יום חמישי, 20 ביוני 2024

"אנדרטה בתנועה" מופע ייחודי של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר

כולנו עדין תחת ההשפעה של אירועי אוקטובר הקשים הבלתי נשכחים שהיינו עדים להם. יש כאלו שהרגישו צורך להנציח את האירועים הקשים וכתבו שירים ולחנים, כאלה שיצרו פסלים, תערוכות וגם ציורים, צילומים ותוכניות טלויזיה שונות ועוד.

"אנדרטה בתנועה" של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר יחד עם השותפה והמפיקה מיכאל מיליס, נוצר בעקבות אירועי אוקטובר מתוך צורך לחזור למקום הכי בסיסי - לגוף.

כפי שנאמר בפילוסופיה האקזסטינציאליסטית אנחנו "היות-גוף" כל הלמידה הראשונית נעשית דרך הגוף ודרך החושים.

היוצרת רוני שעבדה ויצרה בהולנד וגרמניה ביקשה ל"פסל" את השבר בעקבות האירועים ולבנות ממנו כוחות ואפשרויות לחיים. השותפה והמפיקה מיכאל שהיא יזמת חברתית מעל 10 שנים וחייה הם חיבור ויצירה של שיתופי פעולה אנושיים עם אימפקט חברתי.

אנדרטה בתנועה צילום מתוך המופע צלם אורן אלון
רוני ברנדשטטר: "האימה של המאורעות באוקטובר יצרה אצלי תחושה עמומה של קיפאון הבנתי שאני מרגישה מעט מאוד מעצמת גודל האירוע והזוועות. מבחינתי הדרך לנחם ולהתנחם, היא להתחבר ולמצוא דרך לתת משהו בעל ערך לעצמי ולקהילה שאני חלק ממנה."

מיכאל מיליס: "בהמשך למיזמים שהוצאתי בעקבות המלחמה שתמכו בלוחמים ומפונים בארץ, השתתפתי בשיעורי תנועה עם רוני ושם נוצר החיבור בינינו. התגייסנו לטובת יצירת הפרויקט הזה. פרויקט "אנדרטה בתנועה" הוא חלק מהמיזמים האחרים שלי והפעם בפן האומנותי, טיפולי וריגשי. אחרי שנחשפתי לסיפורים הקשים של המפונים מהעוטף וניצולי הנובה התגבר בי הרצון לגייס משאבים מקהילות ומעגלי תמיכה נוספים ולתת מענה אומנותי טיפולי שהפך להיות צורך גם אצל המתנדבים שלי."

אנדרטה בתנועה צילום אורן אלון
רוני מספרת: "היצירה המלאה של המופע הייתה המשך טבעי של הרעיונות מהיצירה של הוידאו, רציתי שאנשים יחוו חוויה מלאה ולא רק יצפו מרחוק בסרט ובדימויים שנוצרו, חיפשתי ליצור התרחשות שבו הקהל חווה קשר וקירבה לגוף על חולשותיו, פגיעותו וכוחותיו."

דודי פלג, ראש אגף תוכן ופיתוח עסקי, ממוזיאון תל אביב לאומנויות פתח את כל הדלתות והחלונות והציע להציג את הפרויקט בערב בכורה לקהל הרחב.

הפרויקט נולד משיעורי תנועה שעשתה רוני לקהילה בתקופת האזעקות התכופות באיזור המרכז על מנת לאפשר למשתתפים "להפשיר" את הגוף מהקיפאון שהטראומה הפעילה.

עם מעט כוחות בגוף נשאלה השאלה כיצד אנחנו אוספים את עצמנו מנקודת שבירה שאנו נמצאים בה . 
האזעקות לא הגיעו לחלל של הסטודיו שנמצא מתחת לאדמה ובכך המרחב מוגן.

רוני משתפת: "בתוך השקט של הזמן בסטודיו הבנתי שאני רוצה ליצור עדות מאין אנדרטה הפוכה וחיה לכל מה שהתרחש ומתרחש מאז ה-7 באוקטובר. דמיינתי בראשי ממבט הציפור ערימת גופים שנמצאים באי תנועה וחוזרים באיטיות לתוך החיים."

יחד עם המון מתנדבים שלקחו חלק והשתתפו בצילומים ב"חווה של צביקה" בדרום הארץ נוצר הוידאו ארט בהשתתפות כ-100 אנשי תנועה. איריס נייס שהעמיקה את הרעיונות בסטודיו והפכה השראה ורוח בחומרים.

כוחות העל של מיכאל מיליס שהפיקה וניהלה את כל הפרויקט. קבוצת רקדנים מדהימה שחקרה את המחשבות על האנדרטה. שלושה צלמים אורן אלון, עומר מסינגר וערן פז שהיה על הוידאו, שהוא אומן ובמאי דוקו מעורר השראה בפני עצמו.

ביום חמישי, בתאריך 27.6.24, יוצג הפרויקט בהשתתפות קהל ומוסיקה חיה ובועטת של גיא גלם ופלורה. יצירה שתיתן לקהל לחוות את הצורך האנושי הבסיסי בתמיכה, בחיבור ובקשרים משמעותיים. ההסכמה המשותפת המונחת בבסיס הפרויקט, היא להניע ולפתוח אפשרויות חדשות, לחבר, לקרב להפגיש, לאורר ולעורר אותנו זו אפשרות לברוא, להבריא ולתחזק את הכוחות היצירתיים. זו קריאה לנוע לחופש ולשגשג עם ולמרות 'האנדרטאות' שלנו כאנשים, כחברה וכעם. 
הרווחים יתרמו לנפגעי הנובה.

תמונה-מתוך-מופע-אנדרטה-בתנועה-צילום-אורן-אלון
לבירורים:
0528458080 מיכאל מיליס

לינק לטריילר מתוך הוידאו
https://www.youtube.com/shorts/sexpXrSjh-w

שם המופע: אנדרטה בתנועה
תאריך: 27.6.24
יום: יום חמישי
שעה: 20:30
משך המופע: כשעה
מתאים לגילאי: 16+

מחיר מלא: 100 ש"ח
מחיר הנחה: 80 ש”ח

מופע מחול, מוזיקה חיה ווידאו ארט.
*כשהגוף קופא ונגמרות המילים…*
המופע נוצר בעקבות אירועי אוקטובר מתוך צורך לתת מקום ליצירה ולחיים אפשריים.
העבודה חוקרת את היסוד שעליו נבנה האמון בראשית החיים ועליו אפשר לשקם אמון שהתמוטט.

היוצרת, רוני ברנדשטטר, עבדה ויצרה בהולנד וגרמניה ביקשה ל"פסל" את השבר בעקבות האירועים ולבנות ממנו כוחות ואפשרויות לחיים.

מיכאל מיליס, יזמת חברתית שסיפור חייה הם חיבור ויצירה של שיתופי פעולה אנושיים עם אימפקט חברתי. הקימה את “עוטף ישראל” שמסייע ללוחמים ומפונים ב-360 מעלות.

ייעוץ אומנותי, איריס נייס, יוצרת עצמאית רב תחומית, יזמית ומובילת "גוף בטבע".

מוסיקאים:
גיא גלם
לירון פלורה משולם

רקדנים:
אורי דיקר
נוי חבר
איתמר סרוסי
בר אתמרי
רוני זילברשטיין
שני קצמן
יאיר ליסאי
קרין שבירו
גיא אגיב
איריס נייס

וידאו ארט:
יוצרות: רוני ברנדשטטר בשיתוף עם איריס נייס

וידאו : ערן פז

צילום: 
עומר מסינגר
ערן פז
אורן אלון

מוסיקה : מתוך glow של גיא גלם

רקדנים יוצרים ושותפים לדרך:
רן בן דרור, בר אתמרי, נגה אשד, רוני זילברשטיין, שני קצמן, גיא אגיב, איתי לירז, מיטל גורסקי, קרן ארן, שלמה רנה, אברהם חזין, מיכל גיל, חני בן טוב, ניר וילוז'ני.

חסות :
מרכז ביכורי העיתים 
וסלוגן שלהם
החווה של צביקה
הרווחים יתרמו לניצולי הנובה

קרדיט לצילומים:  אורן אלון - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום שלישי, 11 ביוני 2024

מותג האופנה RESERVED פותח סניף דגל בקניון עזריאלי ירושלים

מותג האופנה RESERVED, המצוי בהתפתחות גדולה מאוד באירופה ולאחר פתיחת חנויות במילנו, וונציה, לונדון ובירות נוספות באירופה, פותח חנות חדשה בבירת ישראל בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה) בהשקעה של כ- 6 מיליון ₪.

המותג מיובא לישראל ע"י קבוצת H&O, מתרחב, מגיע לראשונה לירושלים ופותח סניף דגל בקניון עזריאלי (מלחה) בהשקעה של כ -6 מיליון ₪.

סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה - צילום ארנון בוסאני  

סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה - צילום ארנון בוסאני  
זהו הסניף החמישי של הרשת בישראל והוא יצטרף לסניפים בקניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים , קניון TLV בתל אביב ומתחם מיי בייבי בירכא ולאתר המכירות של ריזרבד : reserved-il.com

הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-1200 מ"ר ויפתח במתכונת המשלבת אופנת נשים וילדים. קבוצת H&O מתכננת להמשיך ולפתח את המותג בישראל כאשר שטח כל חנות יעמוד על כ 900 מ"ר.
סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה - צילום ארנון בוסאני 

סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה - צילום ארנון בוסאני  
החנות החדשה מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של אירופה , קונספט אשר פותח ע"י צוות האדריכלים הבינלאומי של קבוצת LPP וכולל בין הייתר חנות רחבה המעוצבת עפ"י קולקציות ומשלבת רהוט צעיר ועדכני, מואר וייחודי.

החנות החדשה מכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים, מגוון סגנונות המתאים לכל זמן: קז'ואל, ארועים, עבודה, פנאי וכו ובטווח מידות רחב (36 – 46), וקולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים.

המותג ריזרבד מביא לישראל בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי, ויוצעו בה כ- 14 קולקציות מלאות בשנה, שישקפו את ערכי המותג ביניהם: קיימות, יצירתיות ומגוון.

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא
לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לירושלים מסמנת מגמה זו של צמחיה והתפתחות".

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא
RESERVED נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם כ- 500 חנויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון. הוא נחשב למותג אופנה מוביל בזכות עיצוב –ברמה גבוה וטרנדי ועם זאת מציע מוצרים במחירים אטרקטיביים מאוד ביחס לשאר המותגים המשווקים בישראל. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה 5 רשתות קמעונאיות שונות ומעל 2200 חנויות באירופה ובמזרח התיכון ב- 40 מדינות שונות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט , מילנו , תל אביב, דובאי ועכשיו גם בירושלים.

קבוצת H&O הינה מקבוצות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994וכוללת שלוש רשתות קמעונאיות: H&O- המונה 28 סניפים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת, רשת Carter's – OshKosh- מותג בגדי התינוקות האמריקאי המוביל בעולם עם 74 נקודות מכירה בכל הארץ ורשת Reserved הבינלאומית עם 5 סניפים. 

כל חנויות הקבוצה, ממוקמות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר. לרשת מועדון לקוחות המונה כ- 500,000 חברים וכ-130,000 מחזיקי כרטיס אשראי מועדון CashCal-H&O .

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא
קולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים.

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא
קולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים.
קניון עזריאלי ירושלים משתייך לקבוצת הקניונים הגדולה בישראל וחוגג 30 שנות עשייה. הקניון מהווה קומפלקס בילוי ועסקים המוביל בישראל, המשלב מסחר, מסעדות, בתי קפה, משרדים וחניון ומשתרע על פני שטח ענק של כ- 100,000 מ"ר. כמוקד של אזור העסקים והבילוי מרכזי בעיר, ממוקם פרויקט עזריאלי ירושלים בנקודה אסטרטגית מושלמת, עם נגישות מיידית לעורקי תחבורה בין עירוניים וצירי תנועה ראשיים לצד הרכבת הקלה העתידית. בקניון ממוקמות מיטב רשתות האופנה המקומיות הארציות והבינלאומיות המובילות.

קרדיט לצילומים: ארנון בוסאני - התמונות מאושרות לפרסום ללא תמורה, נדיה היבא

יום ראשון, 9 ביוני 2024

מתכון להכנת בורקס מים של הבלוגרית האוכל המובילה תמרה אהרוני

בלוגרית האוכל המובילה תמרה אהרוני ביתו של השף ישראל אהרוני חושפת את המתכון הסודי שלה: להכנת בורקס מים.

בקרוב ייחשפו המתכונים הייחודיים והחגיגיים של 4 משפיעניותהאוכל המובילות: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן , יונית צוקרמן ומנחת הטלוויזיה אילנית לוי, במסגרת קמפיין חדש של בית האופנהGOLBARY , שיעלה לרגל חג שבועות, ובו תחשוף כל אחת מהן את המתכון האהוב עליה לחג.

אחד המתכונים המעניינים והמיוחדים הוא של בלוגרית האוכל המובילה תמרה אהרוני, ביתו של השף ישראל אהרוני שחושפת לראשונה את המתכון הסודי שלה להכנת בורקס מים:

בורקס מים לשבועות לפי תמרה אהרוני צילום שי יחזקאל  

בורקס מים לשבועות לפי תמרה אהרוני צילום שי יחזקאל  
המצרכים:
‎1 חבילה דפי פילו מופשרים היטב לפי הוראות היצרן
‎מעט חמאה מומסת לשימון

‎מצרכים לבלילה:
‎2 כוסות חלב
‎2 ביצים
‎60 גר' חמאה מומסת
‎מלח
‎פלפל שחור

‎מצרכים למילוי הבורקס:
‎1 בצל סגול
‎3 שיני שום
‎400 גר' עלי תרד טורקי שטופים היטב
‎1 כף חמאה
‎2 כפות שמן זית
‎250 ג גבינת ריקוטה
‎350 ג גבינה מגוררת שאוהבים
‎מלח
‎פלפל שחור

‎הוראות הכנה:

* מחממים תנור לחום של 180 מעלות

* מכינים את המילוי: קוצצים את הבצל, שום והתרד

* במחבת מחממים שמן זית וחמאה

* כשהשמן חם מוסיפים את הבצל הקצוץ והשום ומטגנים כ3-4 דק עד שהבצל מתרכך ומתחיל להזהיב

* מוסיפים את התרד, מלח ופלפל, מערבבים ומטגנים כ2-3 דק נוספות עד שהתרד מתכווץ

* מוציאים את התרד לקערה, מוסיפים את שני סוגי הגבינות, מלח ופלפל ומערבבים היטב לתערובת אחידה.

* מכינים את הבלילה: בקערה גדולה טורפים יחד את החלב, ביצים, חמאה מומסת, מלח ופלפל שחור לתערובת אחידה

* מרכיבים את הבורקס: מורחים בחמאה מומסת תבנית פיירקס מלבנית

* מרפדים את התבנית בדפי פילו (אם צריך 2 דפים לשכבה זה בסדר, העיקר שכל התחתית תהיה מרופדת)

* לוקחים 2-3 דפי פילו וקורעים אותם ביד לחתיכות גדולות

* טובלים כל חתיכה בבלילה ומניחים בצורה מקומטת בתבנית, חוזרים על הפעולה עד שכל התבנית מכוסה בשכבה של דפים רטובים ומקומטים.

* יוצקים על הדפים המקומטים מחצית מהמילוי ומיישרים לשכבה אחידה

* מניחים עוד שכבה של דפים מקומטים רטובים על גבי שכבת המילוי

* יוצקים את המחצית השנייה של המילוי ומיישרים לשכבה אחידה

* מקפלים את שולי הבצק על גבי המילוי

* מכסים את המאפה ב3 דפי פילו ישרים (מומלץ למרוח בינהם מעט חמאה מומסת) ותוחבים את השוליים שלהם בין דופן התבנית לבין המאפה

* יוצקים את שארית הבלילה על המאפה (אפשר גם לפזר מעט גבינה מגוררת או שומשום אם רוצים)

* אופים כ40-50 דק עד שהמאפה שחום ופריך.

חג שבועות שמח 😊

קרדיט לצילומים: שי יחזקאל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום שבת, 8 ביוני 2024

תערוכה קבוצתית: "לב פועם" עדות מוחשית לריפוי ותקומה דרך יצירה מהלב

תערוכה קבוצתית של אמנים ויוצרים מקומיים "לב פועם" תיפתח בעופר רמת אביב לקהל הרחב, החל מה 21.6 עד ה 28.6.2024. התערוכה, שנוצרה ע"י ArtRasing, מיזם חברתי לגיוס תרומות עבור עמותת וראייטי, נולדה מתוך המקום של הרצון לאופק, התחדשות ותקווה אותם כולנו מחפשים בימים אלו ומתוך האמונה כי יצירה היא כלי ריפוי עוצמתי לנפש.

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ 

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  
התערוכה החדשה מאגדת בתוכה יצירות, בטכניקות מגוונות, כשמאחורי כל אחת מהן נמצא סיפור עוצמתי ומרגש על המשך יצירה מהלב. זוהי תערוכה שאוצרת בתוכה יצירות שהן ביטוי מוחשי להיסטוריה שנכתבת בימים אלו ותישאר כעדות לדורי דורות. 

הלב, כספק החיים המרכזי של הגוף, הינו גם הלוגו של וראייטי ומסמל את הזרמת האנרגיה לשאר חלקי הגוף / תחומי החיים.

האמנים/ות המשתתפים/ות בתערוכה כוללת גם חיילי מילואים, תושבי העוטף, תושבי הצפון, ניצולי הנובה, אמנים בינלאומיים ועוד, שיחדיו מהווים את הפסיפס הייחודי של ארצנו. 

בין האמנים המשתתפים בתערוכה: קארין אנג׳ל, דרורית אמיתי-דרור, גבי זלצמן, בלה חבצקיו, אתל טור, איציק מבורך, אליסף מימון, שיר נברו שץ, לי נרובאי לנגר, נדב סדקה, אופיר סופר, עוזי עמרני, קרן פרגו, שלי צאייג, עינב צייכנר, שרון קיפניס חייט, הילה קרוגמן כדי, דוריה קנצופולסקי, עופרי ריינר, שוש שגב אופק ושירלי שור.

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  
ArtRasing הינו מיזם חברתי לגיוס תרומות בעבור עמותת וראייטי, דרך מכירת אומנות ישראלית, הוקם לפני שנתיים ע"י קארין אנג'ל, אפרת אמון ואתי מרק.

במהלך התערוכה יערכו שיח אמנים, ניתן להתעדכן בפרסומי הקניון ובנכסים הדיגטלים של רמת אביב

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  
כל ההכנסות ממכירת היצירות יועברו לאמנים ולעמותת וראייטי
התערוכה תוצג בקניון עופר רמת אביב  בין התאריכים - 21.6-28.6
הכניסה לתערוכה חופשית לקהל – ללא תשלום

קרדיט לצילומים: יח"צ רמת אביב - מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה

יום שישי, 7 ביוני 2024

טחינת אל ארז משיקה טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ

בשורה משמחת לכל אוהבי הטחינה!!!!
מעכשיו הרבה יותר פשוט, מהיר וקל להשתמש בטחינה כשהיא בבקבוק לחיץ.

טחינת אל ארז מתרחבת בקטגוריית הטחינה הגולמית ומשיקה סדרת מוצרים חדשה - טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מלאה מעודנת, שתיהן בבקבוק לחיץ, המשדרג את חווית השימוש והופך אותו לפשוט, קל ונוח.

מנות שונות עם חצילים על האש עם טופינג של טחינה גולמית
צילום: נדיה היבא
כל האיכות המוכרת, במרקם עדין במיוחד, מוגשת כעת בבקבוק לחיץ המתאים לשימוש וצריכה בצורתו הגולמית וללא כל צורך בהכנה.

הטחינה המעודנת החדשה, עשויה מ- 100%שומשום מובחר, שעבר קלייה איטית וטחינה מיוחדת, המעניקים לה מרקם עדין וקטיפתי המתאימה לזילוף על סלטים, כריכים, אנטיפסטי, בשרים ועוד.

הטחינה הייחודית של אל ארז מופקת מזן השומשום האתיופי הטוב בעולם הנקרא "הומרה". הזרעים נבחרים בקפידה ועוברים תהליך המשלב את המסורת העתיקה והקידמה הטכנולוגית, תוך הקפדה יתרה על איכות המוצר.

טחינה גולמית מוגשת כרוטב לעלי גפן ממולאים.
צילום: נדיה היבא
הטחינה החדשה של המותג אל ארז נותנת מענה נוסף לאנשים המעוניינים לאכול טחינה גולמית כפי שהיא, בקלות ובנוחות, על ידי לחיצה על הבקבוק, וניתנת לשימוש בבית, בטיול, בעבודה ובכל מקום.

טחינה בבקבוקים הלחיצים הינה ללא גלוטן. הבקבוקים מכילים כמות של300 גרם, 
בהשגחת רבנות העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף. 
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

מימין: טחינה גולמית מעודנת מלאה בבקבוק לחיץ של טחינה אל ארז
משמאל: טחינה גולמית מעודנת של טחינה אל ארז
קרדיט לצילומים: יח"צ טחינת אל ארז
טחינת אל ארז - מפעל שהוקם בשנת 1990 והחל את דרכו כמפעל בוטיק קטן בנצרת והפך למותג טחינה מוביל בארץ ובעולם המככב בחנויות רבות ומסעדות בארץ וברחבי העולם. המפעל ממוקם כיום באזור תעשייה שגיא 2000 (ליד כפר ברוך).

קרדיט לצילומים: יח"צ טחינת אל ארז - השימוש בתמונות ללא תמורה, נדיה היבא

יום חמישי, 6 ביוני 2024

אופנה ואוכל לקראת חג השבועות SERVED WITH STYLE

לרגל חג השבועות יעלה השבוע קמפיין חדש של בית האופנה GOLBARY בכיכובה של מנחת טלוויזיה והפרזנטורית של המותג, אילנית לוי, שלצידה יככבו נבחרת של משפיעניות אוכל מובילות, שנבחרו בקפידה: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן. 

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקלים תחת הסיסמא: SERVED WITH STYLE והוא כולל מסע פרסום דיגיטלי, פרסום בנקודות המכירה ובפלטפורמת הכנסים הדיגטלים של המותג גולברי: אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק.

קמפיין שבועות של גולברי צילום: שי יחזקאל


קמפיין שבועות של גולברי צילום: שי יחזקאל
הקמפיין החדש יחשוף שולחן חגיגי בו ואת כל אחת מכוכבות הרשת יוצרת את המנה המיוחדת שלה לחג הביכורים. כמו כן כל אחת מהמשתתפות לבושה בלוק לבן וחגיגי במיוחד לשבועות, עפ"י בחירתה מקולקציית קיץ 2024 של גולברי. 

במסגר הקמפיין, בית האופנה גולברי יאגד את כל המתכונים של המנות שיוצגו בקמפיין על ידי הכוכבות, במטרה שהצרכניות יוכלו להשתמש במתוכנים לחג.

קמפיין שבועות של גולברי עם הפרזנטורית המותג אילנית לוי.
צילום: שי יחזקאל

קמפיין שבועות של גולברי עם הפרזנטורית המותג אילנית לוי.
צילום: שי יחזקאל
לדברי אורלי פרנקו גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי: "כבית אופנה מוביל אנו תמיד מחפשים מקורות חדשים להשראה, אם בעבר מצאנו את ההשראות שלנו בשיתוף פעולה עם אמנים, מוזיקאים, ומעצבים מובילים, הפעם מצאנו את החיבור לנשים חזקות בתחום הקולינריה. ידוע שהישראליות אוהבות מאוד אופנה ואוכל, אז החלטנו לשלב את שתי האהבות וליצור לחג השבועות קמפיין מפתיע, שימושי, מעניין ומלא בתוכן". 

בית האופנה גולברי, נמצא בבעלות דוד, משה ויעקב גולברי. הרשת מונה נ-80 סניפים ברחבי הארץ.

קרדיט לצילומים: שי יחזקאל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

חדש ברשת לי קופר: COLLECTION PROM חליפות מעוצבות בלוק שיק אלגנט מהדורה מוגבלת

נשף הפרום, הוא אירוע השיא של חגיגות סיום התיכון שנחגג בקרוב. לקראת האירוע מתחיל הלחץ וההתרוצצויות בין חנויות הבגדים אחר חיפוש השמלה והחליפה הכי אלגנטית, הכי יפה עם הלוק המושלם לערב הייחודי. לרגל הערב המרגש זה רשת האופנה לי קופר משיקה קולקציית פרום במהדורה מוגבלת.

הקולקציה מציגה, חליפות ערב בלוק שיק- אלגנט- מחויט, במראה עכשווי, עם נגיעות קלאסיות וגזרות מחמיאות.

לי קופר חליפות פרום צילום שיר תמיר

לי קופר חליפות פרום צילום שיר תמיר

לי קופר חליפות פרום צילום שיר תמיר
החליפות עשויות מבדים רכים, דקים ונעימים המותאמים למזג האוויר החם בישראל ומגיעות במבחר גוונים החל מנייבי ואפור קלאסיים ועד גווני פסטל טרנדים ומרעננים.
ניתן לשלב אותן עם חולצות מכופתרות, או טישרטים בגווני טון על טון מקולקציית הקיץ של לי קופר.

להשלמת הלוק ניתן להתאים סניקרס של לי קופר המוצעים במגוון עיצובים וגוונים.

לי קופר חליפות פורם 2024 צילום שיר תמיר

לי קופר חליפות פרום 2024 צילום שיר תמיר

לי קופר חליפת פרום צילום טל טרי
מחירים לצרכן:
ג'קטים החל מ 600 ₪
מכנסיים החל מ – 300 ₪

ניתן להשיג בסניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ

קרדיט לצילומים: שי תמיר/ טל טרי - מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה

יום שלישי, 4 ביוני 2024

חברת קליל מציגה מדריך לבחירה נכונה של מערכות חלונות ודלתות

חברת "קליל" מכרמיאל הינה החברה הגדולה בישראל בתחום ייצור ושיווק מערכות חלונות דלתות ואלומיניום מציגה מדריך לבחירה נכונה של מערכות דלתות וחלונות לבית כדי ליצור שיפור מהותי באווירה, ובאיכות החיים בבית מבחינת טמפרטורה, רעש, ונוחות תנועת המפתחים . מכיוון שכך, וגם בשל עלויותיו מורכבותו של פרוייקט התקנת מערכות חלון בכל תהליך בנייה ושיפוץ, ישנה חשיבות מכרעת להכיר את סוגי החלונות ושימושיהם השונים לבחירה נכונה.

חשוב לדעת שבמהלך השנים התפתחו מערכות החלון הן עיצובית והן בהיבטים טכניים וקיימות כיום מערכות מתקדמות מבחינה פונקציונלית – עם אביזרים להנעה קלה ונוחה, בטיחות והפעלה ונעילת הבית ואיטום ובידוד מתקדמים. מערכות החלון של שנת 2024 הן הרבה יותר מ"מסגרת שמחזיקה זכוכית".

2021_KLIL_2_1600_001_square צילום יח"צ חב' קליל
ניתן לחלק את סוגי החלונות על פי סוג החומר ממנו עשויה מערכת החלונות. 
בישראל ניתן למצוא מערכות ברזל (בעיקר בסגנון בלגי), או עץ, אך החומר הנפוץ ביותר הינו אלומיניום וזאת בשל תפעול קל ופשוט, עמידות לאורך שנים ועלויות נגישות.

לעיתים מסווגים ומתייחסים לסוגי חלונות גם על פי סגנון עיצובי. הסגנונות הנפוצים בישראל הינם בלגי, מערכות "בייסיק" עם פרופילים בקווים ישרים, ללא גימורים ייחודיים, אך בשנים האחרונות ישנה התפתחות עיצובית משמעותית בכיוונים מינימליסטיים ומודרניים – עכשוויים.

אולם, דרך קלה להבין את סוגי החלונות באופן הנכון ביותר, היא להתבונן על הפונקציונליות שלהם והתאמתם לחללים השונים בבית, או בסביבת העבודה.

חלונות הזזה
חלונות הזזה נעים על מסילה ולא תופסים שטח נוסף בפתיחה ובסגירה ולכן הם מהווים פתרון אידיאלי במפתחים בהם יש צורך בפתיחה רחבה במיוחד או כאשר יש מגבלת מקום בתוך החלל. חלונות ודלתות הזזה מתאימים במיוחד לסלון, ומאפשרים יציאה וכניסה באופן נוח, כניסת אור ואוויר. הם יכולים לשדרג את המראה הכללי וליצור רושם רב היות והם יכולים להתאים למפתחים רחבים וגבוהים במיוחד.

2021_KLIL_2_5600_WINDOW_MULLIONS_square צילום: יח"צ חברת קליל
חלונות ציר
חלונות ציר נפתחים כלפי חוץ או פנים באמצעות ציר בצד. הם מאפשרים אוורור מקסימלי ומצטיינים ביכולת איטום גבוהה לרעש ולפגעי מזג אוויר. באופן כללי חלון ציר מתאים למפתחים קטנים יותר בגודל (גובה / רוחב). יש להביא בחשבון ששטח פתיחת החלון מחייב מרחב פנוי מרהיטים וחפצים. חלונות ציר מתאימים לחדרים בהם נדרש מפתח מלא של החלון, לצרכי אוורור, אור, או נוף. אידיאלי לחדרי שינה או חדרי עבודה

חלונות קיפ ודריי קיפ
חלונות קיפ נפתחים כלפי פנים בחלקם העליון, מה שמאפשר אוורור באופן מבוקר. הם אידיאליים לחדרי אמבטיה ושירותים, בהם חשוב לשמור על פרטיות ולמנוע כניסת מים.

דריי קיפ מנגנון פתיחת חלון דריי קיפ הוא בעצם שילוב של חלון בעל מנגנון ציר לפתיחת כנפי החלון ציר הן מהצד והן בהטיית כנף החלון מצידו העליון כלפי פנימה בעזרת מנגנון ייחודי.

הצללה
לבחירת סוג הצללה יש חשיבות רבה בהשפעה על איכות החיים בבית. תריסי גלילה מאפשרים שליטה מלאה בכמות האור והאוויר הנכנסים, וצלונים מספקים מראה מודרני ויכולת לכוון את זווית הצללה. התאמת הצללה נכונה תסייע בשמירה על פרטיות ואקלים נוח בבית.
הצללה, ובפרט תריסים מוסיפים גם רובד ביטחון.

2022_2600_WHITE_007 צילום: יח"צ חברת קליל
סוגי זכוכית ופתרונות זיגוג
תחום הזכוכית נחלק לשני סוגי פתרונות מרכזיים - זכוכית בידודית וזכוכית טריפלקס, בנוסף, הזכוכית עצמה נבדלת ברמות שקיפות שונות, לפתרונות הזכוכית ניתן להוסיף מסננים להורדת הקרינה LOW E ורמת האור לחללים מוארים במיוחד ואף ניתן לשלב בין הפתרונות השונים על מנת להגיע לפתרון אידאלי לחלל הספציפי שלכם. לכל אחת יתרונות תפקודיים שונים כמו שקיפות, סינון קרינה, בידוד תרמי ובידוד אקוסטי.

בעבר היה נהוג להשתמש בעיקר בזכוכית "מונוליטית"- זיגוג עם שכבת לוח זכוכית בודד שאותו היה ניתן להזמין בעובי משתנה. החיסרון המרכזי בזכוכית זו, הוא שהיא לא מסוגלת לספק בידוד אקוסטי או תרמי יעילים.

עם התפתחותi הטכנית של מערכות החלון בעשורים האחרונים, נהוג היום לשלב זכוכית טריפלקס - שלוש שכבות זכוכית עם שכבת PVB ביניהן, המספקת בידוד אקוסטי טוב ובטיחות גבוהה. זכוכית טריפלקס דורשת מערכות אלומיניום מתקדמות לתמיכה בעובי ובמשקל הזכוכית.

בחירת פתרון הזיגוג המתאים יכולה לשפר משמעותית את האווירה בבית ולחסוך כסף ואנרגיה.

5600 pina.157 צילום: יח"צ חברת קליל
לסיכום, בחירת חלונות מתאימים לכל חדר בבית יכולה לשפר את איכות החיים, את הנוחות והאסתטיקה של המגורים. בבחירת חלונות חשוב להתחשב בצרכים הפונקציונליים והעיצוביים של כל חדר ולבחור בחלונות המתאימים ביותר לאותם צרכים.

היות וחלון איננו "מוצר מדף", נדרשת התאמה מקצועית מלאה לצרכים, העדפות העיצוב והתקציב של כל פרוייקט בנייה או שיפוץ. כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לוודא שבתחום חשוב זה המשפיע על איכות החיים בבית, בחרתם את המתאים ביותר.

קרדיט לצילומים:  יח"צ חברת קליל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

עופר הקניון הגדול בפ"ת מתחדש בחנויות חדשות ועם מותגים בינלאומיים

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה, מרשת קניוני עופר, בבעלות מליסרון, הידוע כאחד הקניונים המובילים והגדולים בישראל, המשלב חווית קניות ובילוי, ישקיע כ- 65 מיליון ש"ח בשידרוג ושיפוץ הקניון וזאת כחלק ממהלך של התחדשות הקניון, שדרוג הנראות, החוויה והשבחת התמהיל.

העבודות לשדרוג נראות הקניון החלו בשיפוץ מתחם המזון המהיר אשר הסתיימו. המשך העבודות אשר צפויות להתחיל בהמשך השנה, יכללו בין היתר: החלפת ריצוף, החלפת תקרה, הכנסת מערכות חדשות, והרחבת חנויות קיימות.

עופר הקניון גדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא
במסגרת השבחת התמהיל נפתחו ושודרגו חנויות רבות בקניון כאשר בשבועות הקרובים תושלם פתיחתן והתחדשותן של 7 חנויות נוספות של מותגים בינלאומים ומקומיים בהשקעה כוללת של כ- 53 מיליון ש"ח:

רשת ZARA פתחה את הסניף הגדול ביותר בישראל אשר הורחב משטח של 1,100 מ"ר ל- 3,500 מ"ר המתפרסים על פני קומה אחת. כמו כן, זארה תפעיל לראשונה בישראל קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות. החנות עוצבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של זארה הבינלאומית על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע במיוחד מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים חלקם ייחודים המגיעים רק לכ-50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם.

החנות כוללת מחלקת תינוקות (בייבי) היחידה בישראל ותכיל עשרות תאי הלבשה מאובזרים ומרווחים,בטכנלוגיה מתקדמת מאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחו לתאים. החנות החדשה תכיל מגוון קולקציות נרחבות לנשים, ילדים וגברים.

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה חנות ZARA קרדיט צילום גדי סיירא

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה חנות ZARA קרדיט צילום נדיה היבא

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה חנות ZARA קרדיט צילום נדיה היבא
מותג CALZEDONIA - חנות ראשונה בישראל למותג העולמי המציע אביזרי אופנה כמו: גרביים, גרביונים, טייצים, בגדי ים ועוד.

מותג ההלבשה התחתונה מאיטליה INTIMISSIMI - פותח חנות חמישית בישראל.

מותג האופנה RAZILI - פותח סניף חדש המאגד בתוכו את מיטב המעצבים הישראליים בשילוב מעצבים בינלאומיים. החנות החדשה בולטת בעיצוב הייחודי שלה ובנוסף לפרטי לבוש של מעצבים, מציעה אוסף של תכשיטים ייחודיים.

IMPRESS בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא

Original's בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא
רשת התכשיטים והשעונים IMPRESS - פותח סניף דגל של המותג הכולל מגוון רחב וייחודי של מותגי על ומותגי אופנה של שעונים ותכשיטים, המתחלפים בתדירות גבוהה.

רשת ההנעלה הבינלאומית ORIGINAL'S - משווקת נעלי נוחות ואופנה. הסניף החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכמיליון ש"ח, ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מבוקשים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים. החנות ממוקמת בקומת מסחר תחתונה.

מותג הטיפוח והאיפור המוביל NARS– פותח סניף דגל של המותג המציע מגוון נרחב ביותר של מוצרי איפור וטיפוח מהמובילים ביותר. המותג מתכתב עם אופנת עילית וסטייל ונחשב לאחד המותגים הנחשקים ביותר בעולם.

בנוסף, לאחרונה נפתח סניף דגל ראשון בישראל של מותג ההלבשה התחתונה הנחשק VICTORIA SECRET, בהשקעה של כ-5 מיליון, על פני שטח של כ-600 מ"ר בקומת המסחר התחתונה.

NARS בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא 

NARS בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא 
לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "עופר הקניון הגדול בפ"ת הוא קניון עוצמתי מהמובילים והגדולים בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדוייק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת גג אחת״. 

לדבריו: "אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד הקניונים המובילים בישראל על ידי המשך השבחתו ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חווית בילוי וקנייה נעימה ומוצלחת ביותר".

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול: "אנו שמחים על הבחירה של מותגים בינלאומיים ומקומיים לפתוח בקניון הגדול את חנות הדגל שלהם, דוגמת ZARA שבחרה לפתוח אצלנו את הסניף הגדול ביותר בישראל. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים, מקומיים ובינלאומיים.״

רקע על עופר הקניון הגדול בפתח תקוה:
שנת ההקמה - 1999
מספר מבקרים יומי כ 25,000 אלף איש
מקומות חניה - 1850
שטחי מסחר נטו–40,000
שטחי משרדים נטו - 16,000
לקניון מספר רב של דרכי גישה:
נגישות לצירי תחבורה ראשיים– כביש ז'בוטינסקי וסמיכות לכביש 4 וכביש 5
מסוף אוטובוסים צמוד לקניון המשרת 51 קווי אוטובוס
תחנת רכבת קלה -הקו האדום R1 (תחנת בלינסון)
בעתיד: תחנת מטרו

עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מרשת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ-220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם: נייקי, פוטלוקר, ברשקה, סטיב מאדן, מנגו, נאוטיקה, קולומביה, אדידס, פול אנד בר, פנדורה, סברובסקי, איי אופטיק, טימברלנד, ניין ווסט, אי דיגיטל , דה צ'ילדרנס פלייס, דיזל ועוד ועוד.

לקניון 12 מפלסי חניה עם 1,850 מקומות לרכבים, ומתחמי טעינה לרכבים חשמליים.

כמו כן המתחם כולל גם מגדל משרדים OFER TOWER ובו נמצא מלון מפואר מרשת Prima Link, רשות האוכלוסין וההגירה – משרד הפנים, 
PLACE HOLMES סניף גדול של רשת מכוני הכושר  , Regus - משרדים וירטואליים , מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות - מאובזרים ועם שירות מלא, בית הרופאים שר״פ פלוס ועוד.

קרדיט לצילומים:  גדי סיירא - מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה, נדיה היבא

"אנדרטה בתנועה" מופע ייחודי של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר

כולנו עדין תחת ההשפעה של אירועי אוקטובר הקשים הבלתי נשכחים שהיינו עדים להם. יש כאלו שהרגישו צורך להנציח את האירועים הקשים וכתבו שירים ולחנים...