יום ראשון, 28 ביולי 2024

קולקציית הקפסולה של האמנית שירה ברזילי("Koketit") לבית האופנה GOLBARY חזרה למדפים

רוצו לחנויות הרשת לפני שייגמר שוב!!!
לאלו שניסו לרכוש לפני כחצי שנה פריט מקולקציית הקפסולה שעיצבה האמנית הישראלית שירה ברזילי("Koketit") לבית האופנה GOLBARY ולא הצליחו להשיג כי נחטפו תוך מספר ימים מהמדפים, יש לנו בשורה משמחת עבורכם: "קוקטית" משיקה שוב עם גולברי אוסף טי שרטים בעיצובים חדשים, ובמהדורה מוגבלת.

הקולקציה החדשה נכנסת לחנויות גובלרי בימים אלה, והיא כוללת 4 טי שרטים במפתח וי ועגול שעוצבו באיורים שונים כביטוי אישי של האמנית להעצמה נשיתובאמצעות סמלים ואיורים המזוהים איתה.

גולברי וקוקטית קולקציית חולצות חדשות צילום ליאור קסון 
גולברי וקוקטית קולקציית חולצות חדשות צילום ליאור קסון
האיורים, עושים שימוש מנוגד של שפתיים אדומות, או שפתיים צבעוניות יחד עם דמויות מתאר בשחור או לבן, כחול , ורוד הפזורים על החולצה ובכך יוצרות אסתטיקה בולטת ויזואליות צבעונית וססגונית בולטת ושונה המעוררת עניין והשראה באינטרפציה מיוחדת. האוסף החדש הוא ללא ספק "פיס" אופנתי לאלו המעריכות אמנות, אסתטיקה ונשיות בעוצמתה

הסגנון האמנותי המבוהק של שירה ברזילי, הוא יצירת סקיצות אינטואיטביות של דמויות נשיות ברישומים חד קווים , אותם היא משלבת את הנופך האישי שלה ליצירה, לשפה האמנותית הייחודית.

לדברי שירה ברזילי:  "ממש שמחה להמשיך לשתף פעולה עם גולברי בפעם השנייה. ההצלחה של הקולקציה הראשונה היתה מפתיעה ומרגשת עבורי, וכולי תקווה שגם הפעם נשות גולברי תתאהבנה. הפעם רציתי ליצור פרינטים שיעבירו תחושה כיפית, עם צבעוניות מגניבה וקייצית שתעשה קצת שמח בלב. זו גאווה בשבילי לעבוד עם מותג אופנה ישראלי מוביל, החורט על דגלו מסרים חיוביים כגון העצמה נשית ואני מאחלת שרק נמשיך ליצור ולשמח את נשות עם ישראל."

לדברי אורלי פרנקו גולברי סמנכ"לית השיוק של גולברי: "שיתוף הפעולה המצליח בין גולברי ל"קוקטית" הוכיח את עצמו. הקולקציה שהוצאנו לרגל היום האישה הבינלאומי, מדגיש את החשיבות של העלאת קול הנשים בקהילה שלנו. המסירות והעבודה הקשה שהושקעו במתן ביטוי מדוייק לכוחן של נשים, והצלחתה ברשת, רק מוכיח לנו כמה חשוב להיות קשובים לקהל הלקוחות, ולהביא להן חידושים עם ביטוי אישי. 

לדבריה:  "שמחנו על כך ששירה בריזלי, לא היססה ועמלה יחד אתנו להוציא קולקציית טי שרטים חדשה, ובטוחות שגם הפעם השיתוף פעולה יוכיח את עצמו".

הקולקצייה החדשה תהייה זמינה בכל 80 סניפי גולבריברחבי הארץ ובאתר האון ליין של החברה, החל מה 28.7.2024 ובמהלך חודש אוגוסט.

מחיר לצרכן של טי שרט: 139.90ש"ח

חדש בגולברי וקוקטית חולצה 139.90 שח צילום ליאור קסון 
חדש בגולברי וקוקטית חולצה 139.90 שח צילום ליאור קסון 
האמנית הישראלית שירה ברזילי הפועלת תחת השם המקצועי KOKETIT הצליחה לכבוש כל פסגה אפשרית. ברשימת ההשגים שלה בעולם אפשר למנות רשימה ארוכה של מותגים בינלאומיים וחברות ואופנה מהגדולות ביותר בעולם. היא בוגרת מגמה לעיצוב אופנה בשנקר ומתחזקת אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים.

הקולקציה הקודמת שיצאה לראשונה לרגל יום האישה הפכה להיות מבוקשת ואזלה בתוך מספר ימים בכל החנויות ואתר האינטרט של בית האופנה גולברי.

להשיג ברשת חנויות גולברי ברחבי הארץ.

קרדיט לצילומים ולסרטון:  ליאור קסון/ ניר יפה - מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...