כדי למצק ולהדק את העור במשך מספר חודשים. התוצאות המהפכניות והמהירות, הופכות אותו לאחד הטיפולים הפופולריים ביותר בקליניקות לאסתטיקה.

הסינרגיה בין מכשור והזרקות מבטיחים העצמה והארכת משך הזמן של תוצאות הטיפול.

הכירו את אחד השחקנים המובילים בזירת האנטיאייג'ינג – VIRTUE RF

בעולם הדינמי של טיפולים אסתטיים, החיפוש אחר עור קורן וצעיר הוביל להופעתן של טכנולוגיות חדשניות המבטיחות תוצאות מרשימות. בין הפיתוחים פורצי הדרך הללו בולט מכשיר ה Virtue RFשמציע יתרונות מרשימים.

כוחם של גלי רדיו: VIRTUE RF
פלטפורמת Virtue RF רותמת את כוחה של טכנולוגיית גלי רדיו (RF) כדי לעורר ייצור קולגן ולשפר את גוון העור ומעלה את הרעיון הזה לגבהים חדשים. היא מספקת אנרגיית גלי רדיו בצורה מדויקת ומבוקרת, חודרת עמוק יותר לתוך שכבות העור ומטפלת במגוון רחב יותר של בעיות בעור.

טיפול מותאם אישית וממוקד עם VIRTUE RF
Virtue RF הוא מכשיר בעל אופי הניתן להתאמה אישית, תכוה שעוזרת לו להעצים אנשי מקצוע בתחום טיפוח העור, להתאים טיפולים בהתאם לצרכים האינדיווידואליים של המטופלים. על ידי התאמת עומק החדירה, רמות האנרגיה ואזורי הטיפול, מטפלים יכולים לטפל באופן מדויק בבעיות כגון קמטוטים, עור נפול, קמטים ואפילו מצבורי שומן עקשניים. רמה זו של התאמה אישית, מבטיחה שהמטופלים יקבלו טיפולים המותאמים באמת לדרישותיהם הייחודיות.

מיקרונידלינג בשילוב גלי רדיו ב-VIRTUE RF
פלטפורמת Virtue RF לוקחת את היעילות של טיפול בגלי רדיו צעד אחד קדימה על ידי שילוב עם טכנולוגיית מיקרונינדלינג. סינרגיה דינמית זו מביאה לתוצאה כפולה - גם עידוד יצירת קולגן וגם קידום הריפוי הטבעי והתחדשות הרקמות. המיקרו-מחטים יוצרות תעלות זעירות בעור, אשר מגבירות את ספיגת אנרגיית ה-RF ומאיצות את תהליך ההתחדשות. שילוב ייחודי זה ב- Virtue RF מניב תוצאות מרשימות וארוכות טווח באופן אובייקטיבי וגם ביחס למתחרים האחרים בשוק.

מגוון רחב של טיפולים עם VIRTUE RF
גדולתה של פלטפורמת Virtue RF מתבטאת כשמדובר בטיפול במגוון רחב של בעיות עור. בין אם אתם נאבקים בסימני ההזדקנות, רוצים לשפר את מרקם העור או שואפים למראה פנים מחוטב ומעוצב, Virtue RF מציעה פתרון מקיף. יכולתה לטפל במגוון בעיות הופכת אותה לאופציה
רב-תכליתית העונה על צרכי מטופלים מגוונים.

IMG-20240417-WA0007
מינימום כאבים וזמן החלמה עם VIRTUE RF
תחום נוסף שבו מצטיין מכשורVirtue RF הוא בנוחות המטופל וזמן ההחלמה. הטכנולוגיה המתקדמת והגישה המשולבת של Virtue RF מביאות לחוויה נוחה יותר במהלך הטיפול. מעבר לכך, האופי הזעיר-פולשני של ההליך מבטיח כי זמן ההחלמה מצטמצם למינימום.. מטופלים יכולים לחזור לפעילות היומיומית שלהם מהר יותר, וליהנות מתוצאות מדהימות ללא אי הנוחות של תקופות התאוששות ממושכות.

אז מה המסקנה?
יתרונותיה של פלטפורמת Virtue RF מתגלים כאשר התכונות והיתרונות המתקדמים שלה נבחנים מקרוב. היכולת להתאים אישית טיפולים, שילוב המיקרונידלינג וה- RF החדשני שלה, והמגוון המקיף של בעיות שהיא יכולה לטפל בהן, הופכים את Virtue RF לבחירה המועדפת עבור אלה המחפשים תוצאות שבאמת נראות לעין. על ידי בחירה ב- Virtue RF, מטופלים יכולים להנות מעור קורן וצעיר המותאם לצרכים האישיים שלהם, וכתוצאה מכך חוויה אסתטית יוצאת דופן.

קרדיט לצילומים ולסרטון:  יח"צ פרומדיקס -  אישור שימוש בתמונות ובסרטון ללא תמורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...