יום שבת, 20 בינואר 2024

יומני הזן - סרטו של הבימאי היפני יוג'י נקאה

לפני הקרנת הסרט הציג יושי היגוצי, נספח התרבות של השגרירות היפנית בישראל, כי ביפנית הסרט נקרא "לאכול אדמה" במובן של לטרוף את האוכל המגיע מהאדמה. "לטרוף זה כמו חיים, לאכול זה כמו אהבה, והאוכל הכי טעים הוא לאכול עם חברה".

לאכול זה לחיות. לאכול זה לאהוב. לכן האוכל הכי טעים כשאוכלים אותו ביחד.

הבמאי, יוג'י נקאה, מצא השראה לסרטו האחרון באחד מספריו של הסופר צוטומו מיזוקאמי. מיזוקאמי, סופר רבי מכר, שהרומנים שלו, ""A Fugitive from the Past ו- "The Temple of the Wild Geese" עובדו לסרטים על ידי היוצרים, טומו אוצ'ידה ויוזו קוואשימה. Nakae טווה סיפור מתוך ספר שפורסם ב-1978, העוסק בבישול עונתי. ומזכיר לנו איך זה לחיות בטבע, את ריח האדמה ואת עושר החיים.

הצילום  tsuchi באדיבות סינימטק ירושלים

הצילום  tsuchi באדיבות סינימטק ירושלים
הצילום  tsuchi באדיבות סינימטק ירושלים
הארוחות העונתיות המופיעות בסרט מענגות גם את הנשמה וגם את העיניים. מנות כמו תרד ברוטב שומשום, ניצני במבו שוט צעירים מבושלים בציר ובטופו עשוי משומשום טחון... טסוטומו, גיבור הסרט, למד לבשל את המנות במנזר זן וכדי לשכפל את המנות, צוות הצילום גידל ירקות והשחקן קנג'י סוואדה השתמש בירקות האלה כדי לבשל את הארוחות. לוח הזמנים של הצילומים השתרע על פני 18 חודשים ארוכים באופן לא שגרתי כדי לכסות את כל ארבע העונות וללכוד את נושא הסרט - אכילה מהאדמה.

תקציר:
תחילת האביב
טסוטומו מסאי (בגילומו של קנג'י סוואדה), חי בעומק הרי שינשו עם הכלב שלו, פריקלי-אש, ואפר אשתו, יאקו, שהלכה לעולמה לפני 13 שנים. הוא נהנה מחיי היומיום שלו, מבשל ירקות שגידל בעצמו או קוטף בגבעות. יש לו את הכישורים והידע לבשל אוכל כפי שמבשלים במקדשי זן מאחר והיה נזיר זן והתגורר במנזר בין הגילאים 9 עד 13. ההנאה שלו מתעצמת כאשר מאצ'יקו, העורכת/ האהובה שלו (בגילומו של טאקאקו מאצו), מגיעה לביקור מטוקיו. הוא צולה בטטות על האש, משאיר מעט קליפה לטעם. מאצ'יקו לא יכולה לחכות עד שהמנה תתקרר. הפה שלה לוהט, והיא מתענגת כשמדווחת בשמחה שהקליפה הופכת אותה לטעימה עוד יותר, ומשמחת את טסוטומו.

תחילת הקיץ
טסוטומו מבקר את צ'י, חמותו, המתגוררת בקרבת מקום באזור מבודד לא פחות. היא מקבלת את פניו במנה נדיבה של אורז עם צנון כבוש ומרק מיסו בצד. בדרכו החוצה, צ'י מתעקשת שייקח חבית של מיסו שהיא התסיסה, וכמה ממתקים לציון החודש של מות בתה.

אמצע הקיץ
פומיקו (בגילומה של פומי דן), מבקרת את טסוטומו ומבשרת לו על מותה של אמה. כילד, טסוטומו התלמד אצל אביה של פומיקו שהיה כומר. היא משאירה לו קערת שזיפים שהוריה החמיצו יחד לפני 60 שנה, כמזכרת. מאוחר יותר באותו לילה, טסוטומו אוכל את השזיפים הכבושים לבדו, טועם את חייהם של אלה שנפטרו מזמן, ובוכה.

סוף הקיץ
כאשר חמותו, צ'י מתה, טסוטומו ומאצ'יקו דאגו להכנות טקס ההשכבה. מספר מפתיע של אבלים הגיעו לבקר באותו לילה, רבים מהם למדו להכין ממרח שעועית מצ'י. הם חולקים כבוד למת עם משחת השעועית בעבודת יד.

אחרי שהאבלים עזבו, טסוטומו מציע למאצ'יקו כמה ערמונים שהוא בישל ועדיין יש להם את העור הפנימי. והוא מבקש ממנה לגור איתו בהרים. "תן לי לחשוב על זה", היא עונה. אבל היא לא יודעת שאירוע מסוים ישפיע באופן בלתי צפוי על החלטתה ועל מחשבותיו של טסוטומו.

קישור לטריילר     https://vimeo.com/861609891/1010579d8c?share=copy

הצילום  tsuchi באדיבות סינימטק ירושלים

הצילום  tsuchi באדיבות סינימטק ירושלים
הצילום  tsuchi באדיבות סינימטק ירושלים
אודות הזן
זן הוא בית ספר לבודהיזם. זה מתייחס גם לתורתו ולפילוסופיה שלו. הארה יכולה להיות מושגת באמצעות מדיטציה וסילוק המוח ממחשבות לא רלוונטיות. מתרגליו מוזמנים להרהר בחייהם ולתרגל הכרת תודה על כל מה שהם נתקלים בהם.

אודות אוכל הזן
תורתו של בודהה אוסרת הרג של בעלי חיים ולכן נזירי זן פיתחו מטבח המבוסס על ירקות ודגנים.

לנזירי זן הדבר לא מתבטא רק באכילת אוכל צמחוני, אלא בכל התהליך החל מההכנה, הבישול, האכילה ועד לניקוי הכלים. זהו חלק מההכשרה של הנזירים ודרכה נזירים יכולים להבין את עצמם.

הבימאי יוג'י נקאה
סרטיו של נקאה זכו לשבחים מקומיים ובינלאומיים. סרטו HOTEL HIBISCUS מ-2002 הוזמן לפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-53 בברלין וזכה בפרס חבר השופטים המיוחד בפסטיבל טוקיו ה-15. הסרט NABBIE'S LOVE משנת 1999 קיבל את פרס NETPAC בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-50 בברלין. בשנת 1992 ביים נקאה את הפרק השני של סרט האומניבוס PINEAPPLE TOURS [Haruko and Hideyoshi] שהוזמן לקטגוריית הפורום של פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-42 בברלין. הוא התחיל ליצור סרטים כסטודנט וחבר במועדון הקולנוע של אוניברסיטת Ryukyu. בשנת 2005 מונה נאקה למנכ"ל Crank, Co. Ltd. והוא פתח את תיאטרון Sakurazaka. נאקה נולד ב-1960 בקיוטו ועבר לאוקינאווה כשהחל לימודי תואר בחקלאות באוניברסיטת Ryukyu ב-1980.

יפן 2022 | 111 דקות | יפנית | תרגום לעברית
בימוי וכתיבה: יוג'י נקאה
פסטיבל סן סבסטיאן

יומני הזן - סינמטק ירושלים, סינמטק תל אביב ובבתי קולנוע נבחרים ברחבי הארץ החל מ- 25 בינואר 2024

קרדיט לצילומים: יומני הזן הצילום  tsuchi באדיבות סינימטק ירושלים

כסף כן גדל על העצים!

כולנו רוצים בטחון כלכלי, ושהכסף שלנו יעבוד בשבילנו. תכירו את עומר מויאל, money mentor, המאמן לחופש כלכלי ומלווה משקיעים, שיעזור לכם לצאת מהמרוץ אחרי הכסף!!!

למרות הימים הלחוצים, הריצות והסידורים בהם אני נמצאת לאחרונה וזאת לקראת חתונתה של בתי, נסעתי לתל אביב לשמוע את ההרצאה של עומר מויאל שהוא MONEY MENTOR, שסיפר בניגוד לכל הדעות והמוסכמות כיצד כסף כן גדל על העצים!

עומר מויאל וספרו "מעובד שכיר למשקיע בכיר". צילום: נדיה היבא

עומר מויאל וספרו "מעובד שכיר למשקיע בכיר". צילום: נדיה היבא
חייבת לציין שהנושא מאוד סקרן ועניין אותי, (בטוחה שהוא יעניין כל אחד ואחת בכל גיל) ולכן הגעתי להרצאה עם ראש פתוח לקבל רעיונות ומידע בנושא. 

במתחם אסתטי, מקסים ונאה ה-ROOF TOP שבשדרות רוטשילד בת"א, באווירה נעימה ונינוחה ועם כוס קפה חם, עומר היה בהרצאתו מעורר עניין, שוטף בדבריו, ענה על שאלות וניכר שהוא בעל ידע רב בנושא וגם מאוד משכנע שכסף כן גדל על העצים.

עומר מויאל, בן 39, הבין אחרי סמסטר אחד בלבד בחוג לכלכלה, שכסף נשען על פסיכולוגיה, ואי אפשר להבין את האחד ללא השני ולכן החליט להתמקד בפסיכולוגיה של הכלכלה מתוך אמונה שהרבה פעולות כלכליות ועסקיות שאנחנו עושים – הן תוצאה של רגש, ולרוב, הרגש מפריע לקבלת החלטות רציונאליות וכלכליות.

זאת הסיבה, לדברי מויאל, שצריך לדעת לנהל את הרגש גם במשא ומתן, גם בעסקים וגם בבחינת השקעות.

צילום: נדיה היבא

עומר מויאל וספרו "מעובד שכיר למשקיע בכיר". צילום: נדיה היבא
המסלול המקצועי של מויאל קיבל תפנית דווקא בתקופת הקורונה. עומר הכיר המון אנשים מבוססים שלא ראו תועלת בעולם ההשקעות מכיוון שלא רצו "לסכן את כספם", אבל אז, הקורונה, טרפה את הקלפים. המון עסקים נסגרו, והרבה אנשים מצאו את עצמם מפוטרים, וכך החלו תהליכים של הידרדרות כלכלית בגלל אותה תלות בתלוש המשכורת.

לדברי מויאל: "משפטים כמו: "אחר-כך", "אין לי זמן לזה עכשיו", "אני לא מבין בזה", מונעות מאתנו להפסיק לפחד מסוף החודש, ולהתחיל לנהל את עצמנו בצורה נכונה".

מלווה ההשקעות וה-money mentor עומר מויאל מסביר מהם המיתוסים שעוצרים אותנו מלייצר מקורות הכנסה נוספים (רמז: הכל מתחיל בשינוי תפיסות מוטעות)

מיתוס ראשון: כדי להתגבר על המינוס חייבים לצמצם בהוצאות.

מיתוס שני: אם יש לי משכורת גבוהה אני לא צריך לדאוג להכנסה נוספת.

מיתוס שלישי: כדי להשקיע נכון צריך להבין בכלכלה, בנדל״ן ובשוק ההון.

מיתוס רביעי: השקעות זה תחום הפכפך, עדיף לשמור את הכסף בחיסכון בטוח ויציב.

מיתוס חמישי: מי שרוצה להיכנס לתחום ההשקעות צריך לעזוב הכל ולעסוק רק בזה.

עומר מויאל. קרדיט לצילום: מיכל קושרוב
מויאל מסביר: "הקו המנחה שלי הוא ללכת נגד הזרם", סטטיסטית הרוב לא נמצא במשקל תקין, לא מרוצה ממקום העבודה והזוגיות, ולא נמצא בחופש כלכלי. לכן, אם כולם שמים את הכסף בבנק מתוך הרגשה ששם הוא בטוח, אני אומר – רק לא בבנק. בבנק הכסף שלכם שוכב סתם בלי לייצר לכם רווח, בזמן שהבנק עצמו משקיע את הכסף שלכם. תחשבו על זה שכל יום שהכסף שלכם בבנק – אתם מפסידים כסף".

עומר התחיל ללוות באופן אישי, אנשים שמבקשים לעצמם ביטחון כלכלי, בין היתר על ידי שינוי התפיסה לגבי הכסף, הורדת אמונות מגבילות, שבירת מיתוסים שמונעים מהם להשקיע או להשתמש נכון בכסף – ואז החל להנחות כל אחד באופן אישי מה הדרך הנכונה עבורו להגיע ליעדים הכלכליים שלו.

"לכל אחד יכול להיות עץ שגדל עליו כסף – רק אם ידע איך להשקות אותו נכון"

עומר מויאל בהרצאתו "כסף כן גדל על העצים". צילום: נדיה היבא
היום השליחות של עומר, היא לעזור לאלו שלא יודעים איך – להראות שיש דרך. שאפשר לשנות את המאזן, ובמקום לעבוד כל החיים בשביל הכסף שלנו – הכסף שלנו יכול לעבוד בשבילנו!

לדברי מויאל, ספרו הראשון "מעובד שכיר למשקיע בכיר", מספק קודם כל "חיווט מחדש של המוח" – שינוי התפיסות השגויות שהתקבעו בקרב כל אחד מאיתנו במהלך החיים בתחום הכסף וההשקעות , ומסביר צעד אחרי צעד, על גבי "מפת דרכים" של ממש, מה צריך לעשות כדי לייצר ביטחון כלכלי.

"להרוויח כסף זו עבודה קשה – אבל לנהל כסף כך שהוא יעבוד בשבילכם – זו מומחיות."

עומר מויאל בהרצאתו "כסף כן גדל העצים". צילום: נדיה היבא
תחומי הפעילות של עומר מויאל:
שותף בחברת השקעות  Climax capital
מנהל קרן השקעות Exito
בעלים של חברת בנייה ונדל"ן Moyal Tower
מנהל קבוצת Money Mentor מומחים לצמיחה פיננסית
פרשן השקעות ערוץ 13/14
כותב במגזינים: דה מרקר, Time Out, את ועוד
מסייע בגיוס הון לעסקים, קרנות, וסטארט אפים
מרצה, סופר, יזם ומוביל ישראלים לחופש כלכלי


לעמוד האינסטגרם  https://www.instagram.com/omer.moy/
לאתר הבית של עומר מויאל ולקביעת פגישה  https://planyourfreedom.site/

קרדיט לצילומים: מיכל קושרוב- השימוש בתמונה ללא תמורה, נדיה היבא

מותג האופנה lee cooper משיק קולקציית דנים רחבה לחורף 2024

הג'ינס, הפריט האייקוני והניצחי, שהפך כבר מזמן למצרך בסיסי בכל מלתחה ושאי אפשר בלעדיו בשעות הבוקר לעבודה, בצהרים ומתאים גם לשעות הערב, ונחשב מאז ומתמיד כפריט הכי שימושי, שמתאים כמעט לכל לוק.

מותג האופנה לי קופר משיק לעונה הקרה מגוון רחב של דנים עם פריטים על זמניים שמתאימים לכל שעות היום וסוגרים פינה לכל יציאה. הדנים של לי קופר מתאפיינים בשילוב פונקציונאליות ואופנתיות וכוללים סגנונות שונים: מג'ינסים לעבודה, לשעות היום וגם לבילוי בערב או לכל יציאה.

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר 

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר 
לי קופר טופ 199.9 מחיר מכנס גינס 249.90 שח צלם דניאל אטיאס 
בקולקציה החדשה מציע המותג לי קופר אוסף של ג'ינסים עם מידות וגזרות מדויקות, ממכנסי סקיני עד אוברסייז, מג'קטים ליום יום בהירים ומשופשפים ועד גקטים במראה "מחוייט" כהה לערב, חולצות ג'ינס מכופתרות המתאימות גם לעבודה, שמלות ומחוכים המשלבים חיתוכים אול אובר, מעילים מג'ינס בשילוב פרווה ואפקטים כמו שטיפות, צבעים והדפסים שונים, שמלות גינס קלאסיות ועוד.

הרעיון המרכזי של קולקציית הדנים של לי קופר היא יצירת דגמים נוחים ליום יום בסגנונות שונים, לצד פריטים מיוחדיים לערב כמו מחוך גי'נס וטופים דנים שחורים למראה סקסי ונועז. עוד ניתן למצוא בקולקציה חולצות ג'ינס קלאסיות בכחול דיו, ז'קטים בגזרות וצבעים שונים, מגוון נרחב של צבעוניות .

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר 

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר
מחירי ג'נסים בלי קופר:
מחוך – החל מ 199 ₪
חולצות גינס החל מ – 229 ₪
ג'קטים מגינס החל מ –299 ₪
מכנסי ג'ינס החל מ –199 ₪

קרדיט לצילומים:  שי תמיר/ דניאל אטיאס - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום שלישי, 16 בינואר 2024

רשת קפה גרג משיקה תפריט חדש לשנת 2024:

רשת קפה גרג משיקה תפריט חדש לשנת 2024 - התפריט ובו מנות מפתיעות בהשראת המטבח היווני עם אינטרפטציה לחך הישראלי, מיוחד לטבעונים  ובו מגוון מנות מיוחדות טעימות ורעננות כמו: מנת סמוסה ישראלית.

האירוע נערך בסניף הדגל של גרג  בקניון TLV בתל-אביב, שכלל קוקטייל, מינגלינג וחשיפת המנות החדשות ע"י השף הראשי של הרשת:  אלעד אמסלם, שהעניק לאורחים הסבר על השילובים הקולנרים ועל המנות העשירות המאפיינות מהמטבח היווני.

לרגל השקת התפריט החדש תעניק רשת גרג לחיילי צה"ל במדים ולכוחות הביטחון שתייה חמה/קרה – חינם על כל הזמנה מהתפריט החדש במהלך החודש הקרוב.

הרשת משיקה את התפריט החדש לשנת 2024 ב-85 סניפיה ברחבי הארץ. 

מנת גירוס יווני סלמון רשת קפה גרג צילום גילה אבירם 
טרטר חציל ב- 43 שח רשת קפה גרג צילום גליה אבירם 
בקטגוריית ארוחות הבוקר התחדש התפריט של גרג ב- 3 ארוחות בוקר ייחודיות: בוקר יווני, בוקר אמריקאי או בוקר נורווגי.

 בנוסף, יציע התפריט של גרג לראשונה מנות שהן על בסיס טהרת תבלין הקארי הירוק, המקבל במה במנות העיקריות כדוגמת מנות דגים, מנה טבעונית עיקרית וכו. כמו כן , גם הטבעונים יקבלו השנה מענה עם מנה חדשה- סמוסה ישראלית, מאפה מטוגן הנאכל כחטיף כיסוני בצק במילוי תפו"א ובצל מטוגן , מונחים על חציל קלוי , טרטר עגבניות, גרגירי חומוס , טחינה ופטרוזיליה – מחיר 35 ₪ מנת פתיחה.

בין המנות המובילות שניתן למצוא בתפריט החדש של גרג: 

ארוחת בוקר יוונית. צילום: נדיה היבא

מנת וופל אמריקאי. צילום: נדיה היבא
ארוחת בוקר יווני ב- 63 ₪ - ביצי עין מוגשות על טירופיטה גבינות ותרד, מוגש לצד סקורדלייה שקדים, לאבנה געלה וסלסת עגבניות, צפתית דבש וסלט יווני, 

מנת וופל אמריקאי ב- 54 ₪ - קריספי וופל, בצל פטריות מוקפצות, רוטב 4 גבינות, ביצים עלומות ובצל ירוק, מוגש עם סלט לבחירה

מנת וופל נורווגי ב- 69 ₪ - קריספי וופל, סלמון מעושן, תרד ובצל מוקפצים בחמאה ורוטב גבינות, ביצי עין ובצל ירוק,  מוגש עם סלט לבחירה, 

מנת טרטר חציל ב- 43 ₪ -  חציל שרוף, בולגרית, סלסת עגבניות, טחינה, קראנץ' קינואה, צנונית, בצל ירוק ופטרוזיליה מוגש עם לחם הבית.

טרטר חציל 43 שח רשת קפה גרג צילום גליה אבירם 
קנלוני ברשת קפה גרג צילום גילה אבירם
סמוסה מנה טבעונית רשת קפה גרג 35 שח צילום גליה אבירם

כמו כן  התפריט החדש  כולל מנות בית כמו: 

תבשיל סלמון וקארי ב- 79 ₪ צילום: נדיה היבא
צילום: נדיה היבא

צ'יפס זוקיני ב- 32  ₪. צילום: נדיה היבא

מומלץ לא לוותר בשום פנים על המשקאות שחיתות  שמוצעים בטעמים שונים ברשת קפה גרג
צילום גילה אבירם

צ'יפס זוקיני ב- 32  ₪ - קריספי זוקיני, לצד מטבל איולי טרטר, 

סלט קינואה ועדשים ב- 68 ₪ - מיקס קינואה ועדשים שחורות, כרוב לבן, כרוב סגול וגזר, נענע, פטרוזיליה ובזיליקום, מתובלים בשמן זית ולימון, על בסיס לאבנה. ומנת מיקס נשנושים חמוציות וגבינת צפתית בתיבול דבש. 

תבשיל סלמון וקארי ב- 79 ₪ - קוביות סלמון מוקפצות ברוטב קארי ירוק מוגש עם בצל סגול, פטריות, ברוקולי, אפונה, שעועית וזוקיני, כוסברה, בוטנים ובצל ירוק, מוגש לצד אורז וסלט אישי.

 בין המנות האחרונות החדשות: 

מנת קינוח מלפי רשת קפה גרג צילום גילה אבירם 
מלפיי ב- 43 שח – שכבות של בצק עלים, קרם וניל, אבקת סוכר ורוטב קרמל חם ופחזניות הפוכות – פחזניות שהמילוי שלהם מבחוץ ולא מבפנים - קרם מסקרפונה עשיר, אבקת סוכר ורוטב קרמל.

המנות החדשות יהיו זמינות בכל 85 סניפי גרג עד ה 23.1  - בפריסה ארצית.

מימין גלעד אלמוג ניר אדרי ויאיר מלכה צילום אסף לוי 
במהלך האירוע עדכנו הבעלים של הרשת שהם מתכננים לפתוח סניף דגל בדיוטי בנתב"ג ובימים אלה החלה לפתוח מעדניות שימכרו לראשונה לצרכן הסופי: עוגות, עוגיות, רטבים, פסטות, מעדנים, דברי מאפה  ומוצרים ללא גלוטן".

לסיום אמרו מלכה אלמוג ואדרי : "אנו רוצים לברך את החטופים שיחזרו במהרה בריאים ושלמים הביתה וגם את  חיילי צה"ל וכוחות הביטחון אותם אנו  מזמינים. 

 לרגל השקת התפריט החדש לשתייה חמה/קרה – חינם !על כל הזמנה מהתפריט בכל 85 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ". 

קרדיט לצילומים: גילה אבירם, אסף לוי - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא

יום רביעי, 10 בינואר 2024

הכירו את הבוטיק האקסקלוסיבי GLOW&GO לקוסמטיקה מקצועית מבית אלומה נתנאל

אלומה נתנאל השיקה היום את הסניף הטיפולי של - "זוהר הוליוודי" וגם בוטיק מכירה של מותגי פרימיום לטיפוח העור. קליניקת GLOW&GO נמצאת בקניון הזהב שבראשל"צ (קומה שנייה דרך שער לונדון, מול המעליות). גם אני הייתי בין המוזמנים.

החזון של הקליניקה עם אלומה נתנאל הוא שכל אחד ואחת יוכל לגלות את הזוהר שבו, ולהנגיש במידת האפשר, הן בפן הלוגיסטי והן בפן הכלכלי את טיפולי היופי המתקדמים ביותר ואת מוצרי הטיפוח האיכותיים ביותר בתחום הקוסמטיקה.

הכירו את GLOW&GO בוטיק אקסקלוסיבי לקוסמטיקה מקצועית מבית אלומה נתנאל .
צילום: נדיה היבא

 אלומה נתנאל קוסמטיקאית רפואית ומומחית לאיבחון ושיקום עור הפנים בראשון לציון.
צילום: נדיה היבא
אלומה נתנאל, נולדה בירושלים בשנת 1991, נשואה לעידן, ואמא ל-4 ילדים מקסימים.
לאחר סיום שירות מלא בחיל האוויר החלה אלומה לעבוד בתחום הקוסמטיקה, כך שכיום, על אף גילה הצעיר, היא כבר בעלת ותק של 15 שנים בתחום.

בשנת 2017 אלומה השיקה את הקליניקה בראשון לציון - קליניקת בוטיק לקוסמטיקה פרא רפואית. מדובר בחלל מפנק ואינטימי המכיל 5 חדרי טיפולים, פינת המתנה ואירוח וחצר רחבת ידיים. אין זה פלא שמדובר באחד המקומות המבוקשים באזור בכל הנודע לטיפולי יופי.

אלומה מתמקצעת בתכשירים של חברות הקוסמטיקה המובילות בישראל, משתפת איתן פעולה מזה שנים רבות ואף משווקת את מוצריהן. לצד מותגים איכותיים ומוערכים של חברות כמו חוה זינגבוים, קייביפיור, דרמלוסופי, ביופפטיקס, ביופור, ולומי - בחודשים האחרונים ניצבים לצידם בגאווה גם מוצרי הדגל של אלומה מתוך ה PRIVATE LABEL שפיתחה עם אנשי מקצוע מובילים בתחום המדע בשם ALLUMINAL.

לדברי אלומה: "הניסיון המקצועי שלי חשף אותי לכל מותג ולכל פורמולה שקיימים בארץ ואיכשהו תמיד הרגשתי שיש עוד לאן לשאוף ויש איך לשפר... וזאת הסיבה שהחלטתי לצאת עם מגוון מוצרים משלי, שיבטאו את האג'נדה המקצועית שלי ויביאו לתוצאות שאני יכולה להתחייב אליהן".

לא תוכלו להחמיץ את  השלט של GLOW&GO בוטיק אקסקלוסיבי לקוסמטיקה מקצועית מבית אלומה נתנאל , שממוקם בקניון הזהב בראשון לציון, קומה שנייה, דרך שער לונדון, מול המעליות. צילום: נדיה היבא
מדובר במוצרי טיפוח שעומדים בתקנים המחמירים ביותר ומכילים את הרכיבים האיכותיים והמקצועיים ביותר שמעניקים שיפור נראה לעין בכל הקשור לבעיות בעור.

ה"אני מאמין" של אלומה הוא יושר, שקיפות וכנות בתהליך הטיפולי. אלומה נוקטת בגישה מינימליסטית ומדויקת בכל הנוגע להיקף הטיפולים ולא מעודדת את הלקוחות להתחייב לסדרות ממושכות ורכישות מיותרות. אלומה רואה את עצמה מחויבת לעמוד בציפיות כפי שהוגדרו בתחילת התהליך ובמקביל, מצפה מלקוחותיה לעקביות ולמשמעת – שיובילו אותם אל היעד המבוקש.

אלומה מציגה את מוצר הדגל שלה מבית ALLUMINAL - "דוזפואה". צילום: נדיה היבא

אלומה מציגה את מוצר הדגל שלה "דוזפואה", ומנסה אותו על אחת מעובדותיה בקליניקה.
צילום: נדיה היבא
במהלך השקת הסניף אלומה השיקה וגם הציגה את מוצר הדגל שלה מבית ALLUMINAL - "דוזפואה" (12 נקודות בצרפתית) - מדובר בסרום לעור הפנים, ייחודי אנטי אוקסדנטים המכיל קומפלקס פפטידים ופולארן והוא גם הראשון בארץ, בעל ריכוז של 12% של ויטמין C.

הסרום הינו מהפכני המיועד לעור בוגר, מיובש וחסר חיות עם נטייה לפיגמנטציה.
ריכוז החומרים הפעילים שבו, מקופסלים בתוך מעטפות ליפוזומליות המצויות בתוך הסרום ומשחררות חומרים פעילים בריכוז גבוה אל עומק הרקמה ואינו גורם לגירוי או קילוף של העור. מעט חומר פעיל מספיק לכל היום.

מבנה האפליקטור הייחודי של המכשיר מסייע למריחה אחידה באזור העיניים והוא כולל נורת לד אדום, הידוע ביכולותיו לחדור לעומק שכבת הדרמיס ובכך לעודד יצירת קולגן. פונקציית הרטט שבראש האפליקטור, מאפשרת המרצת מחזור הדם וחדירת החומרים הפעילים לכל אזורי הפנים בצורה מוגברת.

מגיע במארז של 25 מל+ ריפיל 25 מ"ל באריזה. האפליקטור עצמו תומך במריחה באזור העיניים וכולל לד לאור אדום, הידוע כחודר לשכבה שמתחת לעור ומעודד יצירת קולגן, ורטט להמרצת מחזור הדם. ניתן לרכוש בהנחה מילויים חוזרים בנפרד.

התוצאה המתקבלת היא עור שנראה מתוח, מלא חיות ובעל גוון אחיד יותר.
הסרום מתאים לשימוש באזור הפנים, עיניים, שפתיים, צוואר וכפות הידיים.
המוצר לא מתאים לעור עם פצעונים או אקנה.

מוצר הדגל שלה מבית ALLUMINAL - "דוזפואה" - מדובר בסרום  ייחודי לעור הפנים.
צילום: נדיה היבא

סדרת תכשירים חדשים מבית ALLUMINAL של אלומה נתנאל. צילום: נדיה היבא

חדר הטיפולים GLOW&GO בוטיק אקסקלוסיבי לקוסמטיקה מקצועית מבית אלומה נתנאל שבקניון הזהב.
צילום: נדיה היבא
לקביעת טיפולי פנים, ייעוץ ורכישת מוצרים בקרו באתר האינטרנט 
https://www.aluma-c.com/
או חייגו: 050-8490028

קרדיט לצילומים: נדיה היבא

יום ראשון, 7 בינואר 2024

אירוע חברת וומן קוסמטיקס ינואר 2024

 חברת הקוסמטיקה וומן קוסמטיקס ערכה אירוע חברה לאסתטיקאיות הנמנות בין שורותיה , במלון סיטי טאואר, וזאת לרגל פתיחת שנת העבודה 2024.

המאפר הנודע בועז שטיין היה אורח הכבוד באירוע ומני פרידמן מלווה עסקי מנטאלי היה אמון על התכנים.

בתמונה: מימין עמי שטיבל מנכ"ל החברה, המאפר בועז שטיין, שרון אדלר בעלת וומן קוסמטיקס .
צילום יהודית סטרובולסקי
שרון אדלר בעלת החברה גם עדכנה לגבי התנדבות המנהלות והאסתטיקאיות מאז ה-7.10 בבתי המלון בו שוהות מפונות. המפונות זוכות לטיפולי פנים מרגיעים במיוחד .

בכל יום מדווחת שרון שהם מקבלים פניות חדשות ומייד נרתמות למשימה לגרום מעט אושר למאות הנשים שעזבו את ביתן.

קרדיט לצילום:  צילום יהודית סטרובולסקי.

יום שני, 1 בינואר 2024

Dyson משיקה בישראל את Gen5 detectabsolute שואב אבק אלחוטי עוצמתי ומתקדם

 Dyson משיקה את הדור החדש של שואבי אבק האלחוטיים עם absoluteDyson Gen5 detect, השואב האלחוטי החזק ביותר הכולל מנוע Hyperdymium לשאיבה עוצמתית. ה-Gen5detect absolute מספק AW280 של שאיבה חזקה עם זמן עבודה של עד 70 דקות! 

לשואב מערכת סינון HEPA אטומה לחלוטין, בעלת חמש שכבות של מסננים הלוכדים ביעילות 99.99% מהחלקיקים והאלרגנים עד ל-0.1 מיקרון ובכך מבטיחה שהיא מוציאה אוויר נקי יותר לתוך הבית.

השואב כולל מנוע Dyson Hyperdynium™ המסתובב במהירות של עד 135,000 סיבובים לדקה ומספק שאיבה עוצמתית, חיישני עומס לאיזון בין עוצמת השאיבה ומשך השאיבה, ממשק המראה בזמן אמת מתי המשטח נקי, לחצן הפעלה לפעולה רציפה ומברשת מאירה לגילוי חלקיקי אבק בלתי נראים.

dyson  Gen5 שואב האבק האלחוטי העוצמתי והמתקדם  של דייסון
קרדיט לצילום: יח"צ דייסון
לשואב מברשת Fluffy Optic מאירה בעלת רולר רך לרצפותופרקטים המגלה חלקיקי אבק בלתי נראים.המברשת בעלת סיביניילון וסיבי פחמן אנטי סטטיים,אוספת בוזמנית לכלוך גדול ואבק מיקרוסקופי נסתר מהעיןמרצפותופרקטים ללא שריטות.

בנוסף לכך, לשואב מברשת Digital Motorbar בעלת טכנולוגיית De-Tangle למניעת הסתבכות שיער עם 56 שיניים העשויותפוליקרבונט. המברשת מתאימה עצמה אוטומטיתלמשטחים שונים ובאמצעות טכנולוגיית חיישן העומס הדינמימצליחה ליצור איזון אוטומטי בין זמן העבודה לעוצמת השאיבה. מברשת נוספת לספות ומזרנים עם טכנולוגיית De- Tangleהמונעת הסתבכות שלשיער סביב המברשת ושואבת אותו ישירותלמיכל האיסוף.

לחצן הפעלה קבוע מאפשר ניקוי נוח ורציף יותר, כאשר המשתמשים יכולים להחליף ידיים בזמן ניווט במכשולים ובכך מקל על הניקוי. בנוסף, מציג השואב ממשק משתמש חדש שמראה למשתמשים בזמן אמת מתי המשטח שלהם נקי. חיישן Piezo אקוסטי מאפשר למדוד ולספור את חלקיקי האבקה נשאבים למיכל האיסוף ולהציג אותם בזמן אמת תוך כדי הניקיון.

מחיר המומלץ לצרכן – 4,599 ₪

ניתן להשיג באתר Dyson.co.il ובחנויות החשמל המובחרות.
שנתיים שירות ואחריות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ. סחר היבואן הרשמי של Dyson בישראל.

קרדיט לצילום:  יח"צ דייסון בישראל - השימוש בתמונה ללא תמורה

מגיע לך להנות מהיופי הטבעי שלך וממראה צעיר יותר וחדש!

לכבוד השנה האזרחית החדשה, נסעתי לפגוש את ד"ר ליאון ספיבק, שבמרכז הרפואי לאסתטיקה שאותה הוא מנהל, והממוקמת בראשון לציון, ברחוב עין הקורא 10, ולשמוע ממנו על החידושים בתחום שיטות טיפולי הפנים.

ד"ר לאון ספיבק, הינו רופא מומחה בעל ותק של 20 שנה בתחום האסתטיקה, מתמחה בהצערת עור הפנים, הצוואר והגוף, מיישם שיטות טיפול מתקדמות ומשיג תוצאות מעולות, לשביעות רצונם הרבה של לקוחותיו.

במרכז הרפואי לאסתטיקה עם ד"ר ליאון ספיבק. צילום: נדיה היבא

מגיע לך להנות  מהיופי הטבעי שלך  וממראה צעיר יותר וחדש!  עם ד"ר לאון ספיבק.
צילום: נדיה היבא
על מנת להביא ללקוחות המרפאה את מיטב חידושי התחום, צוות המרפאה מקפיד להישאר מעודכן בחזית הטכנולוגיה ומשתתף באופן קבוע בכנסים מקצועיים בארץ ובחו"ל.

ד"ר ספיבק הוא חבר בחברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית, חבר ההתאחדות האמריקאית לרפואה אסתטית וגם מדריך מקצועי בינלאומי להכשרת הרופאים בטיפול מתיחת פנים וצוואר באמצעות חוטי Aptos.

ד"ר ספיבק לוקח חלק פעיל בכנסים ומחקרים מדעיים, בשיתוף פעולה עם רופאים מובילים בארץ ובעולם, למטרות פיתוח שיטות טיפוליות חדשות בתחום. במרפאתו, שנמצאת כאמור בראשון לציון, מעניק ד"ר ספיבק טיפולי יופי שונים ביניהם הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, פילינג לשיפור מרקם העור, שימוש בביוסטימולטורים וחומרים מתקדמים אחרים שנועדו לעזור לכולנו להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.

ד"ר ספיבק מטפל בלקוחה ומעצב את פניה עם חומר חדש בשם Karisma Rh Collagen
צילום: נדיה היבא

ד"ר ספיבק מציג את החומר החדש Karisma Rh Collagen המוזרק לאזורי הפנים.
צילום: נדיה היבא

החומר החדש בשם Karisma Rh Collagen הלהיט החדש מאיטליה!
צילום: נדיה היבא
בקוקטייל לכבוד השנה האזרחית החדשה, הציג ד"ר ספיבק את מיטב הטרנדים ברפואה האסתטית ויבצע הדגמה של הזרקת חומר חדש בשם Karisma Rh Collagen הלהיט החדש מאיטליה!

Karisma Rh Collagen הוא טיפול בהזרקה, להתחדשות ואנטי אייג'ינג שמטרתו לעורר את ייצור הקולגן העצמוני שלנו. מדובר בביו-סטימולטור חדשני בשילוב חומר מילוי עדין שנועד להפחית קמטים, להרים רקמות פנים ולתקן צלקות קטנות תוך גירוי העור להתחדשות טבעית. עוד תכונה יוצאת דופן שיש למוצר היא היכולת שלו לעכב את פעילות הרדיקלים החופשיים ואת ההיאלורונידז האחראי לפירוק של חומצה היאלורונית ברקמות.

לדברי ד"ר ספיבק: "אין כל בעייה לקבל טיפול בכריזמה גם לכאלה שכבר מוזרקים. החומר החדש-כריזמה משתלב היטב עם חומרים אחרים נוספים. השילוב של קולגן עם חומצה אלרונית הוא נהדר, ואת התוצאות כבר רואים מיד אחרי הטיפול - עור הפנים זוהר יותר, לאחר מספר ימים רואים שיפור גדול יותר. הטיפול מתאים לגברים וגם לנשים".

החומר כריזמה מגיעה מוכן להזרקה ואין צורך לערבב אותו כמו חומרי ההזרקה האחרים. הוא מיועד בעיקר לשיפור פני העור, ונותן פתרונות לבעיות עור שונות.  מומלץ טיפול אחד או שתיים, אינו משנה תווי פנים. מחזיק למשך שנה עד שנתיים

מהן התוצאות של קולגן קריסמה?

התכשיר פועל על ידי גירוי ביולוגי של העור, כלומר תמיכה ביכולות ההתחדשות הטבעיות שלו. מיד לאחר הטיפול נרגיש שאנחנו ממש חוזרים אחורה בזמן – העור מהודק יותר, זוהר ומלא חיות וגם רואים שיפור בסוגי נזקי עור שונים כולל קמטים וקמטוטים.

הטיפול עבר את אישורי משרד הבריאות הישראלי ואת מכון התקנים האירופאי CE

חדר טיפולים במרכז הרפואי לאסתטיקה  של ד"ר ספיבק בראשון לציון.
צילום: נדיה היבא

חדר טיפולים במרכז הרפואי לאסתטיקה הממוקמת בראשון לציון. צילום: נדיה היבא
למידע נוסף ותיאום טיפולים בקליניקה של ד"ר ספיבק: 03-600-6088
לאתר הבית של ד"ר ספיבק ולקביעת תור  https://did.li/scFTY

קרדיט לצילומים: נדיה היבא

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...