יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

חברת ברימאג משיקה: בייביליס (BabyLiss) מייבש השיער האינטליגנטי הראשון

חברת ברימאג משיקה בימים אלו בישראל את מייבש השיער האינטליגנטי הראשון – בייביליס E6500 – מייבש שיער דיגיטלי עם מנוע EC (אלקטרוני) מתקדם, קל ונוח לשימוש ומעניק תוצאות נפלאות, כמו לאחר ביקור במספרה.

יתרונו הגדול של המכשיר החדש נעוץ בקלות הפעלתו, כשהמשתמש צריך לברור אחד משני המצבים: יבוש עדין או יבוש יסודי. המכשיר עצמו מזהה את אביזר עיצוב השיער המחובר אליו ומתאים לו את עוצמת זרם האוויר.

בייביליס E6500. מחיר 799 שח. צילום יחצ חול 

הטמפרטורה בה פועל המכשיר הינה אופטימלית ואחידה בת 70 מעלות ומבטיחה ביצועים איכותיים, ללא מכות חום השורפות את השיער. עובדה זו הופכת את המכשיר לאידיאלי עבור שיער דק ורגיש.

בייביליס E6500 מצויד בחיישן דיגיטלי המודד את הטמפרטורה 366 פעמים בשנייה ומתאים לטמפרטורה את עוצמת הזרם באוויר. הספקו של המכשיר 2100 וואט והוא קל וקומפקטי ושוקל 621 גרם בלבד. המכשיר בעל אורך חיים ארוך במיוחד ויכול לעבוד למעלה מעשרת אלפים שעות עבודה. המכשיר הינו מהיר ומבצע 24 אלף סל"ד.

המכשיר הינו מאוד נוח לעבודה, מכיוון שיש בו פחות רעידות ורמת הרעש המופקת ממנו בעת העבודה נמוכה באופן יחסי.

בייביליס E6500. מחיר 799 שח. צילום יחצ חול 

בייביליס E6500. מחיר 799 שח. צילום יחצ חול 

בייביליס E6500 מגיע עם 3 אביזרים המתאימים לעיצוב שיער:  

  • פיה בגודל 75X4 מ"מ המשמשת ליבוש שיער ממוקד ביותר.
  • פיה בגודל 90X 6 מ"מ המיועדת להחלקת השיער על ידי זרם אוויר "רך" יחסית היוצא לכל רוחב מברשת סירוק השיער. 
  • פייה ייחודית המיועדת לפיזור השיער, בעלת פתחי יציאת אוויר רבים, השומרת על צורת תלתול השיער ואינה פוגעת בעיצובו המקורי.


במכשיר אף קיימת אפשרות להפקת זרם אוויר קר לשמירת עיצוב השיער המקורי. היונים המופקים ע"י המכשיר מנטרלים "חשמל סטטי" שלעיתים נוצר בשיער תוך כדי ייבושו ותורמים למראה שיער חלק, רך ומבריק.

מחיר מומלץ לצרכן: 799 ₪. אחריות: 5 שנים

בייביליס E6500. מחיר 799 שח. צילום יחצ חול 

ניתן להשיג את המכשיר בחנות א.ל.מ דיוטי פרי
ובאתר ברימאג און ליין – www.brimag-online.co.il 
לפרטים נוספים: www.brimag.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA משיק: קולקציית חורף 2018/19 לילדות וילדים

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, משיק בימים אלו את קולקציית - Nautica Kids לחורף 2018/19. הקולקציה מציגה גרסאות תואמות לילדות וילדים מקולקציות המבוגרים – הטרנדים הכי חדשים, שילובים מעניינים, פריטים צבעוניים עם דגש על איכות ללא פשרות. הקולקציה כוללת פריטים בהשראת עולם השייט והים המאפיין את המותג.


נאוטיקה - קולקציית   חורף 2018/19 לילדות וילדים
מימין:  מחיר 159 שח צילום סשה דרוייגור
משמאל:  מחיר 149 שח צילום סשה דרוייגור

קולקציית הילדים של Nautica כוללת פרטי לבוש לתינוקות, ילדים ובני נוער המאופיינים בסגנון קלאסי עדכני, במטרה לתת מענה מלא לכל שעות היום, הפנאי ולשלל אירועים חגיגיים. הקולקציה משלבת את הטרנדים הכי עכשוויים בעולם האופנה אל מול נוחות המתאימה לילדנו.

בקטגוריית הבנות: שמלות, מכנסיים, חולצות וסטים צבעוניים ושיקים למראה מושלם.

בקטגוריית הבנים: חולצות עם הדפסים עדכניים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, חליפות טרנינג ממותגות בהשראת עולם השייט, מכנסיים, ג'ינסים, ג'קטים ספורטיביים ועוד.


 נאוטיקה מחיר 349 שח צילום סשה דרוייגור

 נאוטיקה מחיר 99 שח צילום סשה דרוייגור

בנוסף, ניתן למצוא מעילים בצבעים שונים ופליזים נעימים העמידים במים ורוח אשר כל הילדים יאהבו ללבוש גם בימי החורף הגשומים כשלא כיף לצאת מהבית. מעילי נאוטיקה נחשבים כאיכותיים ומחממים ויחד עם זאת אפנתיים ואהובים על הקטנטנים.

צבעוניות הקולקציה כוללת את הצבעים שהילדים אוהבים: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם נאוטיקה ומתאימים במיוחד לאירועים אלגנטיים, בניהם: אפור, שחור וכחול.

טווח מחירים:
בנים:
ג'ינסים – החל מ-159 ₪
פליזים – החל מ-139 ₪
ג'קטים – החל מ-299 ₪
חולצות פולו – החל מ-119 ₪
מכנסיים – החל מ- 159 ₪
סטים – החל מ-89 ₪
סוודרים - החל מ-149 ₪
סווצרטים – החל מ-149 ₪
מכנסי טרנינג – החל מ-129 ₪
טי שירטים – החל מ-99 ₪
מכופתרות – החל מ-169 ₪

בנות:
שמלות – החל מ-179 ₪
פליזים – החל מ-199 ₪
ג'קטים – החל מ-149 ₪
מכנסיים – החל מ-159 ₪
סטים – החל מ-89 ₪
סוודרים – החל מ-179 ₪
חולצות – החל מ-129 ₪

טווחי המידות:
תינוקות ופעוטות: 12 חודשים ועד 4 שנים
ילדים : 4-12
בני נוער: 12-20


 נאוטיקה מחיר 129 שח צילום סשה דרוייגור

נאוטיקה מחיר 149 שח צילום סשה דרוייגור

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

ניתן להשיג בחנויות נאוטיקה וברנדז הנבחרות:
נאוטיקה ארנה, נאוטיקה כפר סבא, נאוטיקה גבעתיים,נאוטיקה אשדוד, נאוטיקה עכו,נאוטיקה נצרת, נאוטיקה פארק הקרח אילת, נאוטיקה אשדוד, נאוטיקה קניון הזהב, נאוטיקה ראשונים ,נאוטיקה גרנד באר שבע, ברנדז עפולה, ברנדז שפרעם, ברנדז סכנין וברנדז חולון.

ובאתרים: http://www.nautica.co.il
www.brandz.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 

חברת כרמית משיקה סוכריות על מקל ב- 2 טעמים חדשים שילדים אוהבים: קולה לימונדה וענבים תפוח:

חברת כרמית, משיקה סוכריות על מקל , ב- 2 טעמים חדשים, מרעננים ואהובים:  
קולה לימונדה וענבים ותפוח. 

הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת הסוכריות הקיימת בטעמי תות וטעמי גלידה: תות וניל ושוקו בננה. 
הסוכריות מכילות צבעי מאכל טבעיים, ללא חומרים משמרים, 0% שומן, ומתאימים גם לקהל הטבעוניים. 

כרמית - סוכריות על מקל בטעמים חדשים. צילום נדיה היבא

מארזי סוכריות על המקל בטעמים החדשים מגיעים ב- 2 אריזות במשקלים שונים: 

  • מארז של 120 יחידות (כל סוכריה 6 גרם) סה"כ 720 גרם המחיר: 16.90 ₪ . 
  • מארז של 50 יחידות, (כל סוכריה 9 גרם) סה"כ 450 גרם . המחיר: 19.90 ₪. 
הסוכריות הינם בכשרות פרווה בד"צ העדה החרדית וניתן להשיגם בכל רשתות המזון המובילות.

חברת כרמית משיקה סוכריות על מקל בשני טעמים
מארז של  120יחידות המחיר 16.90 ₪ ומארז של 50 יחידות, המחיר 19.90  ₪ 
צילום סטודיו כרמית

כרמית תעשיות הינה חברה בורסאית, המתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you ו Free From .
החברה הינה חברה יצרנית ויצואנית המהווה שחקן משמעותי בעולמות של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר וכן בעולמות הממתקים. כרמית הינה חברה וותיקה ומנוסה השמה דגש על מחקר ופיתוח תוך התאמה של מגוון המוצרים לדרישות השוק ולטעם הצרכנים. 

החברה מתמחה בייצור ושיווק של מגוון מוצרים: ופלים, עוגיות, שוקולד, קרקרים, סוכריות וחטיפי קרח והינה יצרנית המרשמלו הראשונה והמובילה בארץ. בשנת 2014 קיבלה החברה את תו ה- GMP (תנאי ייצור נאותים) היתר זה מאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון 'ללא גלוטן'. 
כרמית משווקת את מוצריה בארץ ובעולם וכן מייצרת מוצרים עבור מותגים מובילים בארץ ובחו"ל.

כרמית - סוכריות על מקל בטעמים חדשים. צילום נדיה היבא

בקרו אותנו ב:
• אתר חברת כרמית תעשיות: http://www.carmit.co.il/
• עמוד הפייסבוק כרמית תעשיות: https://www.facebook.com/carmit.il/

ערכה וצילמה : נדיה  היבא
בכתבה גם מילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 

רשת האופנה H&O משיקה שני סניפי קונספט חדשניים: באשקלון ובירכא

רשת האופנה H&O פותחת השבוע שני סניפי קונספט חדשניים, האחד בעיר אשקלון, במתחם "גלובוס סנטר מבקיעים" והשני בעיר ירכא במתחם סבן, בהשקעה כוללת של כ 10 מיליון ₪ .

הסניף החדש באשקלון משתרע על שטח של 1000 מ"ר וכולל חנות בתוך חנות של מותגי הילדים המובילים מארה"ב קרטרס ואושקוש וסניף הקונספט במתחם סבן בירכא, המשתרע על 1,300 מ"ר.

הסניפים עוצבו בסגנון אקלקטי, אורבני ומודרני כשמקור ההשראה נלקח מבירות האופנה בעולם ומחנויות קונספט מובילות בתחומן.

סניף H&O מבקיעים אשקלון. צילום- בן פרידמן 

סניף H&O מבקיעים אשקלון. צילום- בן פרידמן 

סניף H&O מבקיעים אשקלון. צילום- בן פרידמן 

סניף H&O מבקיעים אשקלון. צילום- בן פרידמן 
הסניפים יכללו מגוון מחלקות מתמחות, ביניהם: מחלקת נשים, מחלקת גברים, מחלקת תינוקות וילדים, כלי בית, ביגוד ונעלי ספורט של כל המותגים, הלבשה תחתונה, בגדי ים, אביזרי אופנה ועוד של מיטב המותגים הבינלאומיים, כמו: ראלף לורן, נאוטיקה, הוגו בוס, טומי הילפיגר, קנת קול, מייקל קורס, ליוויס, לקוסט, קרטרס, אושקוש, סקוני, פומה, ריבוק, ניו באלנס,אדידס, אנדרארמור, פלדיום טריומף, סלוגיועוד.

בנוסף, הסניף באשקלון יכלול חנות בתוך חנות של מותגי הילדים והתינוקות המובילים מארה"ב קרטרס ואושקוש, שהפכו לשמות נרדפים לבגדים איכותיים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים, לתינוקות מגיל לידה ולילדים עד גיל 12 .

לדברי עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O: "סניפי הקונספט החדשים מעניקים לתושבי אשקלון והסביבה ולתושבי ירכא והסביבה חווית קניה עשירה ויוצאת דופן המשלבת מגוון רחב לכל המשפחה, מותגים שחלקם אף בלעדיים, מחירים נוחים ועוד."

רשת H&O מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 35 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).

סניף H&O ירכא. צילום- בן פרידמן

סניף H&O ירכא. צילום- בן פרידמן
הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, ציוד לחיילים, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים.

המותג האמריקאי Carter's, הינו המותג המוביל בעולם בתחום האופנה וההלבשה לתינוקות ולילדים. העיצובים של קרטרס מבוססים על איכות ללא פשרות, חדשנות במוצרים ונראות בולטת וכל אלה גורמים לדורות של תינוקות להמשיך ולהאמין במותג במשך 150 שנים. המותג מייצר ומעצב מגוון רחב של פריטים, מהולדת התינוק דרך צעד ראשון ועד הגן, בצבעוניות והדפסים ייחודיים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר לייצור ופיתוח מוצרים.

המותג OSHKOSH חרט על דגלו ערכים מהותיים שמלווים אותו עד היום: בגדים הנתפרים מבדים עמידים ואיכותיים, עיצוב גזרות נוחות ומחמיאות וייצור דגמים שימשיכו להיות רלוונטיים גם בעוד חמש או עשר שנים, כך שההורים יוכלו להעביר את הפריטים בין הדורות השונים.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


רשת BBB משיקה 3 מנות המבורגר חדשות המבוססות על המבורגרים ניו יורקים

רשת מסעדות ההמבורגר BBB משיקה 3 מנות המבורגר חדשות, המבוססות על המבורגרים ניו יורקיים, אשר יוגשו במהלך חודשים אוקטובר- דצמבר, בכל מסעדות הרשת.

ההמבורגרים החדשים דאבל בורגר ג'וינט, ג'וסי לוסי וקייג'ון בורגר מבוססים על ההמבורגרים אותם איתרה השחקנית דנה פרידר, במסגרת סדרת הרשת 'בורגר טריפ- מגלים את אמריקה'. דנה חיפשה ומצאה שלוש מסעדות המבורגר מיוחדות, שנבחרו לאחר תחקיר מעמיק שנעשה על ידי אנשי הרשת.


דאבל בורגר ג'וינט - BBB - צלום גליה אבירם 

ההמבורגר אשר יפתח את סדרת המנות ויככב בתפריט מסעדות הרשת במהלך חודש אוקטובר הוא: 
דאבל בורגר ג'וינט – המבורגר העשוי מנתחי בקר איכותיים ואסדו של אנגוס שחור, חזה אווז מעושן, ירקות, קטשופ ומיונז. מוגש בתוספת צ'יפס בטטה. מחיר: 74 ₪. 
עם תוספת צ'דר וגאודה – 79 ₪. 
מחיר תפריט עסקית: 76 ₪. 
מחיר ארוחה מוגזמת (החל מ-22:30): 94 ₪. 
מחיר מסעדות כשרות: 77 ₪.


BBB - גוסי לוסי - צילום גליה אבירם  

BBB - קייג'ון בורגר - צילום גליה אבירם


ההמבורגרים החדשים יושקו בקמפיין חדש, תחת הסלוגן: "בורגר טריפ- מגלים את אמריקה". הקמפיין, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר, כולל סדרת סרטוני רשת בת 3 פרקים.

דנה פרידר והשף אילן פנחס. צילום שי פרנקו



רשת BBB מונה כיום 30 מסעדות בפריסה ארצית. הרשת נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"ל. בשנת 2016 פתחה הרשת מסעדה בברלין. מסעדות הרשת מציעות חוויה נעימה, טעימה ואיכותית, לצד אווירה חמה, משפחתית וביתית. הרשת מחזיקה במועדון הלקוחות המוביל בתחום המזון, ומונה מעל ל- 450 אלף בתי אב.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!
 

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...